Σε βουνά & σε λαγκάδια με Kymco UXV 700i LX

Leopard με ρόδες, ορειβάτης με τακούνια ή οτιδήποτε ακραίο σου έρχεται στο μυαλό! Για το Kymco UXV 700i, απλά δεν υπάρχει ακατόρθωτο

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Μια ακόμα «γουρούνα» στην γκάμα της Kymco, μια ακόμα αφορμή για να βρεθείς μαζί της εκεί που συνήθως ζορίζεσαι ακόμα και για σκαρφάλωμα με τα πόδια. 

γλυκά
  • Exteme σχεδίαση
  • «Σαλόνι» για δυο
  • Αποδοτικός κινητήρας
  • Ανάρτηση
  • Καρότσα με ανατροπή
  • Εξοπλισμός off road
  • Ακαταμάχητο εκτός δρόμου
  • Τιμή
ξυνά
  • Δεν συμπαθεί την άσφαλτο
  • Θόρυβος κινητήρα και κύλισης
  • Περιορισμένη ταχύτητα (κόφτης στα 75 km/h)

Εργαλείο για δουλειά και απόλαυση! Πως αλλιώς να το περιγράψεις το UXV 700i της Kymco, ένα ATV με όλα τα εφόδια για ανακάτεμα στα βάθη της φύσης και μια ανατρεπόμενη καρότσα στην πλάτη του πληρώματος; Άλλωστε ο όρος All Terrain Vehicle, που αποτελεί την βάση της κατηγορίας των τετράτροχων του είδους μόνο επικοινωνιακός και προϊόν του μάρκετινγκ δεν είναι. Στην περίπτωση του UXV 700i μιλάμε για ένα Side-by-Side Vehicle (SSV), την εξέλιξη των ATV απλώνοντας μεταξόνιο και μετατρόχια ώστε να κερδίσεις επιπλέον χώρους. Έτσι, εδώ βρίσκεις τιμόνι στρογγυλό και θέση για συνοδηγό στα δεξιά σου, ζώνες και κλωβό ασφαλείας, αλλά και αποθηκευτικά «ταμπούκια» κάτω από τα καθίσματα. Τον επαγγελματικό χαρακτήρα συμπληρώνει η ανατρεπόμενη καρότσα που αντέχει φορτίο 200 κιλών, ενώ η διθέσια καμπίνα είναι ο ορισμός του ευάερου και ευήλιου γιατί στην βασική του μορφή δεν υπάρχει το plexiglass παρμπρίζ, ούτε η κουκούλα με πόρτες και παράθυρα που ανοίγουν με φερμουάρ. Επίσης από τα προαιρετικά αξεσουάρ της Kymco το UXV 700i της δοκιμής είχε καθρέφτες και προβολιέρα στο κούτελο του κλωβού ασφαλείας, στοιχεία που ανεβάζουν το κόστος κατά ένα χιλιάρικο περίπου, όμως το κάνουν πιο ετοιμοπόλεμο. Υπάρχει ακόμα, έτοιμη θέση για εργάτη και φυσικά κοτσαδόρος που με βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο σχεδόν 550 κιλών.
Ανάμεσα σε οδηγό συνοδηγό και κάτω από τα πλαστικά φωλιάζει ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 695 cc, τεχνολογίας G5 με περιορισμένο βάρος και κόμπακτ σχεδίαση. Η κεφαλή είναι τετραβάλβιδη με έναν ΕΕΚ, η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και την εκκίνηση αναλαμβάνει η μίζα. Οι προδιαγραφές του προσφέρουν από 20 έως 45 ίππους στις 4.500 αναλόγως την έκδοση, με την Off Road να αποτελεί την ισχυρότερη. Στην έκδοση LX που είχαμε στα χέρια μας η απόδοση είχε σεταριστεί με τα δεδομένα της «εκτός δρόμου» και η fun πλευρά ήταν παρούσα στο  πάτημα του γκαζιού. Στα της μετάδοσης, το UXV είναι αρχικά πισωκίνητο αλλά με ένα full μπλοκέ διαφορικό, ενώ από τον περιστροφικό διακόπτη δεξιά από το τιμόνι επιλέγεις τετρακίνηση ή επιστρατεύεις και το κλείδωμα του εμπρός διαφορικού. Το κιβώτιο είναι CVT με 5 θέσεις για τον επιλογέα (L, H, N, R, Ρ), ενώ τον ρόλο του πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει ενδείξεις για την μετάδοση της κίνησης, φυσικά δείκτη βενζίνης καθώς και ταχύμετρο, χιλιομετρητή, στροφόμετρο.

 

KymCoνγκ

Μπορεί ο θηριώδης κινηματογραφικός γορίλας να προκαλούσε τρόμο με το μέγεθος, την αντοχή και την όρεξη του, όμως το UXV 700i της Kymco είναι ρεαλιστικά καθηλωτικό και καταπίνει κυριολεκτικά το φαινομενικά ακατόρθωτο, δίχως καμία αγωνία. Με το μοτέρ να δουλεύει και τους τρακτερωτούς τροχούς να κυλάνε στην άσφαλτο, το μόνο σίγουρο είναι ότι κάνεις θόρυβο και εντύπωση. Όσο ανεβαίνει η ταχύτητα τόσο αυξάνεις το βουητό, ενώ ακόμα και οι μικρές αστικές διαδρομές είναι ταξίδι στα κάτεργα! Η ταχύτητα για λόγους ασφαλείας περιορίζεται με ηλεκτρονικό κόφτη στα 75 km/h, όμως όταν αφήσεις την άσφαλτο τα κουσούρια την κοπανάνε το ένα μετά το άλλο. Μόνο ο θόρυβος από το μοτέρ παραμένει, οι τροχοί ανακατεύουν το τερέν απορροφώντας κραδασμούς και ανιχνεύοντας ταυτόχρονα πρόσφυση, ενώ η ανάρτηση κάνει κυριολεκτικά πλάκα στα νεροφαγώματα και στους κρατήρες χωρίς να μεταφέρει υπόνοια ανησυχίας στον οδηγό. Το "περίπου" τιμόνι στην άσφαλτο, μεταμορφώνεται σε απροβλημάτιστο και ξεκούραστο κατευθυντήριο όργανο, τα φρένα δεν ανησυχούν από τις ταχύτητες και τα πιθανά βάρη της πλάτης, ενώ ακόμα και με 2WD δείχνει κυριολεκτικά αμάσητο είτε ανηφορίζεις σε σαθρή πλαγιά, είτε εισβάλεις σε λασπώδη στίβο μάχης. Ντριφτάρει εύκολα με 2WD, αλλά χωρίς να σε φέρει σε δύσκολη θέση, ενώ μόνο οι κλίσεις θα λειτουργήσουν σαν χαλινάρι στο ενθουσιασμό. Όσο ποιο ανάγλυφο είναι το τερέν τόσο περισσότερο απολαμβάνεις τις δυνατότητες και τα κατορθώματα του UXV 700i. Λίγο η ανεξάρτητη ανάρτηση τριγύρω και ακόμα περισσότερο η θωράκιση με ποδιές από κάτω κάνουν το UXV ατρόμητο ακόμα και όταν «γλιστράει» με την κοιλιά επάνω στα βράχια. Αν νιώσεις τα σκούρα επιλέγεις 4WD και νιώθεις μεν λιγότερο ευέλικτος αλλά ξέγνοιαστος από πλευράς πρόσφυσης/κρατήματος. Ακόμα και ανηφορική πλαγιά με κυλιόμενη νωπή πέτρα δεν δείχνει να προβληματίζει το UXV που το μόνο που ζητάει είναι να ξεψαρώσει ο οδηγός του. Δεν αργεί να το καταφέρει και σύντομα νιώθεις ο ορειβάτης με το τιμόνι στα χέρια. Εισβάλεις σε μονοπάτια, ορμάς στις ρεματιές, τσαλαβουτάς στις λασπουριές και στα πραγματικά δύσκολα μπορείς να επιλέξεις το LOW και να αισθάνεσαι η ΕΜΑΚ, χωρίς καν να έχεις κλειδώσει το εμπρός διαφορικό. Με κλειδωμένο και αυτό, το Kymco επιστρατεύει όλα του τα εφόδια και θα βρει τρόπο να μετατοπίσει την Γη κάτω από τους τροχούς του, ώστε να μην παραμείνει ακίνητο στο ίδιο σημείο. Δύσκολα θα κολλήσεις μαζί του παρά μόνο άμα κάτσεις με την κοιλιά και όλοι οι τροχοί γυρνάνε ελεύθερα, όμως και τότε ο έξτρα εργάτης θα έδινε την λύση!
Αν και δεν ανακοινώνεται κατανάλωση το ρεζερβουάρ των 32 λίτρων αρκεί τουλάχιστον για 300 km για μια μικτή χρήση που φυσικά θα περιλαμβάνει περισσότερο χώμα. Όσο όμως δουλεύει στον κόφτη ή όσο είναι αναγκαίες οι αργές σχέσεις και η πλήρης εμπλοκή κλειδώματος διαφορικού, τόσο ροκανίζει τα χιλιόμετρα της αυτονομίας του.
Κοστίζει μεν όσο ένα supermini, αλλά ψίχουλα σε σχέση με ένα extreme 4x4. Που και πάλι, θα τα βρει μπαστούνια δίπλα σε ένα UXV 700i! Μαζί του δεν κάνεις απλά off roading, αλλά περνάς εύκολα στο στάδιο της ορειβασίας με τέσσερις ρόδες! 

ΦΩΤΟ - VIDEO: ΕΥΗ ΠΕΡΡΑΚΗ

συμπέρασμα
Αν εξαιρέσεις ότι του λείπει το οπλικό σύστημα θα μπορούσες να το πεις άρμα μάχης, που μεταφέρει εξειδικευμένους «επαγγελματίες» του είδους στα ποιο απίθανα σημεία. Πρακτικά το Kymco UXV 700i ήρθε να πολεμήσει στα χώματα για καλό σκοπό με έμφαση την δουλειά και bonus την διασκέδαση. Μέλος της οικογένειας ATV και πιο συγκεκριμένα των Side-by-Side Vehicle(SSV) κάνει θαύματα όταν οι τρακτερωτοί τροχοί του απομακρυνθούν από την άσφαλτο. Παντός καιρού, ασταμάτητο και φιλότιμο να μεταφέρει φορτίο οπουδήποτε θα σε κάνει να το λατρέψεις είτε το χρησιμοποιείς επαγγελματικά είτε για ψυχαγωγία αναδεύοντας τα χώματα. Με τιμή τα 12.500 € μπορεί να κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο, χωρίς να το αντικαθιστά, όμως είναι μακράν φτηνότερο με αντίστοιχες ανταγωνιστικές προτάσεις χωρίς να του λείπουν ικανότητες και ποιότητα.

GOCAR TEST Kymco UXV 700i ATV

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...