Νέα Jaguar XF Sportbrake

Προσθήκη SW στη γκάμα

  • -
  • -

Παλαιότερα θα ήταν αδιανόητο ένα μοντέλο της Jaguar να έχει τη μορφή ενός station wagon. Ανάγκας όμως και οι θεοί πείθονται… Μετά την X-Type Sportwagon μπήκε το νερό στο αυλάκι και η XF Sportbrake είναι αρκετά καλαίσθητη και σύμφωνη με το σχεδιαστικό πνεύμα της νέας εποχής της Jaguar. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν τα κάπως μεγάλα για τύπου LED φανάρια και τα πίσω φώτα που δείχνουν παράξενα ειδικά όταν είναι αναμμένα. Από πλευράς διαστάσεων το SW της XF έχει ίδιο πλάτος (1877mm) και μεταξόνιο (2909mm) με το saloon και μόλις 5mm μεγαλύτερο μήκος, ενώ εσωτερικά οι επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν επιπλέον 48mm ελεύθερο ύψος. Η μετατροπή σε SW πρόσθεσε 70 κιλά έξτρα βάρους, τιμή απόλυτα λογική αν αναλογιστούμε τους ωφέλιμους χώρους στο πορτμπαγκάζ. Εκεί η XF είναι πολύ κοντά σε ό,τι προσφέρουν οι άμεσοι ανταγωνιστές (BMW Σειρά 5 και Audi A6 Avant) αλλά υστερεί αισθητά σε σύγκριση με αυτά που παρέχει η Mercedes E. Ο χώρος για αποσκευές στην XF είναι 550 λίτρα, που μπορεί να φτάσει τα 1675 με διπλωμένη την πλάτη του πίσω καθίσματος.

Από πλευράς κινητήρων θα είναι διαθέσιμοι ο diesel των 2.2 λίτρων κι ο εξακύλινδρος των 3.0 λίτρων βενζίνης. Και τα δύο μοτέρ θα μεταδίδουν την κίνηση στον πίσω άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η πίσω ανάρτηση θα διαθέτει αερόσουστες στην θέση των σπειροειδών ελατηρίων ώστε να μην αλλάζει η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά τη φόρτωση του αυτοκινήτου.

Στο άμεσο μέλλον θα υπάρχει και η «κακή» έκδοση XFR της Sportbrake η οποία σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της Jaguar Ian Callum, θα εφοδιάζεται με έναν V8 που θα αποδίδει 510 ίππους.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...