«Η Νέα Δύναμη της Skoda»

Νέα Εταιρική Ταυτότητα και επιθετική στρατηγική

  • -
  • -

Η νέα, επιθετική στρατηγική που σχεδιάζει η Skoda για τα επόμενα χρόνια σηματοδοτείται με το καινούργιο έμβλημα της μάρκας. Αμφότερα αποκαλύφθηκαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Αντιπροσώπων 2011 της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα μεταξύ 10 και 11 Φεβρουαρίου 2011 με σύνθημα «Η Νέα Δύναμη της Skoda». Περίπου 5.000 αντιπρόσωποι από περισσότερες από 100 χώρες έδωσαν το παρών στη μεγαλύτερη εκδήλωση εμπόρων της μάρκας των τελευταίων 20 χρόνων. Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι ο διπλασιασμός - τουλάχιστον - των πωλήσεών της μέχρι το 2018, με όπλα τα νέα προϊόντα που θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια και την ανάπτυξη κυρίως στην Ευρώπη και στις αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας, Ινδίας και της Ρωσίας.

Ο Καθ. Δρ, Winfried Vahland, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Škoda Auto, δήλωσε πως η τσέχικη εταιρεία, που είναι ένας από τους μακροβιότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων με περισσότερα από 110 χρόνια ιστορίας στην αυτοκίνηση και με 26.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, θα διατηρήσει τη φιλοσοφία “simply clever”, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα “σχεδιασμένα έξυπνα με ανθρώπινη προσέγγιση” - μια πρώτη γεύση πήραμε στη Γενεύη με το πρωτότυπο Vision D. Κατέστησε μάλιστα σαφές ότι η στρατηγική ανάπτυξης στηρίζεται στις υφιστάμενες και σε νέες επενδύσεις, αλλά και στην στήριξη του Group Volkswagen. Όπως δήλωσε: “Τα τελευταία 20 χρόνια, από την είσοδο του Group Volkswagen, έχουμε γράψει από κοινού μία από τις πιο επιτυχημένες σελίδες στην ιστορία του αυτοκινήτου”, συμπληρώνοντας πως “οι αρνητικές επιδράσεις της οικονομικής κρίσης των ετών 2008 και 2009 έχουν κατά κύριο λόγο ξεπεραστεί”.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...