• BMW
  • ΣΕΙΡΑ 6 (2011)

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
640i152.630 € 3205,37,41721.660
640i xDrive160.310 € 3205,27,91831.765
640d152.270 € 3135,35,21391.715
640d xDrive160.310 € 3135,15,51461.795
650i190.060 € 4504,68,61991.870
650i xDrive201.220 € 4504,49,22131.930
Τιμή από 152.270 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR640i

Ταυτότητα

Η διάδοχος κατάσταση μιας επιβλητικής σειράς, όπως η 6 για την BMW, οφείλει να είναι δυναμική και ξεχωριστή να εκπέμπει γοητεία αλλά και να προκαλεί τον θαυμασμό με τα πιπεράτα χαρακτηριστικά της, την σχεδίαση αλλά και την τεχνολογία. Η 3ης γενιάς σειρά 6, είναι το νεότερο σπορ κουπέ της βαυαρικής φίρμας που με την πρώτη ματιά σαγηνεύει τα πλήθη ανεξάρτητα αν είναι λάτρεις της σειράς ή της εταιρείας.

 

Σχεδίαση-Χώροι

Η εντυπωσιακή εμφάνιση είναι δεδομένη και συνδεδεμένη με τα αυτοκίνητα της βαυαρικής φίρμας, κάτι που εκδηλώνεται ακόμα πιο ένθερμα σε κάθε κουπέ της. Το πολυτελές GT ακολουθεί την πεπλατυσμένη λογική σχεδίασης προσφέροντας ένα επιβλητικό στιλ με κομψή αλλά και δυναμική αισθητική με πηγή έμπνευσης το πρωτότυπο CS Concept. Από την convertible με την υφασμάτινη ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή που εμφανίστηκε πρώτη, έως την coupe, οι μυώδεις γραμμές, οι έντονες ακμές και οι πληθωρικές εισαγωγές αέρα εμπρός, δημιουργούν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα που ολοκληρώνεται από φουσκωμένα φτερά που περιλαμβάνουν εισαγωγές αέρα στα εμπρός. Το δυναμικά σπορ προφίλ της νέας σειρά 6, συνεχίζεται και στο πίσω μέρος όπου το κεκλιμένο παρμπρίζ, συνδυάζεται με έντονα νεύρα για ακόμα πιο δυναμικά συναισθήματα, ενώ τα νέα τεχνολογίας LED φώτα συμπληρώνουν τόσο αισθητικά όσο και ουσιαστικά την κομψή εικόνα. Οι αυξημένες διαστάσεις συνολικά προσφέρουν ακόμα καλύτερη χωροταξική διαρρύθμιση επιτρέποντας στην τετραθέσια καμπίνα καλύτερους χώρους επιβατών για τέσσερις ενήλικες κανονικού αναστήματος, κάτι για το οποίο δεν επιβεβαίωνε η προηγούμενη.
Δίπλα στις Coupe και Cabrio, προστέθηκε και η τετράθυρη έκδοση Gran Coupe. Αναμενόμενο είναι το επιπλέον μήκος να αφορά τις πίσω θέσεις, με τη BMW να κάνει λόγο για εσωτερικό 4+1 θέσεων, με το +1 να εννοεί μια μικρή θέση στη μέση του πίσω καθίσματος. Το συνολικό μήκος ξεπερνά τα 5 m (5,007 για την ακρίβεια), το μεταξόνιο φτάνει σχεδόν τα 3 m (2,968) και το πορτμπαγκάζ είναι 460 lt.

 

 

Τεχνολογία

Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης της νέας 6-Series είναι δύο και βασίζονται στην λογική του TwinPower Turbo. Ένας 3λιτρος 6κύλινδρος που αποδίδει 320 ίππους και εκπροσωπεί την 640i και ο επίσης διπλοτούρμπινος V8 των 4,4 λίτρων με τους 407 ίππους, για την 650i. Την γκάμα συμπληρώνει και ένας 3λιτρος turbodiesel με απόδοση 313 ίππους. Εκτός από το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσφέρεται και με το νέο 8τάχυτο αυτόματο με paddles στο τιμόνι, ενώ τα συστήματα υψηλής τεχνολογίας, τόσο για την άνεση των επιβατών όσο και για την ενεργητική και παθητική ασφάλεια, έχουν την τιμητική τους. Εκτός από τα ήδη γνωστά συστήματα της BMW, το εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, η σειρά 6 διαθέτει το σύστημα τετραδιεύθυνσης (Integral Active Steering) αλλά και head-up display στα πρότυπα της 7άρας.
Κάτω από το καπό των εκδόσεων M6 περιστρέφεται το γνώριμο σύνολο των 4,4 λίτρων σε διάταξη V8, με τα διπλά turbo (M TwinPower) που διαθέτει άμεσο ψεκασμό βενζίνης και σύστημα Valvetronic για τις 32 βαλβίδες. Το μοτέρ αποδίδει 560 ίππους στις 6.000rpm και 680Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.500 ως τις 5.750rpm, ενώ το όριο στο στροφόμετρο έχει τεθεί στις 7.200rpm. Για τη μετάδοση φροντίζει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Drivelogic με τις επτά σχέσεις το οποίο συνοδεύεται Launch Control για καλύτερες εκκινήσεις από στάση και τα γνώριμα paddles στο τιμόνι. Στον πίσω άξονα το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φροντίζει ώστε κάθε τροχός να μεταφέρει τη δύναμη στο δρόμο και μάλιστα το κλείδωμα στο σπινάρισμα κυμαίνεται από 0 έως 100%.

Όλα αυτά τα καλούδια μεταφράζονται στο δρόμο σε 0-100km/h σε 4,2sec για την Μ6 coupe έκδοση και  4.3sec για την Cabrio. Εντυπωσιακότερη είναι η απόδοση στο 0-200km/h που πραγματοποιείται σε 12,6sec και 13,1sec για την coupe και την cabrio αντίστοιχα. Η τελική περιορίζεται και στις δύο εκδοχές στα 250km/h, όμως με το πακέτο Μ-Drivers Package ξεκλειδώνεται η ηλεκτρονική φραγή για να ταξιδέψουν στα 305km/h. Για όσους αισθάνονται περιβαλλοντικές τύψεις προσφέρεται το σύστημα start-stop και η τεχνολογία Efficient Dynamics.

 

 

Στο δρόμο

Οι προθέσεις της BMW είναι ξεκάθαρες όσον αφορά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου όπου θα συνδυάζονται με αρχοντική ποιότητα κύλισης και μεστή άνεση από την ανάρτηση. Ουσιαστικά το νέο 4θέσιο κουπέ της BMW προκαλεί θαυμασμό με την αποτελεσματικότητα που αντιμετωπίζει τις ευθείες, αλλά και τις ποιο απαιτητικές στροφές, προσφέροντας στον οδηγό σαφείς και ποιοτικές πληροφορίες για ότι διαδραματίζεται. Η ευκολία, η άνεση και το δυναμικό στιλ οδήγησης παντρεύονται αριστοτεχνικά ώστε να κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην πιάτσα των sport GT. Εγκυκλοπαιδικά, η «μικρή» χρειάζεται μόλις 5,4’’ για τα πρώτα 100 km/h από στάση, την στιγμή που η 650i με τον κορυφαίο V8 για την ίδια διαδικασία χρειάζεται 4,9’’. Και όλα αυτά από ένα αυτοκίνητο που φλερτάρει με τους δυο τόνους!

 

 

Συμπέρασμα

Ένα ακόμα διαλεγμένο κομμάτι της αυτοκίνησης για υψηλά βαλάντια, που ως αντίτιμο προσφέρει την κουπέ φιλοσοφία με αρχοντιά και δυναμισμό. Φυσικά το πακέτο περιλαμβάνει όλα τα τεχνολογικά αγαθά της BMW που σε αγαστή συνεργασία κάνουν την νέα 6άρα πρωτοκλασάτη ακόμα και απέναντι σε πιο ειδικές προτάσεις του ελιτίστικου ανταγωνισμού.

 

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: BMW Financial Services
• Προνομιακό σταθερό επιτόκιο 4,9%
• Από 20% προκαταβολή
• Διάρκεια 12, 24, 36 ή 48 μήνες

Δοκιμές