ΔΟΚΙΜΗ: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S LINE S TRONIC - Ο εμπνευστής

Η 4η γενιά Audi A3 Sportback είναι εδώ και δεν αφήνει μόνο το οπτικό ερέθισμα να κάνει τη δουλειά.

  • -
  • -
Ισχύς150 PS
Ροπή250 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h8,4 sec
Μέση κατανάλωση4,8 lt/100km
Εκπομπές CO2111 gr/km
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Ορίζει τον πήχη της κατηγορίας του περικυκλώνοντας κάθε επίκαιρο πλεονέκτημα, σε συνδυασμό με την γνωστή αποτελεσματικότητα Audi στο δρόμο. Τo νέο A3 υποστηρίζει την υπεροχή του.


Audi A3 Sportback
- Για την Audi το Α3 είναι ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο στην πλούσια γκάμα της. Ποντάρει πολλά σε αυτό, είναι δημοφιλές και το εμπορικότερο της επιτυχίας του Ingolstadt στη σύγχρονη εποχή Audi. To αυτοκίνητο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των premium compact μοντέλων το 1996, έφτασε στην 4η και νεότερη γενιά του και πρακτικά δεν αφήνει τίποτα στην τύχη της φήμης του.

 

Sport digital premium

Όταν ασχολήθηκε η Audi με τη μικρομεσαία κλάση πριν από 24 χρόνια, η σχέση με τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού ήταν χαοτική. Συνήθειες premium, συνήθειες που δεν υπήρχαν στην κατηγορία, συνήθειες βγαλμένες από τα κλιμάκια των μεσαίων και μεγάλων Audi, προσαρμοσμένες όμως με ένα compact και μοντέρνο τρόπο. Τέτοιον, που προσέλκυσε νέους και νεοεισερχόμενους αγοραστές στη φίρμα. Ο διορατικός Γερμανός κατασκευαστής τους πρόλαβε στη γωνία, πέτυχε διάνα και έφερε φρεσκάδα στο ηλικιακό πελατειακό ρόστερ, όντας ο ελκυστικότερος απέναντι στους ομοεθνής ανταγωνιστές του. Σταδιακά το Α3 κατάφερε να κερδίσει τα ηνία ακόμα και από το επόμενο δυνατό χαρτί της εταιρίας, το Α4 και απέδειξε τον ηγετικό του ρόλο σε επίπεδο δημοφιλίας, αλλά και πωλήσεων. Στο διάγραμμα της πορείας μάλιστα η κάθε γενιά εμφανίζει μια γεωμετρική πρόοδο πωλήσεων (1η 1996-2003: 960.000 μονάδες, 2η 2004-2013: 1.900.000, 3η 2014-2020: 2.000.000) και κάπως έτσι αντιλαμβάνεται κανείς γιατί είναι μοντέλο ορόσημο για την Audi.

Για την 4η γενιά, έχουμε μια εφαρμογή της εξελιγμένης πλατφόρμας MQB, η οποία στις αναβαθμίσεις της έχει διαφοροποιήσει ελαφρώς τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, χωρίς αλλαγές στο μεταξόνιο (2.636 mm). Μην περιμένετε extreme αλλαγές στην εξωτερική εικόνα που να φέρουν τούμπα τα δεδομένα. Θυμίζει Α3 με την πρώτη ματιά, δεν θα το μπερδέψεις, καταφέρνει όμως να πουσάρει τον δυναμισμό του εφαρμόζοντας έξυπνα σχεδιαστικά κόλπα. Μπορεί λοιπόν η κεντρική ιδέα να είναι ξεκάθαρη ως προς την κατηγοριοποίηση και την ταυτότητα, όμως οι μικρές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Συνοδεία του A3 θα θυμάσαι και το Sportback, που σημαίνει 5θυρο με δυναμικό στιλ που δεν κάνει όμως εκπτώσεις στην πρακτικότητα χάριν της εικόνας. Τα φτερά φουσκώσανε, έφεραν χουβαρντάδικες καμπύλες και ένα συνολικό πλάτος 30 mm φαρδύτερο. Σε συνδυασμό με την εσοχή, το πιο έντονο βαθούλωμα στις πόρτες δηλαδή, δημιουργούν την σπορ λογική της εμφάνισης και μια ψευδαίσθηση συνεχούς κίνησης. Ακόμα πιο σπορ προσέγγιση συναντάμε στο μακρύτερο καπό που χαμηλώνει προς μια πληθωρική μάσκα με κυψελοειδή προσέγγιση, μέχρι πρότινος αποκλειστικό προνόμιο σε S3. Μια αύξηση 32 mm στο μήκος που προκύπτει στον μπροστινό πρόβολο. Τα φωτιστικά σώματα τριγύρω, έχουν την LED ταυτότητα στο τσεπάκι τους (εμπρός Matrix LED), δίνουν τη σύγχρονη πινελιά και τη σχεδιαστική φινέτσα που οφείλει ένα μοντέρνο και επίκαιρο Audi. Το αποτέλεσμα είναι σύγχρονο, μυώδες και δυναμικό, σε βαθμό που στιγμιαία να πιστέψεις ότι δεν είναι ένα απλό Α3, άλλα μια γρήγορη εκδοχή του. Είναι νωρίς όμως για S3 και RS3, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα premium μικρομεσαίο Audi στην ρεαλιστική του εκδοχή, που διατηρεί το αθλητικό κορμί του πάντα επίκαιρο και αναγνωρίσιμο. Φυσικά δεν κόβει τις ρίζες με το παρελθόν, αλλά πλέον είναι ελκυστικά τολμηρό και μυώδες και με τον αεροδυναμικό συντελεστή του (cd: 0,29) στα θετικά, χωρίς βέβαια να κερδίζει τον τίτλο του κορυφαίου.

Το εσωτερικό έχει δεχτεί το μαγικό ραβδί της αλλαγής, τουλάχιστον σε επίπεδο μοντέρνας σχεδίασης σε σχέση με το προγενέστερο. Η καθαρή μεν αλλά άτολμη εικόνα είναι παρελθόν όπως και οι κυκλικοί - ρετρό αεραγωγοί. Στο σαλόνι η φινέτσα, η υψηλή ποιότητα και η προσεγμένη λεπτομέρεια ξεχωρίζει, κάτι αναμενόμενο για Audi. Άλλωστε η premium ταυτότητα δεν προκύπτει τυχαία. Το πιλοτήριο διαχωρίζει τη θέση του από την πλευρά του συνοδηγού με τον οδηγό να απολαμβάνει την αποκλειστικότητα δυο αεραγωγών για προσωπική χρήση. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός από τη βασική έκδοση, με μικρή παραμετροποίηση, ενώ το γνωστό Audi virtual cockpit την πολλαπλασιάζει προσθέτοντας διάφορες λειτουργίες, όπως για παράδειγμα απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης. Η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών στη κεντρική κονσόλα έχει ενσωματωθεί πρόσωπο με το ταμπλό, χωρίς να κρέμεται ή να αναδύεται ενώ προσφέρεται επίσης στον στάνταρ εξοπλισμό και διαθέτει ακουστική ανατροφοδότηση και φωνητικό έλεγχο. Σημειώστε, ότι η έκδοση Plus διαθέτει οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ προαιρετικό είναι και το head-up display 3ης γενιάς της Audi. Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης μέσω της εφαρμογής myAudi, του Apple CarPlay ή του Android Auto. Νέος είναι επίσης ο κοντός επιλογέας ταχυτήτων, τύπου joystick (στη λογική της Porsche 911), ενώ δίπλα σε αυτόν υπάρχει ένας στρογγυλός διακόπτης αφής για το ηχοσύστημα που αντιδρά στις κυκλικές κινήσεις των δακτύλων και καταργεί τον περιστροφικό του ΜΜΙ. Ένας πρακτικός αποθηκευτικός χώρος εμπρός τους, περιλαμβάνει την επαγωγική περιοχή φόρτισης του Audi phone box και δύο συνδέσεις USB, ενώ αν θα θέλαμε κάτι παραπάνω είναι περισσότερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο, αλλά και γύρω από αυτό. Φυσικά οι πρακτικές θήκες υπάρχουν, αλλά ο πλουραλισμός τους έπεσε στο βωμό της σχεδίασης.



 

Τα τεχνολογικά ράφια του ομίλου είναι δεδομένο ότι είναι πλούσια και φυσικά το A3 δεν θα έφευγε με το καλάθι μισογεμάτο από το οικογενειακό σούπερ μαρκετ. H ασφάλεια έχει ανεβεί επίπεδο, με το αυτοκίνητο να προστατεύει οδηγό και επιβάτες με προηγμένες τεχνολογίες, πριν ακόμα δημιουργηθεί κάποιος κίνδυνος, χάρη στο πλήθος προνοητικών συστημάτων ασφάλειας που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό. Για παράδειγμα το σύστημα Audi pre sense, στο οποίο η κάμερα συνεργάζεται με το μπροστινό ραντάρ επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να αποφεύγει ατυχήματα με άλλα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες. Η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας lane departure warning, εκτελεί επίσης διορθώσεις διεύθυνσης για να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο δεν εγκαταλείπει τη λωρίδα του. Στα προνοητικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που είναι διαθέσιμα προστίθεται ένα εντελώς νέο (Collision Avoidance Assistance) που επεμβαίνει στο τιμόνι, όταν διαπιστώσει λάθη σε απότομους ελιγμούς του αυτοκινήτου.

Συγχρονίζεται λοιπόν στην νέα τάξη πραγμάτων, κάτι που σε πρώτη φάση γίνεται σαφές με το που ανοίξεις την πόρτα. Τα υλικά και η συναρμολόγηση είναι εφάμιλλα ξεχωριστών κατασκευών του εργοστασίου με την οδηγοκεντρική σχεδίαση να προκύπτει στο ταμπλό χωρίς φλυαρίες, προσδίδοντας χαρακτήρα. Μόνο το τελείωμα της οριζόντιας φάσας στο ταμπλό επιδέχεται κριτικής και αυτό αν και εφόσον βάλεις το χέρι σου στην κάτω ένωση, όπου θα διαπιστώσεις ότι το φινίρισμα είναι κοφτερό. Η εργονομία είναι λόγος για να απολαμβάνεις την καθημερινότητα σου, με το μικρομεσαίο Audi. Oι χώροι είναι άνετοι για τέσσερις και αρκετοί για πέντε ενήλικες, με τον μεσαίο να έχει συγκεκριμένη θέση για τα πόδια του λόγω του υπαρκτού τούνελ, που υπάρχει ως αναμονή για τις quattro εκδόσεις. Τα 380 lt μπορεί να μην κάνουν πρωταθλητισμό, όμως έχουν εύκολη πρόσβαση, διπλό πάτωμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο. Και φυσικά με δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων απογειώνεται η χωρητικότητα κοντά στα 1200 lt.

Πολλές λειτουργίες του Audi connect συνοδεύονται από τη δωρεάν εφαρμογή myAudi, η οποία συνδέει το smartphone του πελάτη, με το A3 Sportback. Σταδιακά η εφαρμογή θα απελευθερώνει δυνατότητες στον χρήστη ώστε το A3 δικαιωματικά να έχει ηγετικό ρόλο στις ψηφιακές υπηρεσίες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα, για τη μεταφορά των διαδρομών πλοήγησης στο MMI και για streaming μουσικής. Ο οδηγός θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή myAudi για να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει το A3 Sportback απομακρυσμένα, για να εντοπίσει το χώρο όπου το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο, να οδηγηθεί στο όχημα και να λειτουργήσει το προαιρετικό σύστημα προθέρμανσης του εσωτερικού. Στις καινοτομίες περιλαμβάνεται και το προαιρετικό κλειδί Audi connect. Θα επιτρέπει έως και πέντε χρήστες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το αυτοκίνητο και να εκκινούν τον κινητήρα με το κουμπί έναρξης/διακοπής, μέσω ενός smartphone Android. Το κλειδί άνεσης (convenience key), το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία ultra-wide band (UWB) για επικοινωνία με το όχημα, περιλαμβάνεται στάνταρ. Στο παζλ του εξοπλισμού όλα εξαρτώνται από την έκδοση και το χτίσιμο των αναγκών. Η Audi πάντως προσφέρει τα πάντα και απαιτεί τη συμβολή ζουμερού τραπεζικού λογαριασμού για να γεμίσει τα κουτάκια.

Στις καινοτομίες του νέου Α3 συμπεριλαμβάνεται η έξυπνη προεγκατάσταση, το hardware δηλαδή, ώστε να μπορεί κανείς ακόμα και μετά την αγορά του αυτοκινήτου να απολαμβάνει έξτρα υπηρεσίες, αναβάθμισης ή προσθήκης εξοπλισμού. Θέλεις για παράδειγμα να αναβαθμίσεις το cruise control σου, να αναβαθμίσεις το σύστημα πλοήγησης ή να ξεκλειδώσεις κάποιο προσφερόμενο στοιχείο εξοπλισμού; Μέσω της εφαρμογής myAudi συνδέεσαι, χρεώνεις το λογαριασμό ή την πιστωτική σου κάρτα και απολαμβάνεις την νέα εποχή που έρχεται στις on-line υπηρεσίες για το αυτοκίνητο. Επίσης οι ενημερώσεις θα προσφέρουν αναβάθμιση και επικαιρότητα σε χρόνο dt.



 

Αθλητικότητα στην συμπεριφορά

Η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι το premium κτήμα του. Ακόμα και αν δεν αποτελεί σημείο αναφοράς με τα χαμηλοπρόφιλα σε τροχούς 18’’, μέσα στο Α3 Sportback ταξιδεύεις με απαράμιλλη ησυχία και άνεση. Μπορείς και συζητάς με το διπλανό σου και ας γράφει η digital οθόνη ταχύτητες κοντά στα 200 km/h. Όσο αγριεύει η άσφαλτος τόσο πολλαπλασιάζεται ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα, όμως δεν φτάνεις ποτέ στο σημείο να τον κρίνεις κουραστικό. Μην ξεχνάμε ότι η ανάρτηση σε ένα S-Line τοποθετεί το αμάξωμα 15 mm χαμηλότερα, οπότε όλα πολλαπλασιάζονται. Ο ήχος, η αίσθηση με το δρόμο, η αποτελεσματικότητα αν το κυνηγήσεις. Τα προαιρετικά ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (Adaptive Damper Control), που ταυτόχρονα φέρνουν το αμάξωμα ακόμα πιο κοντά στο έδαφος (10 mm), δεν ήταν διαθέσιμα στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, παρόλα αυτά η ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων στον πίσω άξονα και τα McPherson εμπρός σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ φιλοσοφίας S-Line αποδίδουν εξαιρετικά στο μάθημα της αποτελεσματικότητας.

Φινιρισμένη αίσθηση συνολικά και μια αθλητικότητα στην συμπεριφορά του γενικότερα, κάνουν το A3 Sportback ευχάριστο στο δρόμο, σβέλτο και αποδοτικό τόσο σε αίσθηση επιδόσεων όσο και στο τρίπτυχο πάτημα - συμπεριφορά - άνεση.

Ο 35 TFSI MHEV δηλώνει την ήπια υβριδική βοήθεια (9 kW και 50 Nm ροπής) που αναζητά η απόδοση, η οικονομία και ο περιορισμός των ρύπων. Η mild hybrid έκδοση του A3 Sportback, συνδέει τον θερμικό κινητήρα μέσω ιμάντα με μία γεννήτρια εκκίνησης και το φορτίο της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 48V, υποβοηθά τον TFSI, τόσο στην συνολική του απόδοση, όσο και στην βελτίωση της τάξεως του 10% στην κατανάλωση. Φυσικά κάνει ανάκτηση ενέργειας στις μπαταρίες σε ρολάρισμα και φρενάρισμα και πρακτικά δύσκολα αντιλαμβάνεσαι την ύπαρξη του, παρά μόνο όταν διαπιστώνεις ότι για τον τρόπο που κινείσαι οι καταναλώσεις προσφέρουν χαμόγελα. Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής είναι καλά νούμερα για μικρομεσαίο με προσδοκίες απόδοσης, ειδικά όταν κυμαίνεται στα 1.300 - 1.350 κιλά. Η απλωμένη ροπή από χαμηλά κάνει την βελόνα στο στροφόμετρο δραστήρια, κυρίως όσο περιπλανιέται ανάμεσα στην περιοχή 1.500 -5.000 rpm. Από εκεί και μέχρι τα κόκκινα, σύντομα αντιλαμβάνεσαι ότι δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα. Όπως και να έχει, επιταχύνει ζωηρά χωρίς να σπαταλά καύσιμο, λειτουργεί υποδειγματικά με το σύστημα coasting που απενεργοποιεί τον κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου (προκειμένου να μειώνει την κατανάλωση) και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή μπορείς να κινείσαι γρήγορα με το trip computer να κλειδώνει ανάμεσα στα 7 με 8 lt/100km. Αν είσαι προσεκτικός θα είσαι σβέλτος με 6 - 6,5 lt/100 km, ενώ αν οδηγείς μονίμως με τεντωμένο το δεξί πόδι, το διψήφιο νούμερο θα γίνει θεσμός. Και πάλι όμως το mild hybrid σύστημα δουλεύει αθόρυβα και υλοποιεί το καθήκον του. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και οι επιδόσεις είναι μια ευκολη υπόθεση για το Α3 Sportback (0-100 km/h σε 8,4 sec και τελική ταχύτητα 224 km/h).


 

Ο κοντός μοχλοδιακόπτης του S-Tronic, ελάχιστα θα χρησιμοποιηθεί παρά μόνο σε συνθήκες στάσης, στάθμευσης. Εφόσον διαθέτει paddles δεν θες κάτι άλλο για να έχεις πλήρη και άμεσο έλεγχο της κατάστασης. Το 7άρι διπλού συμπλέκτη ισορροπεί άριστα την καθημερινότητα, όσο και το δυναμικό σκέλος της οδήγησης. Μέσω του Audi drive select έχεις επιλογή μέσα από 4 προεπιλεγμένα προγράμματα (efficiency, comfort, auto, dynamic) και ένα ακόμα παραμετροποιημένο στα θέλω σου (individual), ώστε να εισπράξεις από τρυφερές στιγμές απολαυστικής μετακίνησης, μέχρι φουλ επίθεση. Κάθε ένα από τα παραπάνω mode, σετάρει ανάλογα την απόκριση κινητήρα, τιμονιού, κιβωτίου ταχυτήτων, την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ - αν υπάρχουν.

γλυκά
  • Δυναμική σχεδίαση
  • Φινέτσα
  • Αισθητική
  • Ποιότητα
  • Τεχνολογίες
  • Εξοπλισμός
  • Απόδοση
  • Επιδόσεις
  • Κατανάλωση
ξινά
  • Φινίρισμα οριζόντιας φάσας στο ταμπλό 
  • Τιμή

Το 40αρι προφίλ στους προαιρετικούς τροχούς των 18’’ πάντως δεν προβλημάτισε, σπανίως θυμηθήκαμε την ύπαρξή του και αυτό συνέβη σε κάποια από τις αδιάκριτες λακκούβες που προκύπτουν στη διαδρομή σου και ζητάνε τα εσώψυχα του ελαστικού που του έλαχε η δοκιμασία. Κοπανάει μεν στις ανωμαλίες, αλλά χωρίς δυσάρεστα επακόλουθα, ούτε σε αναγκάζει να σφίγγεις δόντια. Όλα συμβαίνουν απολύτως φυσιολογικά με την ανάρτηση να διαβάζει με ένα σπορ στιβαρό τέμπο και όχι πλαδαρά και σπάταλα στον χρόνο αντίδρασης.  

Όσοι νιώθουν ανησυχίες για τον τρόπο συμπεριφοράς και τον βαθμό της σπορ αποτελεσματικότητας, τα νέα παραμένουν ευχάριστα! Η ζωντάνια του κινητήρα συνδέεται με ένα ικανό πακέτο για να απολαύσεις οδήγηση και εκεί που τελειώνουν οι ευθείες. Φυσικά τα ηλεκτρονικά παραμένουν alert σε κάθε προσπάθεια να υπερνικήσεις τους νόμους της φυσικής, όμως μπορείς να τα απενεργοποιήσεις και να προκαλέσεις την ουρά να βοηθήσει στην είσοδο. Αν μείνεις απαθής και απλά στρίψεις ορμητικά θα γευτείς υποστροφική διάλεκτο, ενώ με υποψία μεταφοράς βάρους η ουρά θα ανοίξει την τροχιά της και η μούρη θα σημαδέψει πιο μέσα. Για να μπεις στη διαδικασία για όλα αυτά βοηθά και το επικοινωνιακό bonus που εισπράττει ο οδηγός από ένα σαφώς καλύτερο τιμόνι και ένα ανάλαφρο πάτημα που επιβραβεύει το σωστό σημάδι. Ζυγισμένο, στιβαρό και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης το A3 σε προδιαθέτει να βουτήξεις στα βαθιά και να εξαργυρώσεις τις βελτιώσεις του. Στις συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης νιώθεις ότι έχεις τον έλεγχο και την πληροφορία στα χέρια σου, ενώ το πακέτο των ηλεκτρονικών ανακαλύπτει με διακριτικότητα πρόσφυση ακόμα και όταν είσαι άτσαλος με το δεξί σου πόδι σε πολύ κλειστές στροφές. Όσο εύκολα επιταχύνει και διατηρεί την ταχύτητά του μέσα στην στροφή, άλλο τόσο φρενάρει με αποφασιστικότητα. Ακόμα και στην επαναληπτική διάθεση της φωτογράφησης, η πτώση άργησε να έρθει και έκανε την εμφάνισή της κυρίως σαν προειδοποίηση από καπνισμένα και μυρωδάτα φρένα. Συνολικά έχει τον τρόπο του να ισορροπεί την πολυτέλεια και άνεση με την σπορ αποτελεσματικότητα και τον δυναμικό χαρακτήρα, σε βαθμό που δείχνει ποιος έχει την ιδανική συνταγή στα premium μικρομεσαία. Η γενικά στιβαρή αίσθηση, η προσαρμοστικότητα και τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης είναι στοιχεία του χαρακτήρα A3 Sportback. Η νέα γενιά διατηρεί τις σπορ αξίες του και πορεύεται με συνέπεια στα μοντέρνα θέλω της premium κλάσης.

συμπέρασμα

Πρωτοπόρο στην κατηγορία premium μικρομεσαίο, εξελίχθηκε μέσα από την τεχνολογική προσέγγιση και τον δυναμισμό του. Τώρα εμπνέεται από την digital εποχή και το αποδεικνύει, παραμένει παραδοσιακά αναγνωρίσιμο πολλαπλασιάζοντας την μυική του εικόνα και δηλώνει mild hybrid ως μοντέρνο μοντέλο απόδοσης - οικονομίας - οικολογίας. Το πιο σύγχρονο, ελκυστικό, αποδοτικό και ευπροσάρμοστο Α3 είναι εδώ σερβιρισμένο για το πιστό ευρύ κοινό του, αλλά και για νεοεισερχόμενους στην οικογένεια της Audi. Τεχνολογικά σε τοπ επίπεδο ώστε να δημιουργεί ένα ευχάριστο ντέρμπι με τους ομοεθνής ανταγωνιστές του, το A3 Sportback περιχαρακώνει την ουσία της αριστοκρατικά δυναμικής αύρας, την προσφορά του συνόλου και της σπορ αποτελεσματικότητας. Η αλήθεια είναι ότι η αλμυρή τιμή δεν κρύβεται, ο εξοπλισμός είναι υπαρκτός αλλά κοστίζει, όμως αιτιολογεί τα δεδομένα της κλάσης του με τον γενικότερο πλουραλισμό.

 

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΝΑΤΑΣ

GOCAR TEST - Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic 150 PS

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
82
GOCAR Magazine #82

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...