Το ολοκαίνουριο Audi RS 7 Sportback με τελική 305 km/h!

Επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 3,6 δευτερόλεπτα και "σταβλίζει" 600 άλογα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σε έναν «πυρετό» παρουσιάσεων μοντέλων... βράζει η Audi τις πρώτες 10 μέρες του Σεπτεμβρίου, καθώς μετά τα ανανεωμένα Audi A5 και S5, το νέο Audi RS 6 Avant, το νέο επαναφορτιζόμενο Audi A7 Sportback και τη νέα βασική έκδοση του Audi e-tron προχωρά στην αποκάλυψη και του ολοκαίνουριου, δεύτερης γενιάς Audi RS 7 Sportback. Η εμπορική πορεία του μοντέλου επί ευρωπαϊκού εδάφους θα εκκινήσει στα τέλη του 2019.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της τρέχουσας Έκθεσης της Φρανκφούρτης, η γερμανική μάρκα λανσάρει για πρώτη φορά το RS 7 Sportback ως πενταθέσιο, με φαρδύ αμάξωμα και βελτιωμένες επιδόσεις, λόγω της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Κάτω από το πλατύ καπό του μοντέλου συναντάται ο 4.0 TFSI των 600 ίππων και των 900 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h την ώρα, ενώ η επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση «έρχεται» σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη, χάρη στα πακέτα Dynamic και Dynamic plus, η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να «εκτοξευτεί» στα 280 και 305 km/h αντίστοιχα. Η ισχύς που παράγεται από το μοτέρ διαχέεται μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου tiptronic, καθώς και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

«Όπλο» στην πλούσια φαρέτρα του Audi RS 7 Sportback συνιστά και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand –COD), μέσω του οποίου μπορούν να τεθούν σε «αδράνεια» οι κύλινδροι 2,3,5 και 8, χαρίζοντας στο μοντέλο μειωμένες εκπομπές ρύπων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Στην τελευταία, μάλιστα, συνδράμει και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (MPHEV), το οποίο μειώνει την κατανάλωση κατά 0,8 λίτρα ανά 100 km.

Σχεδιαστικά, το Audi RS7 Sportback προβάλλει σαν να αγγίζει το έδαφος, διατρανώνοντας την άφθονη σπορ φιλοσοφία του. Τα φτερά έχουν διογκωθεί, ενώ οι ζάντες των 21’’ ή 22’’ ιντσών και οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης ενισχύουν την επιβλητικότητά του.

Το εσωτερικό μοιάζει σαν συνέχεια της εξωτερικής σπορ διάθεσης του μοντέλου, μέσω των «ορμητικών» επιφανειών και κάποιων «καθαρών» περιγραμμάτων. Στο κεντρικό ταμπλό «δεσπόζουν» δύο ψηφιακές οθόνες των 10,1 και 8,6 ιντσών, ενώ αριστερά συναντάται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών. Εκεί ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί –μεταξύ άλλων- για την πίεση των ελαστικών, τη ροπή, την ιπποδύναμη, την πίεση των turbo, τις δυνάμεις g και την θερμοκρασία του λαδιού.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...