Νέα BMW S 1000 RR

Ακόμα πιο ελαφριά και πιο γρήγορη

  • -
  • -

Η νέα BMW S 1000 RR έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην EICMA του 2018. Με πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα και ανάρτηση, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 6 kW (8 hp), που φτάνει τώρα τα 152 kW (207 hp), και με χαμηλότερο βάρος από τα 208 kg στα 197 kg (193,5 kg με το Πακέτο M), η σούπερ σπορ μοτοσικλέτα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 μπαίνει τώρα στην τρίτη, εντελώς νέα γενιά της. Πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις, ανάμεσα στους στόχους της νέας RR ήταν να γυρίζει κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα στην πίστα από την προηγούμενη, να διαθέτει πιο φιλική στο χρήστη σχεδίαση καθώς και να προσφέρει βέλτιστο έλεγχο και να είναι ευκολοδήγητη.

Για όλα τα παραπάνω οφείλεται η επανασχεδιασμένη ανάρτηση με Flex Frame σκελετό, στον οποίο ο κινητήρας αποτελεί φερόμενο στοιχείο σε μεγαλύτερο βαθμό από πριν. Παράλληλα, έχουν εξελιχθεί οι ρυθμίσεις της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Dynamic Damping Control DDC με βαλβίδες νέας γενιάς στον προαιρετικό εξοπλισμό. Όσον αφορά το βάρος, η νέα πίσω ανάρτηση έρχεται με χαμηλότερο βάρος κατά 300g από πριν και μοχλικό σύστημα Full Floater Pro. Αναλυτικά, έχει χαμηλότερο βάρος κατά 11 έως 14,5 kg στα 197 kg με καύσιμα (μέτρηση DIN) και βάρος μόλις 193,5 kg με το Πακέτο M, καθώς εξοικονομούνται επιπλέον g λόγω της νέας εξάτμισης με χαμηλότερο βάρος κατά 1,3 kg και μπροστινό σιγαστήρα. Μεταξύ άλλων, φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο cruise control στον εργοστασιακό εξοπλισμό και ο νέος πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 6,5 ιντσών είναι ευανάγνωστος με διαθέσιμη οθόνη Pure Ride καθώς και τρεις οθόνες Core για αγωνιστική χρήση.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...