Δοκιμή Mazda6 2.2 Diesel 184 PS Auto

Premium σε όλα: την εμφάνιση, την οδήγηση, την πολυτέλεια και την τιμή

  • -
  • -
Ισχύς184 PS
Ροπή445 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h9,0 sec
Μέση κατανάλωση5,1 lt/100km
Εκπομπές CO2133 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Το νέο Mazda6 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις sedan και 5door (SW), με 2λιτρους και 2.5 κινητήρες βενζίνης ισχύος 145 έως 194 ίππων και diesel 2,2 λίτρων με 150 ή 184 ίππους.

Στην τέταρτη πλέον γενιά του, το Mazda6 δεν έχει καμία σχέση με το εξαιρετικό μεσαίο οικογενειακό που το 2002 αντικατέστησε το 626. Ούτε με τις δύο επίσης πολύ καλές γενιές που ακολούθησαν. Το νέο Mazda6 θυμίζει εκείνο το εκπληκτικό Xedos 6 της δεκαετίας του ’90! Το ιαπωνικό σεντάν με τον ευρωπαϊκό αέρα, την κομψή γεμάτη καμπύλες σχεδίαση, τα καλά δυναμικά χαρακτηριστικά, το υψηλό επίπεδο ποιότητας και την αυτοπεποίθηση για να σταθεί με επιτυχία απέναντι στον premium ανταγωνισμό της εποχής.

Κάτι αντίστοιχο καταφέρνει το σημερινό ‘6άρι’. Κατ’ αρχήν, σε αφήνει άφωνο με την αισθητική του. Δυναμισμός και κομψότητα στις ιδανικές αναλογίες, επιβλητική μάσκα εμπρός, γοητευτικές καμπύλες στο αμάξωμα και μπόλικο χρώμιο που κάνει ωραία αντίθεση με αυτό το μαγευτικό Soul Red – κάποτε λέγαμε για το κόκκινο της Ferrari, τώρα λέμε για το κόκκινο της Mazda

Στην καμπίνα κυριαρχεί η έκφανση της λιτής, ώριμης πολυτέλειας. Κυριαρχεί το δέρμα εξαιρετικής ποιότητας σε καθίσματα, ταμπλό και πόρτες, ενώ τα υπόλοιπα τμήματα καλύπτονται από άριστο μαλακό πλαστικό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στάνταρ κάθε μικρή απόλαυση που περιμένεις, από κλιματιζόμενα καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι μέχρι 360° Top View Monitor και ηχοσύστημα BOSE με 11 ηχεία! Η οθόνη 8’’ του multimedia δεν είναι αφής και δείχνει κάπως μικρή για την κατηγορία, ελέγχεται ωστόσο εύκολα από τους διακόπτες στην κονσόλα και διαθέτει πλήρες μενού ενημέρωσης, συνδεσιμότητας, πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι φυσιολογικά μεγάλοι, δεδομένου πως το μήκος αγγίζει τα 4,9 m και το μεταξόνιο τα 2,8 m! Μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ με όγκο 480 lt. Όπως στα περισσότερα σεντάν όμως, έτσι κι εδώ το άνοιγμα είναι μικρό.

Μόλις βρεθείς στο άνετο και με πολύ καλή στήριξη κάθισμα αντιλαμβάνεσαι τον οδηγικό προσανατολισμό του Mazda6. Άλλωστε ενσωματώνει ό,τι πιο σύγχρονο και καινοτόμο υπάρχει στα ράφια της Mazda. Αρχής γενόμενης με τον SkyActiv-D turbodiesel των 2,2 λίτρων. Αποδίδει 184 ίππους και 445 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα γρήγορο και ομαλό σε λειτουργία 6άρι αυτόματο κιβώτιο για να προσφέρει ζωηράδα και ταχύτητα: 0-100 km/h σε 9 sec και τελική ταχύτητα 220 km/h. Παράλληλα διακρίνεται για την χαμηλή του κατανάλωση: 5,1 lt/100 km ανακοινώνει ο κατασκευαστής, 7,9 lt/100 km είδαμε εμείς στη δοκιμή μας.

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Χώροι
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εξοπλισμός
  • Άνεση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Επιδόσεις
  • Κατανάλωση
ξινά
  • Μικρό άνοιγμα πορτμπαγκάζ
  • Θόρυβος κύλισης
  • Τιμή

Όπως περιμένεις από ένα Mazda, το ‘6’ εκτός από γρήγορο είναι και απολαυστικό στην οδήγηση. Κρύβει τον όγκο και το βάρος του και ελίσσεται με μαεστρία σε δρόμο με στροφές, προσφέροντας υψηλό περιθώριο πρόσφυσης και αμεσότητα στις εντολές σου. Φυσικά, ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης συμβάλλει στον υψηλό συναίσθημα ασφάλειας που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες.

Σε σχέση με τα παλιότερα Mazda6 που έχουμε οδηγήσει, η νέα γενιά έχει βελτιωθεί σημαντικά σε άνεση. Η ανάρτηση (γόνατα MacPherson εμπρός, ανεξάρτητη πολλαπλών συνδέσμων πίσω) λειτουργεί υποδειγματικά και ισοπεδώνει ανωμαλίες και κακοτεχνίες. Με εξαίρεση τον θόρυβο κύλισης που γίνεται αισθητός, η πολύ καλή ηχομόνωση κρατά κάθε άλλο ήχο έξω από την καμπίνα του Mazda6, συμβάλλοντας σε ξεκούραστα και ευχάριστα ταξίδια.

συμπέρασμα
Με σπορ αισθητική και συμπεριφορά, διάχυτη αύρα άνεσης και πολυτέλειας στην καμπίνα του αλλά και με εναλλακτική premium ταυτότητα συνολικά, το Mazda6 δεν είναι η αυτονόητη επιλογή στην κατηγορία αλλά η τολμηρή. Και αν το τολμήσεις, σίγουρα θα προκαλέσεις την έκπληξη και τον θαυμασμό σε όσους συνηθίζουν να επιλέγουν με τη λογική και όχι με το συναίσθημα.


POLL

Ποιο θα επιλέγατε για Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020;

  • BMW Σειρά 1
  • Ford Puma
  • Peugeot 208
  • Porsche Taycan
  • Renault Clio
  • Tesla Model 3
  • Toyota Corolla
74
GOCAR Magazine #74

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...