ΔΟΚΙΜΗ: Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC 120 PS

Το πιο πρακτικό Civic είναι εδώ και θέλει την προσοχή μας. Η αισθητική του αλλά και η συνολική του εικόνα, μας πείθει πως την αξίζει.

  • - views
  • - comments
Ισχύς120 PS
Ροπή300 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,0 sec
Μέση κατανάλωση3,8 lt/100km
Εκπομπές CO299 gr/km
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Τα επιπλέον 1.600€ που κοστολογείται το Tourer με απόσυρση σε σχέση με την τιμή του hatchback Civic, φαίνονται «αρκετά» ως διαφορά μεταξύ των δύο. Προσδιορίζουν όμως τις χωροταξικές διαφορές του μοντέλου στους αγοραστές που έχουν ψηθεί από την αισθητική του τυπικού 5θυρου και θέλουν κάτι παραπάνω.  

γλυκά
  • Ο i-DTEC
  • Το συνολικά δυναμικό προφίλ
  • Οι επιπλέον χώροι που δεν είναι εις βάρος της σχεδίασης
  • Η θέση οδήγησης
ξινά
  • Το ικανότατο πεντάθυρο Civic
  • Η τιμή αγοράς

Ένα από τα πλέον εντυπωσιακά σε αισθητική αυτοκίνητα, αποκτά station wagon έκδοση με όλα τα πρακτικά πλεονεκτήματα, χωρίς να απολέσει ούτε κατ ελάχιστον το δυναμικό χαρακτήρα της τυπικής 5θυρης έκδοσης. Με τον νέο κινητήρα diesel της Honda που διακρίνεται για τα λειτουργικά χαρακτηριστικά αλλά και την απόδοσή του, το Civic Tourer έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως εναλλακτική πρόταση για όσους θέλουν περισσότερους χώρους.

Από τη Βρετανία με αγάπη

Το Honda Civic Tourer παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Μεγ. Βρετανίας. Κερδίζει από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις με την ποιότητα της κατασκευής, των υλικών αλλά και της συναρμολόγησης- όπως τυπικά συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της Honda. Η αισθητική του αμαξώματος «πατάει» πάνω σε αυτή του 5θυρου απόλυτα, μια και πρόκειται για μια επιμηκυμένη έκδοση. Η σχεδίασή του που είναι και το δυνατότερο σημείο του, καθώς το βγάζει από τα στερεότυπα των station wagon και πρακτικά δίνει στο μοντέλο μια ιδιαίτερα θετική «αύρα». Με τα επιπλέον 23,5 εκατοστά του μήκους του σε σχέση με το 5θυρο Civic, το Tourer προφανώς απευθύνεται σε όσους έχουν μεγαλύτερες μεταφορικές ανάγκες αλλά δεν κάνουν συμβιβασμούς στην κομψότητα και την επιθετική σχεδίαση. Στο Βρετανικό εργοστάσιο η παραγωγή αυτοκινήτων και κινητήρων γίνεται παράλληλα, (είναι εκεί που η παραγωγή ενός κινητήρα διαρκεί 2 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα).

Χώροι κρυφοί και φανεροί

Το μεγαλύτερο όφελος από την επιλογή του Tourer Civic, έχει να κάνει με το διαθέσιμο χώρο φόρτωσης. Χωρίς να «πειραχτεί» κανένα κάθισμα πίσω, το πορτ μπαγκάζ φιλοξενεί 624 λίτρα αποσκευών, ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος προσφέρονται 1.668 λίτρα για εκμετάλλευση. Το μέγιστο της πρακτικότητας αποκαλύπτεται με την εφαρμογή και εδώ των Magic Seats αλλά και με τους χώρους κάτω από την επένδυση της επιφάνειας του χώρου αποσκευών, που κυμαίνεται από 75 έως 117 λίτρα- ανάλογα με την ύπαρξη ή μη ρεζέρβας. Κατά τα λοιπά, το σαλόνι του Tourer είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για τους 5 επιβάτες, με αφοπλιστικά καλούς χώρους για τα πόδια των πίσω και τα κεφάλια, για τους οποίους η διαμόρφωση της οροφής με την επιμήκυνση του αμαξώματος έχει φέρει καλά νέα σε σχέση με το τυπικό 5θυρο.

Ασφάλεια και δυναμισμός στο δρόμο

Η αναμενόμενα καλή εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο, δεν κρύβει εκπλήξεις. Όποιος έχει πάρει γεύση από το 5θυρο Civic θα διακρίνει το πιο φιλικό set up της ανάρτησης αλλά και τη μικρή υστέρηση του τιμονιού σε πληροφόρηση. Όπως και να έχει όμως, το πρόσημο μπροστά από τη συνολική αίσθηση του οδηγού, είναι θετικό μια και το Tourer παρά το γεγονός πως προάγει την πρακτικότητα, παραμένει ένα εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο στο δρόμο για όσους έχουν υψηλές προσδοκίες. Το Tourer πατάει πολύ καλά και δείχνει στο στοιχείο του όταν βρεθεί σε ανοιχτό δρόμο με καμπές που στρίβεις όπως έρχεσαι. Το μεγάλο μεταξόνιο εξασφαλίζει προοδευτικότητα στις όποιες αντιδράσεις υπό πίεση, που όμως έτσι και αλλιώς καταστέλλονται από το πλήρες πακέτο στοιχείων ενεργητικής ασφάλειας. Το τρίπτυχο τιμόνι- φρένα- επιλογέας, είναι ικανό να σταθεί με αξιώσεις ακόμα και σε μοντέλα με ξεκάθαρα πιο sport προσανατολισμό. Η δυνατότητα επιλογής της σκληρότητας των πίσω αμορτισέρ ανάλογα με τη φόρτωση, είναι ένα στοιχείο που θα εκτιμήσει ο χρήστης μια και θα μπορεί ανά πάσα στιγμή και για κάθε περίσταση να έχει το καλύτερο δυνατό set up.

Πολύτιμο πετράδι και πάλι ο i-DTEC

Η παρουσίαση του κινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 120 ίππους από τη Honda είναι αναμφίβολα ένα τεράστιο κεφάλαιο. Δε θα επαναλάβουμε τα περί απόδοσης (που έτσι και αλλιώς ξεπεράστηκαν) και βάρους του μηχανικού συνόλου. Θα επαναλάβουμε όμως το πόσο καλός είναι σε λειτουργικά χαρακτηριστικά και πόσο οικονομικός μπορεί να γίνει με τη σωστή χρήση. Η εκμετάλλευση της ροπής με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, επιτρέπει στον οδηγό να κρατάει σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα τις απαιτήσεις σε καύσιμο του κινητήρα. 

συμπέρασμα

Το Tourer είναι αναμφίβολα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρομεσαίων wagon. Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει όμως, είναι το 5θυρο Civic που είναι τόσο ολιστικά καλό, που περιορίζει σημαντικά το εύρος των αγοραστών που δε θα καλυφτούν και θα κοιτάξουν για το κάτι παραπάνω- έτσι όπως αυτό προσφέρεται από το Tourer. Συνεπώς, το επιμηκυμένο Civic έχει ενδιαφέρον για ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό, το οποίο όμως θα βρει στο Tourer όλες τις πειστικές απαντήσεις στις ανάγκες του.  

GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

  • Honda Civic Tourer 2014 advanced driving assist systems
    CATEGORYHonda Civic Tourer 2014 advanced driving assist systems
  • Honda_Civic_Tourer_2014
    CATEGORYHonda_Civic_Tourer_2014
POLL

Κάθε πότε κάνετε σέρβις στο αυτοκίνητό σας;

  • Όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής
  • Μία φορά το χρόνο τουλάχιστον
  • Πριν κάνω μεγάλο ταξίδι
  • Πριν το πουλήσω
  • Σέρβις;
magazine58

GOCAR Magazine #58

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ