5 μικρά αυτόματα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έως 8.000 €

Φθηνά, άνετα στην πόλη λόγω αυτόματου κιβωτίου και με μικρή κατανάλωση καυσίμου, τα συγκεκριμένα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κάνουν για όλες τις δουλειές.

  • -
  • -

Τα μεταχειρισμένα αυτόματα αυτοκίνητα δεν έχουν αντίπαλο όταν η συζήτηση πάει στη φθηνή τιμή αγοράς, αλλά και την άνεση στις μετακινήσεις. Αυτή τη στιγμή στην αγορά υπάρχουν πολλά μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο, τα οποία προσφέρονται σε πολύ προσιτές τιμές! Συνήθως, πρόκειται για μικρά αυτοκίνητα με οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρες, συμπαγείς διαστάσεις για αυξημένη ευελιξία και εύκολη εύρεση θέσης στάθμευσης, αλλά και μικρά πάγια έξοδα.

Τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι επίσης χαμηλά, λόγω των μικρών σε κυβισμό κινητήρων, αλλά και των χαμηλών τους ρύπων, αν πρόκειται για μοντέλα μετά τον Νοέμβρη του 2010 όπου ξεκίνησε να ισχύει ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Παρακάτω, συγκεντρώσαμε 5 εμπορικά, δημοφιλή και προσιτά αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο και ανώτατη τιμή τις 8.000 €. Τα πιο πολλά έχουν ήδη συμπληρώσει περίπου 10 χρόνια στους δρόμους, οπότε μην ψάχνετε οπωσδήποτε για μοντέλα με λίγα χιλιόμετρα.

Δώστε περισσότερη βάση στο ενημερωμένο αρχείο συντήρησης, την «εντιμότητα» του πωλητή, την επαλήθευση των αναγραφόμενων χιλιομέτρων αλλά και στον σωστό έλεγχο για εντοπισμό κάποιου σοβαρού ατυχήματος που ίσως έχει πλήξει την ακεραιότητα του πλαισίου. Αν όλα αυτά είναι καλά και η τιμή σωστή, μην προβληματίζεστε τόσο για την ένδειξη του χιλιομετρητή. Περισσότερη σημασία έχει η καλή φροντίδα του κατά τη διάρκεια «ζωής» του έως σήμερα. Δείτε τη λίστα σε αλφαβητική σειρά.

Citroen C3 1.4 e-HDi EGS 2012

Diesel, μικρό και αυτόματο! Το Citroen C3 δεύτερης γενιάς ήταν διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην ελληνική αγορά η πλειοψηφία αφορά τα χειροκίνητα, όμως υπάρχουν και αρκετά με αυτόματο σασμάν, σε χαμηλές τιμές. Με τον σχετικά αδύναμο πετρελαιοκινητήρα των 70 ίππων, μην περιμένει κανείς επιδόσεις, όμως η οικονομία καυσίμου και η άνεση είναι εγγυημένες. Φυσικά, το Citroen C3 αυτής της γενιάς είναι διαθέσιμο και με βενζινοκινητήρες σε αυτόματες εκδοχές, οπότε αν η απόλυτη οικονομία καυσίμου δεν είναι προτεραιότητα, είναι αξιόλογες εναλλακτικές και με περισσότερη ισχύ. Οι χώροι του αυτοκινήτου είναι ένα από τα πλεονεκτήματά του, όπως και η ασφαλής οδική συμπεριφορά που επιτρέπει με άνεση την κάλυψη ενός ταξιδιού, αν η χρήση του δεν θα περιορίζεται εντός πόλης.

Opel Corsa 1.4 Easytronic 2010

Το Opel Corsa τέταρτης γενιάς ήταν από τα πλέον δημοφιλή supermini στην Ελλάδα. Πουλήθηκαν αρκετά με το αυτόματο κιβώτιο Easytronic, το οποίο δεν διακρίνεται για την ταχύτητα αλλαγών του αλλά καλύπτει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις των περισσότερων αγοραστών. Ως βενζινοκίνητο, το Opel Corsa με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.4 λίτρων αποδίδει 90 ίππους ή 80 ίππους, με τον μικρότερο (επίσης ατμοσφαιρικό και τετρακύλινδρο) των 1.2 λίτρων. Μερικά εφοδιάζονται και με τον πετρελαιοκινητήρα 1.3 CDTI, αλλά ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσέξει να ανήκει στην κατηγορία Euro 5 για ελεύθερη κίνηση στο κέντρο της Αθήνας. Ως supermini, το Opel Corsa έχει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και οδική συμπεριφορά που θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Οι καταναλώσεις των βενζινοκινητήρων δεν ήταν και πολύ οικονομικές, όμως με ήρεμη οδήγηση διατηρείται σε φυσιολογικά επίπεδα.  

Δείτε ακόμη: 5 μεταχειρισμένα μικρά diesel έως 10.000 €

Peugeot 107 2010

Η «τριλογία» μοντέλων Citroen C1 – Peugeot 107 – Toyota Aygo ήταν μια από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες των τελευταίων ετών. Στη χώρα μας αγαπήθηκαν ιδιαίτερα, χάρη στις χαμηλές τιμές τους, τον οικονομικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου με 68 ίππους και την αρκετά καλή αξιοπιστία τους. Στον κατάλογο των τριών αυτών μοντέλων υπήρχαν και αυτόματες εκδοχές με τα γνωστά «ρομποτιζέ» σασμάν που έδιναν καλύτερη άνεση εντός πόλης. Οι αλλαγές τους είναι αργές, αλλά οι χρήστες χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Σε αυτά τα κιβώτια, επιβάλλεται η επιλογή “N” (νεκρό) στα φανάρια και τις στάσεις, για να μην τρώγεται ο δίσκος του κιβωτίου. Είναι ο βασικός λόγος που οι ιδιοκτήτες των αυτόματων C1-107-Aygo επισκέπτονται το συνεργείο για αλλαγή δίσκων.

Smart ForTwo 2013

Τα… λόγια είναι περιττά για το Smart ForTwo. Για τους περισσότερους, είναι ο «βασιλιάς» της πόλης χάρη στις compact διαστάσεις του, που του επιτρέπουν να παρκάρει ακόμη και κάθετα. Το «σμαρτάκι» όπως έχουμε συνηθίσει να το λέμε, ήταν διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο στη συγκεκριμένη γενιά του (W451), ένα «ρομποτιζέ» σασμάν με αρκετά αργές αλλαγές. Όπως και στην περίπτωση των C1-107-Aygo όμως, δεν υπάρχει πρόβλημα στην απλή αστική χρήση του, ενώ για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και χειροκίνητη λειτουργία. Όλοι οι κινητήρες του Smart συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο, είτε ο ατμοσφαιρικός βενζίνης των 71 ίππων, είτε ο turbo των 84 ίππων, είτε οι diesel με τους 54 ίππους αλλά το αρκετά υψηλό απόθεμα ροπής που «έσωζε» την κατάσταση. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση είναι ο CDI (diesel) των 800 κυβικών εκατοστών.

Toyota iQ 2010

Η απόλυτη αστική πρόταση ακούει στο όνομα iQ και προέρχεται από την Toyota! Αυτό, γιατί με διαστάσεις ελάχιστα μεγαλύτερες από ενός Smart ForTwo, έχουμε 3 κανονικές θέσεις για ενήλικες και μια έξτρα θέση για ένα παιδί, πίσω από τον οδηγό. Ο τρόπος που οι μηχανικοί της Toyota εκμεταλλεύτηκαν τις διαστάσεις του ήταν απίστευτος, ενώ η ασφάλεια που προσφέρει είναι κορυφαία χάρη στους 9 (ναι, εννέα!) αερόσακους. Το αυτόματο κιβώτιο CVT είναι καλύτερο από τα ρομποτιζέ που συναντάμε συνήθως σε αυτή την κατηγορία, ενώ το στιβαρό πάτημα του iQ σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγείς τουλάχιστον… Yaris, ξεχνώντας πόσο μικρό είναι το αυτοκίνητο. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι δύο. Ο 1.000άρης των 68 ίππων βολεύεται καλύτερα εντός πόλης και είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση, ενώ ο 1.300άρης των 99 ίππων προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις, αλλά καίει και περισσότερο.