Μεταχειρισμένο Opel Corsa D (2006-2009)

Υπερπροσφορά και σταθερή αξία

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
τι να προσέξω

Ο μεγαλύτερος όγκος των μεταχειρισμένων της αγοράς αφορά εκδόσεις των 1.2 πρωτίστως και των 1.4 λίτρων, ενώ πολλά από αυτά έχουν θητεύσει ως ενοικιαζόμενα ή αυτοκίνητα χρονομίσθωσης. Τα πολλά «επαγγελματικά» χιλιόμετρα μαρτυρούν το γεγονός και χρειάζονται πιο ενδελεχή έλεγχο σε σημεία που δεν φαίνονται. Το βιβλίο συντήρησης είναι ένας τρόπος ελέγχου, όμως ένας μηχανικός εμπιστοσύνης καλό είναι να δώσει το ok πριν την αγορά.

γλυκά
  • Χώροι
  • Ποιότητα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Αξιοπιστία
ξυνά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Θόρυβος κινητήρα

Ψάξε για μεταχειρισμένο Opel Corsa στο gocar.gr

Το δημοφιλές supermini της Opel αποτελεί ένα σίγουρο χαρτί στην κατηγορία και οι πωλήσεις είναι ο καλύτερος μάρτυρας επιβεβαίωσης. Αντικατέστησε την 3η γενιά στο τέλος του 2006 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 2010 όπου γνώρισε μια σεβαστή αναβάθμιση και ένα σεμνό αλλά ουσιαστικό facelift. Είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της κατηγορίας που εκτόξευσε τις διαστάσεις, φτάνοντας στο μήκος τα τέσσερα μέτρα, διαμορφώνοντας προς το άνω άκρο της κατηγορίας τους χώρους του. Σε επίπεδο αξιοπιστίας διατηρεί καλό όνομα στην πιάτσα του μεταχειρισμένου και καλές γνώμες από τους ιδιοκτήτες του. Σε επίπεδο συντήρησης τα νέα είναι ευχάριστα τόσο από τα διαστήματα των service όσο και για τις χρεώσεις που δεν ξεφεύγουν, ενώ καλές κρίνονται και οι τιμές ανταλλακτικών όσο και η επάρκεια τους στο δίκτυο.

Περισσότερη  παθητικότητα έδειχνε η προηγούμενη γενιά του Corsa(C) όπου οι συνηθέστερες αιτίες βλάβης ή δυσλειτουργείας αφορούσαν ηλεκτρικά προβλήματα λιγότερο ή περισσότερο σημαντικά και μια ευαισθησία στην κρεμαγέρα όπου αργά ή γρήγορα έπρεπε να αντικατασταθεί. Αντιθέτως η επόμενη μέρα του Corsa (D) μέχρι στιγμής έχει αποδείξει ότι η αλλαγή σελίδας της Opel στα supermini απέδωσε ουσιαστικά και σε θέματα αξιοπιστίας. Αρκετά αποτελέσματα δοκιμών αξιοπιστίας(π.χ DEKRA) επιβεβαιώνουν τον χαμηλό δείκτη βλαβών και γενικά εμφανίζει καλή άποψη και από το σύνολο των ιδιοκτητών χωρίς σημαντικά προβλήματα άξια αναφοράς, πλην μεμονωμένων περιπτώσεων. Κυριότερες αναφορές έχουν να κάνουν με την ποιότητα του φρεναρίσματος με ενδεχόμενο τρέμουλο στο τιμόνι που ως αιτία φημολογείται η ποιότητα κράματος των μετάλλων στα δισκόφρενα με αποτέλεσμα τα τελευταία να δείχνουν ευαισθησία.  

 

Κινητήρες Εκδόσεις

Όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι τεχνολογίας Ecotec, ενώ το Corsa θα το συναντήσετε σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις(με αποκλειστικά 3θυρο το OPC που δεν λανσαρίστηκε ταυτόχρονα με τις άλλες εκδόσεις). Συνηθέστερες επιλογές φυσικά αυτές με τον 1.2 και τον 1,4 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα, που εμφανίζουν ακόμα και σήμερα έντονο εμπορικό ενδιαφέρον. Πουλήθηκαν λιγότερα GSi και περισσότερα OPC, όμως και αυτά έχουν συγκεκριμένο κοινό και μειωμένη εμπορική ζήτηση λόγο εποχής. Τα πετρελαιοκίνητα που γνωρίζουν επιτυχία μετά την απελευθέρωση στα αστικά κέντρα Αθηνών/Θεσσαλονίκης, εμφανίζουν λίγες μονάδες, κυρίως η μικρή έκδοση και στην επαρχία όπου δειλά δειλά κάποιοι τα προτιμούσαν.

  • 3κύλινδρος,  ατμοσφαιρικός, 1.0 λίτρου,  60 PS
  • 4κύλινδρος,  ατμοσφαιρικός  1.2 λίτρων,  80 PS
  • 4κύλινδρος , ατμοσφαιρικός  1.4 λίτρων,  90 PS
  • 4κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος 1.6 λίτρων, 150 PS(GSi)
  • 4κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος, 1.6 λίτρων, 192 PS(OPC)
  • 4κύλινδρος, turbodiesel, 1.3 λίτρων, CDTI, 90 PS
  • 4κύλινδρος, turbodiesel, 1.7 λίτρων, CDTI, 125 PS


Ψάξε για μεταχειρισμένο Opel Corsa στο gocar.gr


Η καμπίνα

Ευρύχωρο, φρέσκο και ευχάριστο σαλόνι με ζωντανούς χρωματικούς συνδυασμούς και καλή τριγύρω ορατότητα, τουλάχιστον στην πεντάθυρη έκδοση. Η τρίθυρη αν και περισσότερο μοντέρνα σαν λογική, θυσίαζε την ορατότητα χάρη στο τριγωνικό φινιστρίνι που τόνιζε την εξωτερική κουπέ ψευδαίσθηση σχεδίασης. Σε σχεδιαστική πρωτοτυπία δεν υπερέβαλε όμως δεν σου άφηνε πεδίο για αρνητικά παράπονα, ακόμα και αν ήσουν συνηθισμένος σε πιο ριζοσπαστικά σαλόνια. Ποιοτικό σε συναρμολόγηση, με καλούς χώρους επιβατών και αποσκευών το σαλόνι του Corsa κέρδιζε σε και επίπεδο φιλοξενίας. Τα σκληρά υλικά στο ταμπλό δεν ξέφευγαν από τον κανόνα της κατηγορίας και το θετικό είναι ότι έδειχναν αντοχή στον χρόνο και την κακομεταχείριση. Με καλό επίπεδο εξοπλισμού στις αρχικές εκδόσεις έως πλούσιο στις ανώτερες και με μεγάλη λίστα προαιρετικού που ανάλογα με την τσέπη κέρδιζε σε ανέσεις και αίγλη ο εσωτερικός κόσμος του μικρού Opel παραμένει επίκαιρος.

 

Στο δρόμο

Ποτέ δεν τοποθετήθηκε ως κορυφαία επιλογή στην κλάση του, όμως έπειθε περισσότερο για την ομοιογένειά του. Ποτέ δεν θα το βαθμολογούσες με άριστα σε κάθε τομέα ξεχωριστά αλλά ούτε θα έπεφτε κάτω από 7 με άριστα το δέκα. Φιλικό, ασφαλές και επικοινωνιακό με προοδευτικές αντιδράσεις στην υπερβολή και καλές πληροφορίες από φρένα και τιμόνι. Οι επιδόσεις ήταν ανάλογες του κινητήρα με συναρπαστικότερες φυσικά τις υπερτροφοδοτούμενες και λιγότερο πιπεράτες τις μικρές ατμοσφαιρικές που όμως σε κέρδιζαν με την οικονομία τους. Μοναδικό παράπονο ο θόρυβος κύλισης που ενοχλούσε μετά τα 140 km/h.

 
Ψάξε για μεταχειρισμένο Opel Corsa στο gocar.gr

συμπέρασμα
Συγκεντρώνει καλή βαθμολόγηση σε όλους τους τομείς που ξεπερνά τον μέσο όρο και αυτός είναι ένας καλός λόγος για να φτιάξει όνομα στο κλαμπ των ιδιοκτητών ή όσων έχουν ζήσει με ένα Corsa. Χωρίς να είναι το supermini που θα εξιτάρει το οδηγικό πάθος προσφέρει με αξιοπρέπεια ποιοτική οδική συμπεριφορά και συγκεντρώνει καλές κριτικές συνολικά. Φυσικά η αξιοπιστία και το after sales είναι με το μέρος του και αποτελεί έναν ακόμα σημαντικό λόγο της επιτυχίας του.
POLL

Τι περιμένετε για να αγοράσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Να υποχωρήσουν οι τιμές τους
  • Να αυξηθεί η αυτονομία τους
  • Να πληθύνουν οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης
69
GOCAR Magazine #69

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ