Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.6 THP 15528.570 € 1568,26,71551.320
1.6 THP 155 BVA32.470 € 1568,47,31681.332
1.6 THP 20032.470 € 2007,66,91591.345
Τιμή από 28.570 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.6 THP

Ταυτότητα

Έχει ξεχωριστή θέση στη γκάμα της Peugeot καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που δεν χρησιμοποιεί το σύστημα αρίθμησης με ένα ή δύο μηδενικά στο μέσο του αριθμού.

Είναι ένα μικρών διαστάσεων coupe 2+2 που θα ανταγωνίζεται τα Audi ΤΤ, VW Scirocco και τη BMW Σειρά 1 Coupe. Το RCZ το πρωτοείδαμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2007 ως πρωτότυπο και κατόπιν ένα χρόνο αργότερα η Peugeot ανακοίνωσε στη Γενεύη την παραγωγή του, χωρίς ιδιαίτερες επεμβάσεις ή αισθητικές αλλαγές, ώστε να διατηρηθούν οι θετικές εντυπώσεις που απέσπασε ως σχεδιαστική πρόταση.

Σχεδίαση-Χώροι

Το ιδιαίτερο τερτίπι του RCZ αφορά την οροφή η οποία στο πίσω μέρος της διαθέτει δύο θολωτές επιφάνειες που εκτείνονται και στο παρμπρίζ πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Επίσης σημαντικό σχεδιαστικό στοιχείο είναι τα δύο αλουμινένια τόξα κατά μήκος της οροφής τα οποία παίζουν το ρόλο κολώνας Α και C. Για λόγους αεροδυναμικής ευστάθειας έχει επιλεγεί η χρήση μιας ενεργής αεροτομής η οποία αναπτύσσεται ανάλογα με την ταχύτητα σε δύο θέσεις, ώστε να υπάρχει ευστάθεια του πίσω μέρους στις υψηλές ταχύτητες άνω των 155km/h, αλλά και να υπάρχει μικρή αεροδυναμική αντίσταση σε ταχύτητες ταξιδίου (άνω των 85km/h) για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι λιτής σχεδίασης, χωρίς περιττά καλολογικά στοιχεία όπου στο κέντρο δεσπόζει ένα αναλογικό ρολόι. Το υποτυπώδες πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει ευκαιριακά κάποιον ενήλικα, αλλά ουσιαστικά χρησιμοποιείται ως επέκταση του χώρου αποσκευών ο οποίος κυμαίνεται από 384 έως 760 λίτρα.

 

Τεχνολογία

Για την κατασκευή του RCZ έχει χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα Β που αποτελεί τη βάση για τα 308, 3008 και του 5008. Συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας που ειδικεύεται στην παραγωγή ειδικών αυτοκινήτων με μικρούς όγκους παραγωγής. Οι κινητήριες μονάδες περιλαμβάνουν δύο εκδοχές του 1,6 turbo που αποδίδουν 156 και 200 ίππους αντίστοιχα και ένας δίλιτρος diesel με 163 ίππους. Ο «μικρός» 1,6T έχει βαλβίδες εισαγωγής μεταβλητού χρονισμού και αποδίδει 156 ίππους στις 5.800rpm και 240 Νm ροπής που αποδίδονται από τις 1.400 ως τις 4.500rpm, με μέση κατανάλωση 6,7lt/100km και  εκπομπές CO2155 g/km.

Ο νέος ισχυρότερος διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και στις βαλβίδες εξαγωγής, ενώ οι βαλβίδες εισαγωγής διαθέτουν επιπλέον μεταβλητό βύθισμα ανάλογα τις στροφές λειτουργίας και το φορτίο. Οι 200 ίπποι και τα 275 Nm ροπής χαρίζουν 0-100km/h σε 7,6 sec, με την κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο να ανέρχεται στα 6,9 lt/100km. Και οι δύο βενζινοκινητήρες θα συνδυάζονται από 6άρι μηχανικό κιβώτιο και από αυτόματο με σειριακό επιλογέα επίσης 6 σχέσεων.

Στα τεχνολογικά συστήματα που θα πρέπει να προσέξουμε στο RCZ είναι το σύστημα ενεργού καπό το οποίο σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό ανασηκώνει αυτόματα το πίσω μέρος με ελατήρια ώστε να μειωθούν οι επιπτώσεις από την επαφή.

Στο δρόμο

Αν κάποια από τις δύο εκδόσεις βενζινοκινητήρα προσδίδει σπορ χαρακτηριστικά, αυτή είναι η ισχυρότερη των 200 ίππων που φέρνει από πλευράς επιδόσεων το RCZ πιο κοντά στον ανταγωνισμό. Ο μικρότερος 1,6Τ δεν δυσκολεύεται να κινήσει αξιοπρεπώς το γαλλικό coupe και χάρη στο εξάρι κιβώτιο δεν υπάρχουν κενά στο στροφόμετρο. Σε απαιτητικό οδικό δίκτυο στρίβει με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και χάρη στο πλήρως απενεργοποιούμενο ESP ο οδηγός μπορεί να «παίξει» εφόσον το επιθυμεί.

Συμπέρασμα

Η Peugeot στο RCZ δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο πελάτη να επιλέξει από μια πραγματικά μεγάλη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού κυρίως αισθητικού χαρακτήρα, με διακοσμητικά αυτοκόλλητα, ανθρακονήματα και επενδύσεις στο εσωτερικό. Ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας είναι πλήρης και για την ενεργητική ασφάλεια έχουμε ESP, σύστημα hill holder και σύστημα Peugeot Connect SOS για επείγουσες κλήσης αυτόματα σε περίπτωση που ανοίξει κάποιος αερόσακος ή κατ’ επιλογή για περιπτώσεις ατυχήματος ή ακινητοποίησης. Μάλιστα η υπηρεσία αυτή είναι χωρίς επιπλέον κόστος για όλα τα RCZ.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Άτοκη χρηματοδότηση

• Bonus απόσυρσης

Δοκιμές

Δοκιμή Peugeot 408 1.2 PureTech 130 PS EAT8: Προκλητικά γοητευτικό [video]

Δοκιμή Peugeot 408 1.2 PureTech 130 PS EAT8: Προκλητικά γοητευτικό [video]

Μπορείς να παντρέψεις τρεις διαφορετικές φιλοσοφίες σε ένα αμάξωμα; Η Peugeot έχει την απάντηση, με το 408 να σηματοδοτεί μία μοντέρνα και διαφορετική αντίληψη στην πολυπληθή κατηγορία των crossover και SUV.

Δοκιμή Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8: Ο diesel ζει!

Δοκιμή Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8: Ο diesel ζει!

Ένας εξαιρετικός diesel κινητήρας, παρέα με ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο «κομμένο» στα μέτρα του, είναι σύνολο που έχει -και θα έχει για καιρό ακόμα- θέση στην αυτοκίνηση. Ειδικά αν συνδυάζεται με ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία της αγοράς, το νέο Peugeot 308.