Φρεσκάρισμα για το Mazda CX-5

Το CX-5 του 2020 προσφέρει σύγχρονες τεχνολογίες, διακριτικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις σε αμάξωμα και εσωτερικό, ενισχύοντας την εικόνα του

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Mazda CX-5 παρουσιάστηκε το 2012 και αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας που υιοθέτησε τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, αλλά και τους κινητήρες Skyactiv. Η ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα να αποτελεί το σημαντικότερο μοντέλο της Mazda με πωλήσεις που αγγίζουν μέχρι και σήμερα τις 2.870.000 μονάδες σε περισσότερες από 130 χώρες. Φυσικά, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός πως είναι και το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για λογαριασμό της Mazda στην ευρωπαϊκή αγορά. Η σχεδίαση του μπορεί να το διατηρεί επίκαιρο, αλλά η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση με μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, αλλά παράλληλα εφοδιασμένη με σύγχρονες τεχνολογίες. Στοιχεία ικανά να το διατηρήσουν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας.

Προσοχή στη λεπτομέρεια

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η σχεδιαστική τάση Kodo διατηρεί το Mazda CX-5 μοντέρνο και επίκαιρο. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, δεν χρειάστηκαν ριζικές αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος. Οι διακριτικές αλλαγές εντοπίζονται στη μάσκα που φιλοξενεί το σήμα της εταιρείας. Μην περιμένετε κάτι περισσότερο, αφού όλα τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν ίδια. Τέλος, όσον αφορά την εμφάνιση του, στα διαθέσιμα χρώματα προστέθηκε ακόμα ένα (Polymetal Grey Metallic), αγγίζοντας συνολικά τα δέκα.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η νέα και μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών, στην οποία μάλιστα απεικονίζεται και η διαδικασία της απενεργοποίησης κυλίνδρων. Τεχνολογία την οποία διαθέτει σήμερα ο νεότερης γενιάς δίλιτρος κινητήρας Skyactiv. Παραμένοντας στο εσωτερικό, για περισσότερο… ατμοσφαιρικό περιβάλλον, η Mazda το έχει εφοδιάσει με φωτισμό τεχνολογίας LED, ενώ καινούργια σχεδίαση έχει και το κλειδί.

Περί μηχανικών μερών

Η γκάμα του CX-5 περιλαμβάνει μία σειρά από κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, που συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ διαθέσιμο είναι και με την τετρακίνηση i-Activ AWD της Mazda. Το νέο στοιχείο στη σειρά είναι η έκδοση των 2.000 cc απόδοσης 165 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο και διαθέτει σύστημα απενεργοποιήσεις κυλίνδρων. Κατά τη διάρκεια του cruising με σταθερή ταχύτητα, το συγκεκριμένο σύστημα απενεργοποιεί τον 1ο και τον 4ο κύλινδρο, με αποτέλεσμα να μειώνονται τόσο οι εκπομπές ρύπων, όσο και η μέση κατανάλωση.

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων του CX-5 συμπληρώνεται από το 2,5 λιτρο σύνολο των 194 ίππων με αυτόματο κιβώτιο. Τέλος, οι κινητήρες πετρελαίου είναι γνωστοί, και συγκεκριμένα αυτοί των 2.200 cc με απόδοση 150 ή 184 ίππων. Σημειώστε, ότι όλες οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο θα διαθέτουν διακριτικές πεταλούδες πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητη επιλογή σχέσεων. Την τελευταία φορά που ανανεώθηκε, το CX-5 είχε σημαντικές βελτιώσεις τόσο στο αμάξωμα, όσο και στην ανάρτηση, έχοντας επιλέξει για τον πίσω άξονα τη λύση των πολλαπλών συνδέσμων. Στην έκδοση του 2020, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ποιότητα κύλισης και στην ηχομόνωση της καμπίνας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο έχουν χρησιμοποιηθεί νέα υλικά σε διάφορα σημεία του εσωτερικού, όπως για παράδειγμα η οροφή.



Τέλος, οι εκδόσεις με το σύστημα AWD θα διαθέτουν επιπλέον ένα πρόγραμμα οδήγησης (Off-road Traction Assist), το οποίο βελτιστοποιεί τη λειτουργία της εκτός δρόμου. Όσον αφορά σε επίπεδο ασφάλειας, εξακολουθεί να υφίσταται το σύστημα i-Activesense, το οποίο για το 2020 διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα SCBS. Το Smart City Brake Support, θα μπορεί για πρώτη φορά να διακρίνει και να ξεχωρίζει πεζούς και το βράδυ. Το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να εντοπίσει αυτοκίνητα σε ταχύτητες από 4 έως 80 km/h και πεζούς από 10 έως 80 km/h.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...