Η νέα BMW M5 με 600 ίππους και τετρακίνηση (vid)

Το γερμανικό sport sedan χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις και απολαυστικό ντριφτάρισμα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι μηχανολόγοι της BMW M GmbH έβαλαν τα δυνατά τους προκειμένου να θέσουν νέα στάνταρ στην κατηγορία. Η νέα Μ5 εφοδιάζεται με τετρακίνηση xDrive, V8 κινητήρα με διπλό turbo, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic και δυνατότητα ρύθμισης των ηλεκτρονικών για ασφαλείς μετακινήσεις στον αυτοκινητόδρομο ή απολαυστικά παιχνίδια στην πίστα.

Η πρώτη BMW M5 είχε παρουσιαστεί από τους Βαυαρούς το 1984 και αυτά τα 33 χρόνια καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο καθαρόαιμα μεγάλα sedan επιδόσεων. Οι συνθήκες βέβαια αλλάζουν και στη BMW M προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα. Ο γνωστός 4.4 V8 τεχνολογίας M TwinPower Turbo εξελίχθηκε με νέους υπετροφοδότες, αποδοτικό σύστημα ψύξης και αυξημένη πίεση καυσίμου. Ως αποτέλεσμα, αποδίδει 600 ίππους από τις 5.600 έως τις 6.700 rpm και 750 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη από χαμηλά (1.800 rpm) μέχρι ψηλά (5.600 rpm).

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές για ένα sedan μήκους 5 μέτρων: η επιτάχυνση 0-100 km/h διαρκεί 3,4 sec, τα 200 km/h έρχονται από στάση σε 11,1 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Με το προαιρετικό όμως πακέτο M Driver’s, εκτινάσσεται στα 305 km/h. Η τετρακίνηση M xDrive λειτουργεί με πολύδισκο συμπλέκτη και κατανέμει διαρκώς τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με τις συνθήκες. Το  διαφορικό Active M στον πίσω άξονα μπορεί να κλειδώσει ανάμεσα σε 0-100%.

Το σημαντικό νέο είναι ότι ο οδηγός της νέας Μ5 μπορεί να διαμορφώσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τη διάθεσή του ή τις περιστάσεις. Έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα από πέντε συνδυασμούς του συστήματος ευστάθειας DSC και της τετρακίνησης. Στο βασικό σετάρισμα (με ενεργοποιημένο το DSC και το σύστημα 4WD) απολαμβάνει περιορισμένη ολίσθηση κατά την έξοδο από στροφές. Στη λειτουργία M Dynamic (MDM και 4WD Sport) η Μ5 χαρίζει ελεγχόμενο ντριφτάρισμα, ενώ οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να απενεργοποιήσουν στην πίστα το DSC και να επιλέξουν κίνηση μόνο πίσω (2WD).

Η νέα Μ5 εφοδιάζεται με sport ανάρτηση, αεροδυναμικό πακέτο, ανθρακονημάτινα μέρη για περιορισμό του βάρους και αύξηση της ακαμψίας, κεραμικά φρένα, τροχούς 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ιντσών), ελαστικά διαστάσεων 275/40 εμπρός και 285/40 πίσω, δερμάτινο σαλόνι και άλλα πολλά που εκτοξεύουν την τιμή της στα 117.900 ευρώ στη Γερμανία. Οι παραγγελίες θα αρχίσουν το Σεπτέμβριο και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν την άνοιξη του 2018.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...