Ανάκληση Mazda

Αφορά τα μοντέλα Mazda2, BT-50, Mazda6, CX-7, RX-8, CX-9

  • -
  • -
Ανάκληση Mazda
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda μοντέλα Mazda2 (DE), BT-50 (UN), Mazda6 (GH), CX-7 (ER), RX-8 (SE) και CX-9 (TB). Η ανάκληση αφορά σε 17.920 οχήματα στην ελληνική αγορά, µε εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:

Mazda2 (DE)

JMZ DE**** ** 100018 – 530770               19 Ιουλίου 2007 – 3 Νοεμβρίου 2014

JM7 DE**** ** 100016 – 288037               20 Ιουνίου 2007 – 8 Αυγούστου 2014

BT-50 (UN)

MM7 UN**** ** 620551 – 898453           16 Νοεμβρίου 2006 – 22 Μαρτίου 2011

WF0 LM**** ** 624623 – 850445             17 Οκτωβρίου 2006 – 28 Ιανουαρίου 2010

WF0 UM**** ** 619712 – 857896            14 Σεπτεμβρίου 2006 – 19 Μαρτίου 2010

Mazda6 (GH)

JMZ GH**** ** 100113 – 264069              3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010

JM7 GH**** ** 113633 – 136255              21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009

CX-7 (ER)

JMZ ER**** ** 100039 – 134185               1 Ιανουαρίου 2007 – 12 Ιουνίου 2009

JM3 ER2939 70 101186                                4 Απριλίου 2006

JM3 ER2932 70 101188                                4 Απριλίου 2006

RX-8

(SE) JMZ GH**** ** 100113 – 264069      3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010

JM7 GH**** ** 113633 – 136255              21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009

CX-9 (TB)

JMZ TB**** ** 100001 – 300987               25 Ιουνίου 2008 – 9 Αυγούστου 2012

JM7 TB**** ** 100067 – 303496               20 Σεπτεμβρίου 2007 – 12 Ιανουαρίου 2011

JM3TB38A680138196                                  29 Οκτωβρίου 2007

Στα συγκεκριμένα οχήματα, η συνεχιζόμενη έκθεση σε υψηλά επίπεδα απόλυτης υγρασίας μπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού τότε μπορεί να µη γίνει αποτελεσματική ανάπτυξη των αεροσάκων και οι πυροκροτητές να θρυμματιστούν και τα θραύσματα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήματος, µε αποτέλεσμα σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται µε το ανωτέρω θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το Δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.