• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Βασίλης Χαρίτος γεννήθηκε στην Αθήνα την εποχή που ακόμη και το ραδιόφωνο ήταν μαυρόασπρο. Φοίτησε σ’ ένα από τα καλύτερα σχολεία της χώρας, εξουθενώνοντας στην πορεία τους γονείς του οικονομικά και ψυχικά. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ναυτιλιακά στην Ελλάδα και το εξωτερικό και τελειώνοντας τις σπουδές του διάλεξε να παραμείνει στη Μ. Βρετανία, αλλά κάνει θεραπεία. Τα 20 χρόνια στην ναυτιλία και στο εξωτερικό ακολούθησαν άλλα τόσα στον χώρο των εκδόσεων (όπου διευθύνοντας μεταξύ άλλων τα περιοδικά Autocar και Drive, έγραψε χιλιάδες λέξεις και μάλιστα πολλές απ’ αυτές διαφορετικές μεταξύ τους) και του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, με επιστέγασμα τα έξι χρόνια ως επικεφαλής της Bentley στη χώρα μας.
Το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτηΤο αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη

Το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη

«Η τέχνη οφείλει να ξαφνιάζει την πραγματικότητα», έλεγε η Φρανσουάζ Σαγκάν, πριν πεθάνει. Το ξάφνιασμα όμως είναι σχήμα λιτότητας μπροστά στο σοκ που πάθαμε όταν πρωτοβρεθήκαμε απέναντι σ' εκείνο το φανταχτερό πορτοκαλί καβούρι με τις μαγουλάδες.Ωστόσο, γρήγορα ερωτευτήκαμε –όσοι τουλάχιστον ...
500 χρόνια δημοκρατίας κι έφτιαξαν… τον κούκο500 χρόνια δημοκρατίας κι έφτιαξαν… τον κούκο

500 χρόνια δημοκρατίας κι έφτιαξαν… τον κούκο

Δεν θα μου λείψει η Ελβετία και η φετινή Γενεύη. Όπως δεν μου ‘λειψε και η περσινή. Η Bentley Athens βρισκόταν τότε σε get-you-home mode περιστολής εξόδων και, μιας και το εργοστάσιο δεν είχε να παρουσιάσει τίποτε νέο πέρα από ...
Με Mach 1 στη ΜαραθώνοςΜε Mach 1 στη Μαραθώνος

Με Mach 1 στη Μαραθώνος

Ο Αντώνης ήταν ελληνοαμερικανός λοχίας σε μια από εκείνες τις αξέχαστες «βάσεις του θανάτου» που όλο έμεναν πριν τελικά φύγουν. Στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν εμείς κυκλοφορούσαμε με Fiat 850, Mini, Σκαραβαίους, ή συχνότερα, με το λεωφορείο, αυτός ...
Κρύο, χιόνι κι άλλα ακραία καιρικά φαινόμεναΚρύο, χιόνι κι άλλα ακραία καιρικά φαινόμενα

Κρύο, χιόνι κι άλλα ακραία καιρικά φαινόμενα

«Δεν τελειώσαμε ακόμα με το χειμώνα», λέει ο μάστορας στη μάντρα με τα καυσόξυλα. «Πάρε κι άλλα ξύλα να ‘χεις το κεφάλι σου ήσυχο». Πήρα, αλλά μέρες που ‘ναι, λόγω φόρτου εργασίας–των γκασταρμπάιτερ της μάντρας, όχι δικού μου φυσικά– τα ...
POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
70
GOCAR Magazine #70

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
«Απαιτούμενα προσόντα: υφάκι και μια σανίδα»«Απαιτούμενα προσόντα: υφάκι και μια σανίδα»

«Απαιτούμενα προσόντα: υφάκι και μια σανίδα»

Πριν από 120 χρόνια, μεταξύ θάλασσας και τροχών, είχα βρεθεί να πουλάω «υπηρεσίες έντυπης επικοινωνίας». Ποιος; Εγώ. Φαντάζεστε τον Λάκη Γαβαλά σε οικοδομή με πηλοφόρι και μυστρί; Εδώ που τα λέμε, σήμερα όλα γίνονται. Τέλος πάντων…Πλήρης, λοιπόν, τεχνικών από σεμινάρια ...