Η νέα γενιά Hyundai i30

Με ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση και αποδοτικότερους κινητήρες

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Hyundai αποκάλυψε την 3η γενιά του i30 στο Σαλόνι του Παρισιού. Η κορεάτικη εταιρεία φαίνεται ότι φρεσκάρει την γκάμα όλων των μοντέλων της, ενώ μία επιπλέον προσθήκη αναμένεται να βρει τη θέση του στην κορυφή της οικογένειας «30», που θα είναι το hothatch i30 N.

Το νέο 5πορτο μοντέλο έχει μήκος 4.340 mm, πλάτος 1.795 και ύψος 1.455, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.650 mm. Ουσιαστικά το κορεάτικο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Ευρώπη είναι 40 mm μακρύτερο, 15 mm πιο πλατύ και 15 mm χαμηλότερο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το μικρομεσαίο μοντέλο φέρει ένα εντελώς καινούργιο παρουσιαστικό χωρίς όμως να χάνει τον χαρακτήρα που έχει χτίσει τόσα χρόνια. Στο εμπρός μέρος διακρίνουμε την ιδιαίτερη εξαγωνική γρίλια και τα στενά φωτιστικά σώματα, ενώ πίσω έχουν "στρογγυλέψει" οι γωνίες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Στο νέο εμπρός προφυλακτήρα συναντάμε και τα φώτα ημέρας τύπου LED, τα οποία έχουν τοποθετηθεί κάθετα στις δύο άκρες. Το αισθητικό σύνολο έχει γίνει πιο κοφτερό με κομψές γραμμές και με αεροδυναμικό συντελεστής στα 0,30. Το εσωτερικό του έχει δεχτεί αρκετές επεμβάσεις, με αποτέλεσμα να γίνει πιο μοντέρνο. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται η 5 ιντσών οθόνη αφής (προαιρετικά 8 ιντσών), από το οποίο μπορεί κανείς να χειριστεί ότι αφορά τη συνδεσιμότητα και την ψυχαγωγία του οδηγού και των επιβατών αντίστοιχα. Η εταιρεία υπόσχεται μια πολύ άνετη καμπίνα και ο χώρος αποσκευών είναι 395 λίτρα, κάτι που βρίσκεται αρκετά ψηλά από το μέσω όρο της κατηγορίας του. Αν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, τότε η τιμή του χώρου σκαρφαλώνει στα 1.301 λίτρα.

Μηχανολογικά, το νέο Hyundai i30 εφοδιάζεται με τους νέους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.4 T-GDI, οι οποίοι αποδίδουν 120 (170 Nm ροπής) και 140 (242 Nm ροπής) ίππους αντίστοιχα. Επίσης, θα διατίθεται και ο ατμοσφαιρικός 1.4 MPI των 100 ίππων, καθώς και ένας πετρελαιοκινητήρας 1.6. Ο τελευταίος προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις: 95, 110 και 133 (275 Nm ροπής). Σύμφωνα με την εταιρεία, οι κινητήρες είναι αποδοτικοί και οικονομικοί με τις εκπομπές ρύπων CO2 να ξεκινούν από τα 89 g/km. Η επιλογή των κιβωτίων ταχυτήτων γίνεται ανάμεσα από ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων και ένα νέο αυτόματο 7 σχέσεων (7DCT). Τεχνολογικά, έρχεται με πολλά συστήματα που βοηθούν τόσο για την ασφάλεια των επιβατών, όσο και για την άνεσή τους. Μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος στην περίπτωση που το εμπρός ραντάρ εντοπίσει εμπόδιο, «έξυπνο» cruise control, το οποίο ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα ανάλογα με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, σύστημα ενημέρωσης οχήματος στην «νεκρή» γωνία.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...