Επιτρέπεται το παρκάρισμα με αλάρμ σε κίτρινη γραμμή -Τι λέει η Τροχαία
Είναι κοινή πρακτική των Ελλήνων να ενεργοποιούν τα αλάρμ σε δρόμο όπου υπάρχει κίτρινη διαγράμμιση. Το θέμα είναι αν επιτρέπεται.
- -
- -

Στην Ελλάδα η παράνομη στάση και στάθμευση είναι η αγαπημένη παράβαση των οδηγών. Μια ματιά στα στοιχεία της Τροχαίας είναι αρκετή για να αντιληφθείς το μέγεθος του προβλήματος.
Τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα ή η στάση μέσα σε οδούς, ακόμη και λεωφόρους, προκαλούν μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, επιδεινώνοντας τους ήδη καταπονημένους ελληνικούς δρόμους. Μάλιστα, σε ορισμένες περιοχές η κατάσταση είναι ανυπόφορη, με τα μπλοκάκια της Τροχαίας να τελειώνουν κυριολεκτικά από τον όγκο των κλήσεων.
Γιατί παρκάρουν πάνω στην κίτρινη γραμμή
Πολύ συχνό είναι το φαινόμενο της ολιγόλεπτης στάθμευσης δεξιά του οδοστρώματος. Στη λεωφόρο Πεντέλης για παράδειγμα, στα Βριλήσσια, το οδικό δίκτυο είναι κυριολεκτικά απροσπέλαστο.
Δείτε ακόμη: Ένσταση για κλήση της Τροχαίας – Πού και πώς την κάνω
Εκατοντάδες αυτοκίνητα, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο είναι σταθμευμένα δεξιά παρότι η κίτρινη διαγράμμιση είναι ξεκάθαρη. Φυσικά αυτό απαγορεύεται, αφού παρεμποδίζεται η κυκλοφορία. Πάρα ταύτα, πολλοί οδηγοί παρκάρουν επανειλημμένα, ενεργοποιώντας τα αλάρμ, θέλοντας να δείξουν πως σταμάτησαν για κάτι έκτακτο.
Η Τροχαία ωστόσο, ακόμη και με ενεργοποιημένα τα φώτα ανάγκης, έχει κάθε δικαίωμα να βεβαιώσει παράβαση, η οποία με τον ισχύοντα νόμο συνοδεύεται με πρόστιμα που κυμαίνονται από 40 έως 150 ευρώ. Ανάλογα τη βαρύτητα της παράβασης, οι ποινές επισύρουν αφαίρεση της άδειας οδήγησης και των πινακίδων κυκλοφορίας για 10 ημέρες.