• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.5 T3 Auto Kinetic24.297 €1528,77,21671.550
1.5 T3 Auto Livstyl27.329 €1528,75,91381.550
1.5 T3 Auto Livstyl Plus27.343 €1528,75,91381.550
1.5 T3 Auto Momentum30.427 €1528,75,91381.550
1.5 T3 Auto R Design31.644 €1528,75,91381.550
1.5 T3 Auto Summum32.300 €1528,75,91381.550
2.0 D4 Kinetic30.575 €1907,74,01041.685
2.0 D4 Auto Kinetic32.795 €1907,74,41161.744
2.0 D4 Livstyl33.744 €1907,74,01041.685
2.0 D4 Livstyl Plus33.759 €1907,74,01041.685
2.0 D4 Momentum34.543 €1907,74,01041.685
2.0 D4 R Design35.698 €1907,74,01041.685
2.0 D4 Auto Livstyl35.964 €1907,74,41161.744
2.0 D4 Auto Livstyl Plus35.979 €1907,74,41161.744
2.0 D4 Summum36.319 €1907,74,01041.685
2.0 D4 Auto Momentum36.763 €1907,74,41161.744
2.0 D4 Auto R Design39.967 €1907,74,41161.744
2.0 D4 Auto Summum40.622 €1907,74,41161.744
2.0 T6 Auto Momentum45.384 €3066,06,71571.714
2.0 D5 Auto Kinetic46.921 €2256,54,81251.744
2.0 T6 Auto Summum47.256 €3066,06,71571.714
2.0 AWD T6 Auto Momentum47.625 €3066,07,01631.750
2.0 T6 Auto R Design48.192 €3066,06,71571.714
2.0 D5 Auto Momentum48.993 €2256,54,81251.744
2.0 AWD T6 Auto Summum49.496 €3066,07,01631.750
2.0 D5 Auto R Design50.210 €2256,54,81251.744
2.0 D5 Auto Livstyl50.329 €2256,54,81251.744
2.0 D5 Auto Livstyl Plus50.345 €2256,54,81251.744
2.0 AWD T6 Auto R Design50.432 €3066,07,01631.750
2.0 D5 Auto Summum50.865 €2256,54,81251.744
3.0 Τ6 AWD Summum Auto52.300 €3046,010,22371.699
Τιμή από 24.297 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 D2
Euro NCAP

Ταυτότητα

Το νέο μεσαίο οικογενειακό της Volvo, αντιπαρατάσσει νέα δεδομένα στην κατηγορία και αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην κατηγορία. Πλούσιο σε χαρακτηριστικά, με εξελιγμένη δυναμική συμπεριφορά, ενδιαφέρουσα σχεδίαση και μηχανικά μέρη τελευταίας γενιάς, παρουσιάζεται εξαιρετικά δυνατό στην μάχη της κατηγορίας.

Σχεδίαση – Χώροι

Το νέο S60 τονίζει με την εμφάνιση του, την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Volvo που εγκαινιάστηκε με το XC60 και υιοθετήθηκε και από άλλα μοντέλα της εταιρείας. Η καμπύλες γραμμές στο εμπρός μέρος και η πιο σοβαρή σχεδίαση του πίσω μέρους, ταιριάζουν ιδανικά, προσδίδοντας ένα ισορροπημένο και ευχάριστο οπτικό αποτέλεσμα. Με μήκος 4.630 mm και μεταξόνιο 2780 mm παρέχει μια ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, η οποία διακρίνεται για τα ποιοτικά υλικά και την μοντέρνα σχεδίαση. Ο εξοπλισμός και κυρίως το προσεγμένο τελικό φινίρισμα είναι στοιχεία που δύσκολα θα περάσουν απαρατήρητα από το εσωτερικό. Η καμπίνα των επιβατών προσφέρει χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, φανερώνοντας ότι την προσεκτική δουλειά που έχει γίνει στην σχεδίαση του αυτοκινήτου. Θύμα των χώρων στο εσωτερικό πέφτει ο διαθέσιμο χώρος για τις αποσκευές, ο οποίος είναι μόλις 380lt. Η εμφάνιση της station εκδοχής V60 αποτελεί ένα από τα δυνατά του σημεία, αφού απαρνείται την τετράγωνη λογική των προγόνων  του, υιοθετώντας ένα πιο καμπυλωτό σχήμα που θυμίζει περισσότερο Coupe αμάξωμα. Η πρακτικότητα της πέμπτης πόρτας και του επιπλέον χώρου αποσκευών (χωρητικότητα 430lt)  είναι δεδομένη.

Τεχνολογία

Στην ελληνική αγορά ταιριάζει απόλυτα o 1.6 λίτρων GTDi, ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις, απόδοσης 150 και 180 ίππων.  Η έκδοση T5 διαθέτει τον 2.0 λίτρων κινητήρα με 240 ίππους και 320 Νm ροπής, προσφέρωντας ακόμη καλύτερες επιδόσεις. Τους βενζινοκινητήρες συμπληρώνει ο εν σειρά εξακύλινδρος των 3 λίτρων T6 με απόδοση 304 ίππους και 440Νm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το βελτιωμένο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο Geartronic. Ο 5κύλινδρος diesel κινητήράς 2.0 (D3)  απόδοσης 163 (400Nm ροπής) συμπληρώνεται από τον μικρότερο diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 115 ίππους. Η κορυφαία έκδοση βενζίνης T6 είναι αποκλειστικά τετρακίνητη (ΑWD). Η ανάρτηση αποτελείται από εμπρός γόνατα McPherson και πίσω ανεξάρτητη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Βάση έχει δοθεί στην ακαμψία (47% μεγαλύτερη από το παλαιότερο μοντέλο) και την στιβαρότητα της κατασκευής. Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι της ανάρτησης είναι ευμεγέθης, προσφέροντας εξαιρετική απόσβεση. Οι βάσεις της πίσω ανάρτησης είναι από πολυουρεθάνη  και μαζί με τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ-ελατηρίων χαρίζουν μια εξαιρετικά δυναμική συμπεριφορά. Προαιρετικά υπάρχει και η ενεργητική ανάρτηση Four-C, με τρεις επιλογές ρύθμισης Comfort, Sport, Advanced και ειδικό προγραμματισμό για τις τετρακίνητες εκδόσεις (AWD). Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας DSTC διαθέτει εξελιγμένη λειτουργία, «θωρακίζει» την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες, ενώ διαθέτει και sport ρύθμιση, η οποία απενεργοποιεί το traction control, κάνοντας το S60/V60 πιο υπερστροφικό και ρυθμίσιμο. Μαζί με το DSTC υπάρχει και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο καμουφλάρεται κάτω από την ονομασία Corner Traction Control, φρενάροντας επιλεκτικά τoν εσωτερικό τροχό, μειώνοντας σημαντικά το φαινόμενο της υποστροφής.

Στο δρόμο

Η δυναμική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του S60/V60. Τα μοντέρνα κινητήρια σύνολα, έχουν δύναμη και ροπή, προσφέροντας καλές έως εξαιρετικές (T6) επιδόσεις σε κάθε περίπτωση. Η ύπαρξη και τετρακίνητων εκδόσεων δίνει επιπλέον προσόντα σε αυτές τις εκδόσεις, στην κίνηση σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση. Η άνεση σε κάθε περίπτωση είναι καλή, ενώ η συμπεριφορά βελτιώνεται με την προαιρετική ενεργητική ανάρτηση Four-C. Η ενεργητική ασφάλεια είναι εξαιρετικά μελετημένη, με τα ηλεκτρονικά να συνδυάζονται αποτελεσματικά προς όφελος του οδηγού. Το σύστημα Volvo Pedestrian Detection και οι ανάλογες ρυθμίσεις στο σύστημα πέδησης, εξασφαλίζουν την ενεργητική ασφάλεια ακόμα και σε εξαιρετικά οριακές καταστάσεις.

Συμπέρασμα

Νέα πνοή στην γκάμα της Volvo αφού το S60/V60 μαζεύει τα βλέμματα πάνω του, χάρη στην σχεδίαση του, καθώς και την πληθώρα τεχνολογιών που κουβαλά. Η έκδοση 2 λίτρων Τ5 αποτελεί την ιδανική επιλογή,  ενώ οι μικρότερες εκδόσεις 1.6 GTDi 150 και 180 ίππων,προκαλούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην χώρα μας.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Volvo Car Finance

• Προκαταβολή: 10%, Δόσεις: 12 έως 60, Επιτόκιο: 7,3%
POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
82
GOCAR Magazine #82

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ

Δοκιμές

ΔΟΚΙΜΗ: Volvo V60 D4 Cross CountryΔΟΚΙΜΗ: Volvo V60 D4 Cross Country

ΔΟΚΙΜΗ: Volvo V60 D4 Cross Country

Η απάντηση σε κάθε πρόβλημα μπορεί να κρύβεται στις λεπτομέρειες, γιατί πάντα αυτές κάνουν το «πακέτο». Η σουηδική εμπειρία μπορεί να είναι μια ειδική περίπτωση, αλλά δεν παύει να διαθέτει την ολιστική αντιμετώπιση που περιμένουμε

Volvo S60 1.6 T3 AutoVolvo S60 1.6 T3 Auto

Volvo S60 1.6 T3 Auto

Με την κεκτημένη ταχύτητά της, η Volvo σημειώνει πρόοδο που μόνο ως αλματώδης μπορεί να περιγραφεί. Έχει την πρωτιά στις πωλήσεις της κατηγορίας και με το ανανεωμένο S60, η απόσταση από τους ανταγωνιστές μπορεί να μεγαλώσει