Νέο Renault Megane: Διαθέσιμο και σε υβριδική έκδοση (vid)

Με ηλεκτρική αυτονομία 60 km και συνδυαστική ισχύ 160 ίππων

  • -
  • -

Οι πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει πριν λίγες εβδομάδες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υβριδικού Megane επιβεβαιώθηκαν. Η Renault ανακοίνωσε ότι όλη η γκάμα του compact μοντέλου της ανανεώνεται, ενώ παράλληλα εμπλουτίζεται με την έκδοση E-Tech Plug-in. Οι πωλήσεις του νέου Megane θα αρχίσουν στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2020. Θα προηγηθούν τα υβριδικά Clio και Captur.

Το Megane εξοπλίζεται με νέο κόκπιτ αλλά και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών, ενώ στην οθόνη αφής των 9,3 ιντσών εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες του συστήματος πολυμέσων EASY LINK. Τα συστήματα Motorway και Traffic Assistant προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης. Καλύτερη ορατότητα και ξεκούραστη οδήγηση προσφέρουν οι προβολείς Pure Vision LED.

Το Megane E-Tech Plug-in κάνει χρήση του ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου 1.6 και δύο ηλεκτροκινητήρων, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 160 ίππων. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 9,8 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 km (σε μεικτό κύκλο σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP), σε ταχύτητες έως 135 km/h. Η εκπομπή CO2 είναι κάτω από 40 g/km, κάτι που σημαίνει ότι το υβριδικό Megane θα έχει φορολογικά οφέλη ως εταιρικό αυτοκίνητο. Αρχικά η υβριδική έκδοση θα λανσαριστεί με το Megane Estate, ενώ αργότερα θα είναι διαθέσιμη και στο hatchback μοντέλο.

Η έκδοση GT Line αντικαθίσταται από την RS Line, η οποία φέρει πιο σπορ εμφάνιση τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα των επιβατών. Ανανέωση δέχτηκε και το κορυφαίο Megane RS, το οποίο εφοδιάζεται πλέον με την έκδοση 300 ίππων του 1.8 turbo, όπως στην περίπτωση του Trophy. Η μέγιστη ροπή φθάνει τα 420 Nm με το αυτόματο κιβώτιο και τα 400 Nm με το μηχανικό. Υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης εγγυάται το πλαίσιο Sport 4CONTROL, ενώ η νέα οθόνη μεταδίδει στον οδηγό παραμέτρους του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο.

Εξοπλισμένο με το πλαίσιο Cup (με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen), το ανανεωμένο RS Trophy έχει έναν πιο σαφή προσανατολισμό προς την πίστα. Και εδώ κινητήρας είναι ο 1.8 με τα 300 PS, όμως σε σχέση με το «απλό» Megane RS φέρει πιο σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια (κατά 25% και 30%, αντίστοιχα), καθώς και διαφορετική αντιστρεπτική ράβδο.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...