Αποκάλυψη για τα υβριδικά Renault Clio και Captur

Πρεμιέρα στην έκθεση των Βρυξελλών για τις εκδόσεις E-TECH των δύο γαλλικών μοντέλων

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετά το αμιγώς ηλεκτρικό Zoe, η γκάμα «πράσινων» αυτοκινήτων της Renault υποδέχεται τα υβριδικά Clio και Captur. Η παγκόσμια πρεμιέρα γίνεται στο σαλόνι των Βρυξελλών και το λανσάρισμά τους στην Ευρώπη αναμένεται στα μέσα του 2020. Σύντομα θα προστεθεί και το υβριδικό Megane.

Το Clio E-TECH με συνδυαστική ισχύ 140 ίππους είναι ένα κλασσικό υβριδικό, ενώ το Captur E-TECH με ισχύ 160 ίππους είναι τεχνολογίας plug-in, δηλαδή οι μπαταρίες του φορτίζονται στην πρίζα. Και τα δύο φέρουν ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα εκ των οποίων ονομάζεται HSG και πρόκειται για γεννήτρια/μίζα. Βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία είχε σχεδιαστεί εξαρχής για να υποστηρίζει ηλεκτρικές εκδόσεις.

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CLIO


ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CAPTUR


Clio E-TECH

Η υβριδική έκδοση του Clio εφοδιάζεται με μπαταρία 1,2 kWh, η οποία φορτίζεται κατά το φρενάρισμα και συνεισφέρει στον περιορισμό κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 (εκτιμάται κάτω από 100 g/km στον κύκλο WLTP). Σύμφωνα με τη Renault, το Clio E-TECH μπορεί να οδηγηθεί ηλεκτρικά εντός της πόλης έως το 80% της χρονικής διάρκειας (σε ταχύτητες έως 75 km/h). Το ηλεκτρικό μοτέρ συνεισφέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις (ρεπρίζ 80-120 km/h σε 6,9 sec).

Captur E-TECH Plug-in

Η μπαταρία του υβριδικού Captur είναι μεγαλύτερη σε χωρητικότητα, ανέρχεται σε 9,8 kWh και φορτίζει μέσω είτε οικιακής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος είτε ταχυφορτιστή. Χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 km, σε ταχύτητες έως 135 km/h, αλλά και χρήση εντός της πόλης χωρίς καθόλου εκπομπή ρύπων, σε ταχύτητες έως 65 km/h. Η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 1,5 lt/100 km και εκπομπές CO2 στα 32 g/km.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...