Nissan Juke 1.5 dCi

Tο Juke που κάνει το κέφι της τσέπης σας!

  • -
  • -
Ισχύς110 PS
Ροπή240 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,2 sec
Μέση κατανάλωση5,1 lt/100km
Εκπομπές CO2134 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Σε κουρδίζει με την εμφάνιση του και μαζεύει έντεχνα τα βλέμματα πάνω του. Αν σου ταιριάζει στο μάτι, η έκδοση dCi είναι μια καλή δικαιολογία για να μπεις στον κόσμο του Juke!

γλυκά
  • Εκκεντρική σχεδίαση
  • Χαμηλή κατανάλωση
  • Οδική συμπεριφορά
ξινά
  • Πρακτικότητα
  • Πίσω ορατότητα
  • Θόρυβος κινητήρα 
απόψεις

Από τη μία το βαρύ αμάξωμα, από την άλλη η «κούφια» καμπύλη απόδοσης της ροπής του diesel στις χαμηλές στροφές και αισθάνεσαι λίγο άβολα μέχρι να προσαρμοστείς στη λειτουργία του 1.5dCi. Αφού εξοικειωθείς και ξεπεράσεις την τραχιά λειτουργία στο ρελαντί, το εξάρι κιβώτιο σε βοηθά να ταξιδέψεις άνετα και κυρίως οικονομικά. Η σχεδιαστική υπερβολή, δημιούργησε ένα κλειστοφοβικό πίσω κάθισμα με κακή ορατότητα που θα σε δυσκολέψει στις αστικές μετακινήσεις.

Βασίλης Παπαδόπουλος

Σίγουρα δεν αρέσει σε όλους το εκκεντρικό Juke. Είναι διαφορετικό και υποστηρίζει με κάθε τρόπο την παρουσία του. Στο λανσάρισμα  του, το ενδιαφέρον μαζεύτηκε γύρω από την τετρακίνητη turbo έκδοση βενζίνης με τους 190 ίππους. Το νέο κλίμα στην ελληνικής αγορά, επιβάλλει πλέον άλλο δρόμο για να απολαύσει κανείς τις αρετές ενός lifestyle μοντέλου στην άσφαλτο. Σανίδι σωτηρίας η δικίνητη έκδοση dCi με τους 110 ίππους, που προσφέρει στυλ με λογικό κόστος μετακίνησης.

JukeTrend

Άλλο φρούτο σχεδιαστικά το Juke, ξεχωρίζει από τη μάζα των τετράτροχων που φιλοξενούνται στους δρόμους. «Bodybuilder» των supermini με στοιχεία Crossover ανακατεύονται σε ένα πρωτότυπο, αλλά συνάμα αμφιλεγόμενο αισθητικό δημιούργημα. Το εμπρός μέρος κεντρίζει το ενδιαφέρον και μαζεύει την πλειονότητα των σχολίων για την μοναδική σιλουέτα του Juke.Το πίσω μέρος είναι πιο βατό και εύπεπτο σχεδιαστικά. Ψηλό και φορτωμένο με ποικίλα σχεδιαστικά στοιχεία το Juke θέλει να αποδράσει αισθητικά από την κατηγορία των supermini. Κατά μια έννοια τα καταφέρνει, αφού στο μέσο αγοραστή μοιάζει πιο μπόλικο σε διαστάσεις και παρουσία, βάζοντας το στο μυαλό του δίπλα σε μεγαλύτερα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι καμπύλες. Ο οδηγός και ο συνοδηγός είναι περιτριγυρισμένοι με δεδομένα από την σχεδιαστική κουλτούρα των μοτοσυκλετών. Καταναλώνοντας χρόνο στο σαλόνι του Juke, δεν μαγεύεσαι από την υφή των σκληρών πλαστικών και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Η ευρυχωρία στο εσωτερικό μοιάζει να εξυπηρετεί τέσσερις επιβάτες, με τους πίσω να έχουν ένα μικρό θέμα με το χώρο για τα κεφάλια. Ένας πέμπτος απαιτεί συμβιβασμούς, ενώ οι μικρές γυάλινες επιφάνειες βάζουν εμπόδια και στην περιμετρική ορατότητα. Ο ρηχός χώρος αποσκευών, διαθέτει χωρητικότητα 251 lt, οπότε αν θες να κουβαλήσεις ογκώδης αποσκευές, επιβάλλεται η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

 

Με καρδιά πασπαρτού

Γνωστή δύναμη ο 1500άρης diesel κινητήρας της Renault, μετακομίζει σε κάθε ευκαιρία στο στρατόπεδο της Nissan για να δείξει και εκεί τις αρετές του. Στην έκδοση με τους 110 ίππους, η ροπή σκαρφαλώνει στα 240Nm από τις 1.750rpm. Διαθέτει θόρυβο και μεταφέρει κραδασμούς στο ξεκίνημα, αλλά ανεβάζοντας rpm αποκτά το ηχητικό στυλ ενός diesel νέας γενιάς. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι δύσκολο να ταιριάξεις μαζί του στην καθημερινότητα, ειδικά αν έχεις ζήσει και τον ατμοσφαιρικό 1600άρη της δικίνητης έκδοσης βενζίνης. Το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, προσφέρει μελετημένη κλιμάκωση για το πηγμένο σκηνικό της πόλης και απλωμένες σχέσεις για το ήσυχο και οικονομικό ταξίδι με 140+ km/h. Τα σχεδόν 6,5 lt/100km πετρελαίου που ζητά, σε πραγματικά μικτές συνθήκες, μακριά από τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, σε απαλλάσσουν από τις ενοχές της απείθαρχης οδήγησης.

 

Χαμογελά στο δρόμο

Με σημαία του την υψηλή αλλά βολική θέση για τον οδηγό και την ευκολία οδήγησης, το ευχάριστο Juke προσπαθεί να πείσει κάθε συγκρατημένο οδηγό. Μπορεί το στενό εύρος απόδοσης του diesel κινητήρα να μην συνάδει με την αμιγώς σπορ συμπεριφορά, αλλά στην πράξη αποδεικνύεται χρυσάφι για τους περισσότερους.

Το τιμόνι μεταφέρει πληροφορία και τα φρένα αποδίδουν σωστά, αν και το ABS μπαίνει κάπως πρόωρα στο γλιστερό ελληνικό οδόστρωμα. Θετικά μηνύματα από την ανάρτηση, η οποία παρά τις κλίσεις, διαχειρίζεται εύστοχα τα περίπου 1300+ κιλά του Juke. Ενόχληση θα προκαλέσει μόνο ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας, ο οποίος αναπηδά μερικές φορές στις σκληρές εγκάρσιες ανωμαλίες. Το αυξημένο ύψος από το έδαφος προσφέρει μια επιπλέον ανεμελιά στις περιπλανήσεις του οδηγού στις δοκιμασίες των ελληνικών δρόμων.

Αν προσαρμοστείς στην καμπύλη ροπής του κινητήρα, βρεις κοινά σημεία με το θετικό κιβώτιο, το Juke σου κλείνει -με μέτρο πάντα- το μάτι στο δρόμο. Το πίσω μέρος βοηθά την τοποθέτηση στις στροφές, αρκεί να έχεις απαλλαχτεί από το ESP. Η trendy λογική των προγραμμάτων οδήγησης, υπάρχει και στο Juke με την μορφή του Nissan Dynamic Control System του αυτοκινήτου της δοκιμής μας. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Normal, Sport και Eco προσαρμόζοντας το ταμπεραμέντο του Juke, ανάλογα με τη διάθεση του.

συμπέρασμα

Η έκδοση dCi των 110 ίππων σε βάζει από την πόρτα της λογικής, στον τρελό κόσμο του Nissan Juke. Προσφέρει τη δυνατή εμφάνιση ενός διαφορετικού supermini, μια πρακτική και μοντέρνα καμπίνα επιβατών, σωστή παρουσία στο δρόμο και bonus την προσγειωμένη κατανάλωση. Σε κάθε περίπτωση το επιπλέον κόστος (2200+€) σε σχέση με την έκδοση βενζίνης, δημιουργεί ένα σφαιρικά πιο ικανό Juke. Αν θες να διαφέρεις και να κινείσαι με στυλ στην καθημερινότητα σου, αγαπάς τη lifestyle μετακίνηση, το Juke θα αποτελέσει πιστό σύμμαχο και ο dCi κινητήρας θα γίνει ο κολλητός σου φίλος!  

Nissan Juke

Nissan Juke

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
67
GOCAR Magazine #67

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...