Μεταχειρισμένο: Τι παίρνω με € 1.000;

12 λύσεις ανάγκης, από μικρά μέχρι 4x4 και από 900 μέχρι 1.700 κυβικά

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ψάχνω ένα αμαξάκι με κάνα χιλιάρικο. Έχεις να μου προτείνεις κάτι;” Ερώτηση που ακούω όλο και πιο συχνά τελευταία. Είτε γιατί κάποιος κατέθεσε στην εφορία τις πινακίδες του 3λιτρου 4x4 που αγόρασε σε τιμή ευκαιρίας τα προηγούμενα χρόνια, για να γλιτώσει τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας, είτε επειδή αναγκάστηκε να πουλήσει το αυτοκίνητό του εις άγραν μετρητών, είτε γιατί απλώς ψάχνει ένα παλιό μικρό για να μειώσει τα έξοδα μετακίνησής του. Βέβαια, δεν είναι λίγοι οι γονείς που έχουν το λανθασμένο σκεπτικό “ ένα φτηνό σαραβαλάκι για να μάθει οδήγηση ο πιτσιρικάς που μόλις πήρε δίπλωμα”. Επειδή ακριβώς ένας νέος οδηγός έχει αρκετά μεγάλη πιθανότητα να κάνει κάποιο ατύχημα, ο γονιός πρέπει να φροντίσει για την ασφάλεια του παιδιού του (όσο μπορεί στις μέρες μας...) και όχι για το χαμηλό κόστος της ζημιάς. Όπως και να ‘χει, παρακάτω ξεδιαλέξαμε 12 καλές περιπτώσεις μεταχειρισμένου με τιμή κοντά στα 1.000 ευρώ. Για να βρεις το δικό σου, δεν έχεις παρά να ψάξεις στην ενότητα μεταχειρισμένου του www.gocar.gr.

 

Citroen Saxo 1.1 & 1.4 (1998 – 2002)

Καλή επιλογή για ένα οικονομικό και καλοεξοπλισμένο μικρό αυτοκίνητο, συνήθως με στάνταρ air condition. Τα 1.100 ήταν πιο αξιόπιστα από τα 1.400. Το 2000 υπέστη ένα μικρό facelift (φώτα μάσκα κλπ).

 

Fiat Seicento 0.9 & 1.1 (1998 – 2003)

Ιδανικό για την πόλη, με μεγάλη ευελιξία και μικρή κατανάλωση. Πολλά δεν έχουν air condition. Χρειάζεται καλό τσεκάρισμα για μηχανικές βλάβες. Προτιμότερο το 1.1.

 

Fiat Punto 1.1 & 1.2 (1997 – 1999)

Τα τελευταία μοντέλα της 1ης γενιάς Punto τα βρίσκεις κάτω από 1.000 €. Στέκονται ακόμη καλά σε εμφάνιση. Φτηνά στη συντήρηση, στα υπέρ ο 1.2 των 75 ίππων, μειονέκτημα η μεγάλη ηλικία.

 

Hyundai Accent 1.3 (1997 – 1999)

Καλή περίπτωση για προσιτό, αξιόπιστο μικρό οικογενειακό. Στα συν ο δυνατός και οικονομικός 1.300άρης, στα μείον η μέτρια οδική συμπεριφορά. Χαμηλό το κόστος συντήρησης.

 

Lada Niva 1.7i (1997 – 2001)

Προσιτό 4x4 με εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου, μέτρια συμπεριφορά στην άσφαλτο, αρκετούς χώρους, σπαρτιάτικο εξοπλισμό και απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής. Κοντά στο “χιλιάρικο” βρίσκεις μοντέλα με τον 1.700άρη injection.

 

Nissan Micra 1.0 (1997 – 1999)

Μικρό, ποιοτικό, αξιόπιστο, σβέλτο και σούπερ οικονομικό: ιδανική επιλογή για την πόλη σε αυτά τα χρήματα. Ατού ο νευρικός 16βάλβιδος 1.000άρης κινητήρας. Πολλά δεν έχουν air condition.

 

Opel Corsa 1.0, 1.2 & 1.4 (1997 – 2000)

Μεγάλη ποικιλία σε εκδόσεις και κινητήρες, υψηλή ποιότητα κατασκευής και καλοί χώροι. Ασθενικός ο 1.000άρης των 55 ίππων, μέτριος ο 1.200άρης των 65 ίππων, σβέλτος ο 1.4 των 90 PS.

 

Peugeot 106 1.0, 1.1 & 1.4 (1997 - 2001)

Ευχάριστο στην οδήγηση και (με εξαίρεση το 1.000άρι) σβέλτο. Φτωχότερο συνήθως από το “αδερφάκι” Saxo. Με λίγα παραπάνω από 1.000 ευρώ μπορείς να βρεις και 8βάλβιδα Rallye.

 

Renault Twingo 1.2 (1997 – 2002)

Στυλάτο, ασφαλές και άνετο μικρό… MPV. Η καμπίνα διακρίνεται σε ευρυχωρία και πρακτικότητα. Ο 8βάλβιδος 1.2 υστερεί σε επιδόσεις, αντίθετα με τον ισχυρότερο 16βάλβιδο των 75 ίππων (μοντέλα 2000 και μετά).

 

Seat Ibiza 1.0, 1.4 & 1.6 (1997 – 1999)

Μεγάλοι χώροι, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής αλλά και ασθενικοί κινητήρες, ενώ δεν έλλειπαν και τα προβλήματα. Υπάρχει και το περισσότερο οικογενειακό Cordoba. Με λίγα παραπάνω ευρώ βρίσκεις τα μοντέλα facelift ’99 - ’01.

 

Suzuki Swift 1.0 & 1.3 (1996 – 1999)

Η πιο τίμια πρόταση σε αυτά τα χρήματα: ευρύχωρο (το 5θυρο είναι μεγαλύτερο από το 3θυρο), σούπερ αξιόπιστο, με νευρικούς κινητήρες και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Οδηγικά υστερεί, ποιοτικά ικανοποιεί.

 

VW Polo 1.0 & 1.4 (1997 – 1999)

Με όπλο το όνομα Volkswagen και την ποιότητα κατασκευής, διαθέσιμο ως 3θυρο, και 5θυρο (το σεντάν Polo Classic είναι δυσεύρετο). Αδύναμοι κινητήρες και μέτρια αξιοπιστία στα μείον. 

ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΔΩ

Σημείωση: οι τιμές και τα μοντέλα είναι ενδεικτικά και δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα μεταχειρισμένα.