Δοκιμή: Volkswagen T-Cross με 95 ή 115 ίππους;

Στη βασική έκδοση των 95 ίππων ή το πιο ισχυρό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για περισσότερη άνεση; Ποια είναι η δική σας επιλογή

  • -
  • -

Μικρό στο μάτι, αλλά ευρύχωρο και με μεγάλες δυνατότητες, το T-Cross αποτελεί μια δελεαστική πρόταση στην κατηγορία των B-SUV. Ο εξοπλισμός του σε κάθε περίπτωση είναι γεμάτος με όλα τα τεχνολογικά καλούδια, άνεσης και ασφάλειας, με τη διαφορά σε αυτές τις εκδόσεις να κάνει η απόδοση του κινητήρα.

Στο GOCAR δοκιμάσαμε τα Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 95 PS και Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115 PS DSG. Και τα δύο εφοδιάζονται με τον 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο, ο οποίος στη βασική του έκδοση αποδίδει 95 ίππους και 175 Nm ροπής, ενώ στην αμέσως επόμενη και ισχυρότερη, 115 ίππους και 200 Nm ροπής.

Στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ στη δεύτερη με ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Εσείς, ποιο από τα δύο προτιμάτε; Αφού διαβάσετε τις δοκιμές, πατώντας στην εικόνα του κάθε μοντέλου, πείτε μας τι επιλέγετε στο poll που ακολουθεί.

 

 

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 95 PS

Το Τ-Cross αποτελεί την μικρότερη και πιο προσιτή πρόταση της Volkswagen στα SUV. Η βάση της γκάμας του γερμανικού B-SUV ξεκινάει από την έκδοση με τον κινητήρα των 1.000 cc και απόδοση 95 ίππων, η οποία φυσιολογικά συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ       1.0 TSI
ΙΣΧΥΣ                  95 PS
ΡΟΠΗ                  175 Nm
0-100 km/h        11,5 sec
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ   4,9 lt/100 km

 

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 115 PS DSG

Το μικρό SUV στη γκάμα της Volkswagen είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Polo, στο οποίο βασίζεται και διατίθεται σε δυο εκδόσεις (Life & Style) με κίνηση στους εμπρός τροχούς, κινητήρες βενζίνης 1.0 TSI και diesel 1.6 TDI και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ       1.0 TSI
ΙΣΧΥΣ                  115 PS
ΡΟΠΗ                  200 Nm
0-100 km/h        10,2 sec
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ   4,9 lt/100 km

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...