Αυτό είναι το νέο Audi A8

Το νέο Audi A8 αποκαλύφθηκε σε φαντασμαγορική εκδήλωση στη Βαρκελώνη

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επιτέλους, μετά από αρκετά teasers και δοκιμές που κράτησαν αρκετά χρόνια, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε επίσημα τη νέα λιμουζίνα, το Audi A8.

Ξεκινώντας από το σημαντικότερο, το νέο Audi A8 αποτελεί το πρώτο μοντέλο παραγωγής που προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3. Επίσης, όπως έχουμε παρουσιάσει στο ανάλογο άρθρο μας, η ηλεκτρομηχανική ανάρτηση προσφέρει μοναδική οδηγική εμπειρία και απίστευτη άνεση.

Σε ταχείας κυκλοφορίας δρόμους (έως και 60 km/h), το αυτόνομο σύστημα μπορεί να πάρει τον έλεγχο του οχήματος και επιτρέπει στον οδηγό να αφαιρέσει εντελώς τα χέρια του πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού. Όπως και στους ανταγωνιστές του Α8, έτσι και αυτό διαθέτει δυνατότητα παρκαρίσματος από απόσταση, χωρίς να χρειάζεται να είναι κανείς μέσα στην καμπίνα.

Σχεδιαστικά, το εμπρός μέρος έχει γίνει πιο αιχμηρό, κρατώντας τον σοφιστικέ του χαρακτήρα. Το νέο Α8 έχει εμπνευστεί από το Prologue Concept που παρουσιάστηκε το 2014, με τον Marc Lichte να «φώτισε» την επιθετική του πτυχή. Σύμφωνα με την Audi, δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στην οροφή του νέου Α8, έτσι ώστε να μοιάζει με coupe, αλλά να μην είναι σε βάρος του εσωτερικού χώρου. Στο πίσω μέρος υπάρχουν LED φώτα, με μια γραμμή να ενώνει τα δύο φανάρια, χαρίζοντας μια πιο φουτουριστική πινελιά.

Η Audi σου κάνει και... μασάζ στα πόδια (video)

Στη γερμανική αγορά θα προσφέρεται με δύο V6 κινητήρες: έναν 3λιτρο TDI και έναν 3λιτρο TFSI με αποδόσεις 286 και 340 ίππους αντίστοιχα. Επίσης, η ναυαρχίδα της Audi θα εφοδιάζεται με έναν 4λιτρο TDI V8 κινητήρα των 435 ίππων, καθώς και με έναν 4λιτρο V8 460 ίππων. Η μηχανολογική γκάμα θα ολοκληρωθεί με τον θηριώδη W12 κινητήρα των 6.000 cc. Οι πέντε κινητήρες συνδυάζονται με ένα ειδικό ηλεκτρικό σύστημα, που σημαίνει ότι σε καταστάσεις cruising ο κινητήρας απενεργοποιείται, ενώ επανέρχεται σιωπηλά όταν ξαναχρειαστεί. Η γερμανική φίρμα υπόσχεται μόνο και μόνο από το συγκεκριμένο σύστημα να μειώσει την μέση κατανάλωση κατά 0,7 lt/ 100km σε πραγματικές συνθήκες.

Αργότερα, το A8 L e-tron quattro θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία, το οποίο συνδυάζει έναν 3λιτρο TFSI κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και η συνδυαστική τους απόδοση είναι 449 ίπποι και 700 Nm. Τέλος, χάρη στην μπαταρία λιθίου-ιόντων, το μεγάλο A8 μπορεί να ταξιδέψει ηλεκτρικά έως και 50 km.

Η τιμή για τη γερμανική αγορά ξεκινάει από 90.600 ευρώ, ενώ το A8 L από τα 94.100 ευρώ.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...