Classic Car: Βασικές συμβουλές πριν και μετά την αγορά (Μέρος 2ο)

Kατάλληλη προετοιμασία.

  • -
  • -

Έχουμε βρει το αντικείμενο του πόθους μας, έχουμε όμως τον χώρο για μια τέτοια εργασία. Ναι, ο δικός σας χώρος είναι σημαντικός γιατί κανείς δεν πρόκειται να σας φιλοξενήσει για μήνες ή ακόμα και για χρόνια. Το μεταφέρουμε λοιπόν στο χώρο μας (ή σε αυτόν που καταφέραμε να αποκτήσουμε, δανειστούμε κλπ. και πάντα θα πρέπει να υπολογίζετε ότι αυτά δεν είναι project μερικών μηνών, αλλά μερικών χρόνων!) και αρχίζουμε το ξήλωμα. Ότι μηχανικό ή άλλο μέρος δεν ανήκει στο αυτοκίνητο, αλλά είναι εκ δανεισμού, άκαρδα πετιέται στα σκουπίδια, γιατί η αξία κάθε restored αυτοκίνητου είναι η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ του, ακόμα και μέχρι την τελευταία βίδα. Και όχι δεν αγοράζουμε ακόμα και βίδες από το εμπόριο. Ιδανικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα πάντα από την επίσημη λίστα των ανταλλακτικών του κατασκευαστή. Το λύσαμε λοιπόν μέχρι λαμαρίνα, πετάξαμε ότι μη original και αρχίζουμε με ένα λευκό χαρτί πάνω στο οποίο σημειώνουμε όλες τις ελλείψεις. Όλα τα ανταλλακτικά σημειώνονται ένα-ένα και αρχίζει η οδύσσεια ανεύρεσής τους. ΠΡΟΣΟΧΗ το αυτοκίνητο δεν κινείται, ούτε πάει στον φανοποιό ούτε τίποτα, αν πρώτα δεν συγκεντρώσουμε ΟΛΑ τα απαραίτητα ανταλλακτικά! Παράλληλα σε ένα ακόμα φύλλο χαρτί αναγράφουμε όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν γιατί εκτός από αυτές που ξέραμε, μετά το γδύσιμο είναι σίγουρο ότι θα ανακαλύψουμε και άλλες.

 

Και περιμένουμε και περιμένουμε!

Απλά περιμένουμε να έρθουν όλα τα ανταλλακτικά, αν και ξέρω ότι κρατιόσαστε με νύχια και δόντια να μην στείλετε τη καρότσα για τα περεταίρω. Πρέπει να κρατηθούμε γιατί πρώτα πρέπει να ελέγξουμε ότι όλα τα εξαρτήματα που παραγγείλαμε ταιριάζουν και δεν απαιτούνται αλλαγές ή τροποποιήσεις στην καρότσα. Τα τοποθετούμε και ελέγχουμε αν όλα ταιριάζουν, γιατί αν χρειαστεί η οποιαδήποτε αλλαγή/μετατροπή καλό θα ήταν να γίνουν τώρα. Αν λοιπόν όλα ταιριάζουν, τότε τα αφαιρούμε και μόνο τότε στέλνουμε την καρότσα στον φανοποιό. Μάλιστα για καλύτερη και πιο εύκολη αποσυναρμολόγηση-συναρμολόγηση καλό θα ήταν να τοποθετήσουμε την καρότσα πάνω σε μεταλλική βάση με ροδάκια, ώστε να μπορούμε να την περιστρέφουμε με ευκολία, ενώ παράλληλα θα έχουμε και την δυνατότητα αφαίρεσης των αναρτήσεων.

Σε αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και το εσωτερικό που και αυτό θα πρέπει να ράβετε παράλληλα. Εδώ η έρευνα που έχετε κάνει θα σας φανεί πολύ χρήσιμη σχετικά με τις αποχρώσεις και τα υλικά που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ο ταπετσιέρης σας, ώστε να πετύχει το πιο κοντινό με το original αποτέλεσμα, άνω στα αρχικά «πατρόν», αν βέβαια αυτά υπάρχουν! Παράλληλα θα πρέπει να ασχοληθούμε και με τα μηχανικά μέρη, που όπως θα ανακαλύψετε είναι και η πιο εύκολη διαδικασία αν όλα τα ανταλλακτικά καταφτάσουν στα κουτάκια τους. Αν όμως πάλι απαιτηθούν μηχανουργικές εργασίες, ακόμα ένας Γολγοθάς σας περιμένει, γιατί αυτή η διαδικασία δεν είναι από τις ευκολότερες, αφού στη χώρα μας όλοι είναι μάστορες και… αυτοί ξέρουν καλύτερα! Φιλική συμβουλή, ακολουθήστε μόνο τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και όχι τις «πατέντες» του καθένα. Δεν χρειάζεται να σας τονίσουμε το πόσο σημαντική είναι η φάση του «περιμένουμε», αφού θα πρέπει να γίνουν πολλές εργασίες παράλληλα.