Οι 4 πιο περίεργες BMW M

Δεν είδαν ποτέ τη γραμμή παραγωγής αλλά έκαναν αίσθηση με τη φιλοσοφία τους

  • -
  • -

Η BMW φέτος συμπλήρωσε τα 30 χρόνια ιστορίας με αρκετά ενδιαφέροντα μοντέλα που εστιάζουν στην απόλαυση. Μερικά από αυτά όμως δεν ακολούθησαν την πεπατημένη, αποδεικνύοντας από μια άποψη τη δημιουργικότητα του τμήματος M. Από αυτά σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της γερμανικής εταιρείας τα τέσσερα πιο περίεργα που συναρμολογήθηκαν αλλά τελικά δεν στήθηκαν σε καμία έκθεση της φίρμας με σήμα την προπέλα.

 

BMW M3 E30 Pickup 1986



Το συγκεκριμένο μοντέλο η E30 Μ3 δεν κατασκευάστηκε από τη BMW για να διαπιστώσει αν υπάρχει ζήτηση από το κοινό. Αντίθετα αυτή η περίεργη αλλά ωραία δημιουργία έγινε για εσωτερική χρήση και για μεταφορά εξοπλισμού και ανταλλακτικών μέσα στο τμήμα BMW M.

Πατώντας πάνω στην E30 Convertible κατάφεραν κόβοντας και ράβοντας να φτιάξουν το ιδανικό φορτηγάκι. Στην αρχή ο κινητήρας προέρχονταν από την 320iS με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, ενώ αργότερα ένας μεγαλύτερος 2,3 λίτρων με 200 ίππους πήρε τη θέση του κάτω από το καπό. Το συγκεκριμένο BMW M3 E30 Pickup υπηρέτησε με μεγάλη αξιοπιστία της εταιρεία για 26 χρόνια, ενώ συνταξιοδοτήθηκε πριν τέσσερα χρόνια.

 

BMW M3 E36 M3 Compact 1996



Η M3 Compact είναι κατά μία έννοια ο προκάτοχος της 1 Series M Coupe και την M2 Coupe, αφού πατάνε στην ίδια ιδέα που δεν είναι άλλη από το να δώσουν σε νεότερο αγοραστικό κοινό την ευκαιρία να μπουν στον κόσμο της BMW M. Αν η BMW αποφάσιζε τότε να την περάσει στην παραγωγή τότε πιθανότατα θα φορούσε μια λιγότερο ισχυρή έκδοση του 6κύλινδρου κινητήρα των 3,2 λίτρων που φόραγε η M3 E36.

Ωστόσο το πρωτότυπο εφοδιάζονταν με τον ίδιο κινητήρα που είχε η M3 E36 και σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος της που περιορίζονταν στα 1.300 κιλά ήταν τρομερά γρήγορη με τους 321 ίππους που απέδιδε αυτό το μοτέρ. Αν είχε παρουσιαστεί ενδεχομένως να άλλαζε την ιστορία των μικρών γρήγορων αυτοκινήτων.

 

BMW M3 E46 Touring 2000



Η σειρά E46 ήταν από τις πιο ελκυστικές και αρμονικές σε σχεδίαση. Ακόμα και αυτή η station wagon που σαφώς έδινε έμφαση στην πρακτικότητα, ήταν ένα κομψό αυτοκίνητο ικανό να προσφέρει ένα ιδανικό συνδυασμό της σπορ προσέγγισης με καθημερινό χαρακτήρα. Ωστόσο η BMW δεν προχώρησε αυτή την έκδοση σε M και έμεινε απλά ένα πρωτότυπο.

 

BMW M3 E90 Pickup



Όταν το πρώτο φορτηγάκι η M3 E30 άρχισε να παρουσιάζει τα πρώτα δείγματα φθοράς το τμήμα M αποφάσισε να δημιουργήσει τον διάδοχο. Κατά σύμπτωση η παρουσίαση αυτού του πρωτότυπου έπεσε πάνω στην 1 Απριλίου που της έδωσε το δικαίωμα να κάνει εάν από τα πιο πετυχημένα αστεία στο χώρο του αυτοκινήτου. Μάλιστα το έβαλε και στο Nurburgring με τους φωτογράφους να μοιράζουν κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέο M3 Pickup που εξέλισσε η BMW.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακολούθησε την ίδια συνταγή με τον προκάτοχό του. Οι μηχανικοί του τμήματος BMW M χρησιμοποίησαν την ανοιχτή 3άρα με τις έξτρα ενισχύσεις και φυσικά το νέο μεγάλο V8 μοτέρ των 4,0 λίτρων με τους 420 ίππους. Αντίθετα όμως με την προηγούμενη γενιά του Pickup, αυτό είχε κανονική άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους.