Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
270Xdi165hp Deluxe34.140 € 16513,29,02322.061
270Xdi Sports Pack 165hp35.000 € 16513,29,02322.061
270Xdi auto 186hp Deluxe40.500 € 18611,69,22332.070
270Xdi auto Deluxe sunroof 186hp40.930 € 18611,69,22332.070
270Xdi auto 186hp Deluxe 7seats41.260 € 18611,69,22332.070
Τιμή από 34.140 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR270 Xdi

Ταυτότητα

Με υψηλούς στόχους και προσδοκίες τοποθετείται το Rexton στην αγορά των μεγάλων SUV με όπλα της τους κινητήρες Mercedes.

Με μοντέρνα σχεδίαση και σεβαστές διαστάσεις το Rexton συμπληρώνει την γκάμα της SsangYong. Η κορεάτικη φίρμα χρησιμοποιώντας τα μηχανικά σύνολα της Mercedes και δίνοντας βάση στο design των προϊόντων της προσπαθεί να κεντρίσει τον ενδιαφέρον του τετρακίνητου αγοραστικού κοινού.

Σχεδίαση-Χώροι

Οι στρογγυλεμένες σχεδιαστικές γραμμές και ο μεγάλος όγκος αποτελούν τα χαρακτηριστικά του Rexton. Το αρχικό σχέδιο του Rexton προέρχεται από την Italdesign, με το τελικό αποτέλεσμα να έχει προέλθει από την παρέμβαση της SsangYong. Ξεχωριστό συνολικά το αποτέλεσμα, διαθέτει δικό του ιδιότυπο σχεδιαστικό χαρακτήρα ανάμεσα στην πληθώρα των SUV. Το εσωτερικό διακρίνεται για τις απλές γραμμές και την στιβαρή σχεδίαση. Η επένδυση ξύλου σε μερικές εκδόσεις και η ποιότητα των επενδύσεων των καθισμάτων προσπαθούν να ενισχύσουν τον πολυτελή διάκοσμο στο εσωτερικό. Στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενείται το ηχοσύστημα και το σύστημα θέρμανσης-κλιματισμού με τα λειτουργικά χειριστήρια. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.820 mm προσφέρει άνετους χώρους στο εσωτερικό. Τα καθίσματα είναι βολικά και προσφέρουν σωστή στήριξη και άνεση σε πολύωρες μετακινήσεις. Το Rexton παράγεται και με τρεις σειρές καθισμάτων, επιτρέποντας την μεταφορά συνολικά 7 επιβατών στο εσωτερικό του. Ο χώρος αποσκευών έχει ευμεγέθης διαστάσεις, διαμορφώνεται ανάλογα με τις θέσεις στο εσωτερικό, ενώ το τζάμι της πίσω πόρτας ανοίγει ανεξάρτητα.

Τεχνολογία

Ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.3 lt, με απόδοση 150 PS και 214 Nm ροπής εξοπλίζει την βασική έκδοση του Rexton. Ακολουθεί ένας εν σειρά πεντακύλιδρος πετρελαιοκινητήρας 2.7 lt, ο οποίος σε εξοπλίζει το Rexton σε δύο εκδόσεις απόδοσης 165 και 186 PS. Η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα έκδοση του Rexton κινείται από έναν βενζινοκινητήρα 3.2 lt. Η απόδοση του είναι 220 PS και 312 Nm ροπής. Ο μικρός κινητήρας των 2.3 lt εξοπλίζεται μόνο από χειροκίνητο κιβώτιο. Οι εκδόσεις πετρελαίου έχουν στο βασικό εξοπλισμό του χειροκίνητα κιβώτια, μπορούν όμως να εξοπλιστούν προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο. Η μεγάλη έκδοση των 3.2 lt συνδυάζεται μόνον με ένα αυτόματο κιβώτιο.

Η SsangYong έχει εξοπλίσει το Rexton με ένα αποτελεσματικό σύστημα τετρακίνησης, που διαθέτει σχέσεις υποπολλαπλασιασμού. Η εμπλοκή των «κοντών» σχέσεων γίνεται ηλεκτρονικά και είναι εφικτή με το πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη στο ταμπλό. Επιπρόσθετα, κάποιες εκδόσεις, εφοδιάζονται με το σύστημα τετρακίνησης TOD (Torque-on-Demand). Τυπικά η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα σε ποσοστό 100%, με τη διαφορά ότι μόλις υπάρξει κάποια ολίσθηση στους πίσω τροχούς, ο ηλεκτρονικός έλεγχος εμπλέκει και τον εμπρός άξονα, μεταβάλλοντας το ποσοστό της ροπής από 0:100 έως 50:50, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες

Στο δρόμο

Η ανάρτηση του Rexton, η οποία αποτελείται εμπρός από διπλά ψαλίδια και πίσω από άκαμπτο άξονα πέντε σημείων, καταφέρνει να ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος, το οποίο δεν παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις. Η άνεση που προσφέρει όμως υπολείπεται, με αποτέλεσμα να μεταφέρονται κάποιες από τις ανωμαλίες του δρόμου.

Στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ενώ στις στροφές αντιδρά προοδευτικά και είναι προβλέψιμο. Εκτός δρόμου οι εκδόσεις πετρελαίου βοηθιούνται από την παροχή ροπής στις χαμηλές rpm. Η τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος, βοηθούν το Rexton να κινηθεί σε πατημένους χωματόδρομους. Το βοηθητικό κιβώτιο συνδράμει αποτελεσματικά σε πιο δύσκολες συνθήκες.

Συμπέρασμα

Δύσκολο το έργο του Rexton στην κατηγορία των μεγάλων τετρακίνητων. Κυρίως ο ανταγωνισμός με τα έτερα μοντέλα Κορεατών κατασκευαστών δεν το αφήνουν να διακριθεί στο στίβο των πωλήσεων. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ξεχωριστή, σαν συνολική κατασκευή βρίσκεται πίσω τεχνολογικά. Οι προσφορές και η επιθετική πολιτική τιμών της εταιρείας, το φέρνουν περιοδικά στο προσκήνιο.





 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

• Έκπτωση πριμ αγοράς: 10000€ (XDi-165PS)-15.000€ (XDi-186PS)

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Εθνική Τράπεζα

• Προκαταβολή: 50%, Δόσεις: έως 42, Επιτόκιο: 0%

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 12 έως 96, Επιτόκιο: 6,20%

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: έως 48, Επιτόκιο: 2,50%

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 4,50%

Δοκιμές