Mercedes E 200 Coupe

Απόλυτα προσηλωμένη στο σκοπό να προσφέρει αριστοκρατικά σπορ στιγμές, ταυτόχρονα με πολυτέλεια και πρεστίζ

  • -
  • -
Ισχύς184 PS
Ροπή270 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h8,0 sec
Μέση κατανάλωση6,1 lt/100km
Εκπομπές CO2142 gr/km
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά
Φρεσκαρισμένη και επίκαιρη E Coupe που στρογγυλοκάθεται στην αφρόκρεμα των μεσαίων κουπέ και υπόσχεται όλα όσα αναζητάει το κοινό της κατηγορίας, από την βασική δίλιτρη υπερτροφοδοτούμενη έκδοση.

Νούμερο ένα κανόνας που σε ωθεί να επιλέγεις κουπέ, είναι η ιδιαίτερη σημασία στην σχεδίαση και στην σπορ γεύση που γεμίζει το μάτι αλλά και τις οδηγικές σου προτεραιότητες. Με βάση αυτό το σκεπτικό η πιο επίκαιρη E 200 Coupe της Mercedes που έπεσε στα χέρια μας, σχηματίζει το επιθυμητό κρίνοντας την αρχικά μόνο με το μάτι. Διατηρώντας τα βασικά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της δέχτηκε ένα facelift στις αρχές του 2013 που της πρόσφερε φρεσκάδα και δυναμισμό βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την εικόνα της. Τα 4,7 m μήκους, τα σχεδόν 1.8 m πλάτους και τα παραλίγο 1,4 m ύψους που αφορούν τις διαστάσεις σε νούμερα, ελάχιστα τρομάζουν το μάτι παρόλο που μιλάμε για ένα μεγάλο, πληθωρικό αυτοκίνητο. Οι αρμονικές και ενδιαφέρουσες γραμμές, τα διακριτικά φουσκώματα στους πίσω θόλους, το κλασικό κουπέ τελείωμα της οροφής που χαϊδεύει γλυκά τον τρίτο όγκο, οι γενναιόδωρες γυάλινες επιφάνειες μαζί με την απουσία κεντρικής κολόνας, καθώς και οι λεπτομέρειες που προκύπτουν από την νέα μασκα και τα φώτα, προσφέρουν μια μοντέρνα ισορροπία ανάμεσα σε δυο κόσμους.
Η αριστοκρατία και η πολυτέλεια είναι δεδομένη, ενώ ο κόσμος της ταχύτητας και των δυναμικών στιγμών οδήγησης προσεγγίζεται ακόμα περισσότερο στην εικόνα από το πακέτο AMG που περιλαμβάνει τροχούς 18’’, σπορ ανάρτηση, προφυλακτήρες με έντονες εισαγωγές στον εμπρός και διάχυτη με διπλές χρωμιωμένες πλακέ απολήξεις εξατμίσεων πίσω. Στο εσωτερικό η εικόνα, εκτός ότι διατηρεί τη σχέση με την ποιότητα σε τοπ επίπεδο, είναι ακόμα καλύτερη από ότι θα περίμενες από ένα σπορ κουπέ. Σε περίμενει μια ευρύχωρη τετραθέσια καμπίνα που οφείλεται στο μεταξόνιο των 2.760 mm, αλλά και σε λεπτομέρειες της διαμόρφωσης ενός κομψότατου σαλονιού.   

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Πολυτέλεια
  • Απόδοση κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός 
ξυνά
  • Άνεση ανάρτησης
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Αργό αυτόματο κιβώτιο(στο mode Sport) 

 

Άπλα απολαυστική

Η εργονομία, το επίπεδο εξοπλισμού και η γενικότερη αισθητική είναι υπεράνω κριτικής, ενώ ακόμα και οι πίσω επιβάτες νιώθουν απολαυστικά στις δυο και ξεχωριστές θέσεις με την εξαιρετική πλευρική στήριξη. Τόσο ο αέρας στα πόδια όσο και αυτός για το κεφάλι δεν θα προβληματίσουν κορμιά ενηλίκων πάνω-κάτω κοντά στο 1,75, ενώ ο χώρος τους μόνο κλειστοφοβικός δεν είναι χάρις την εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα. Ο ρόλος του γρήγορου ταξιδευτή βρίσκει νόημα με τέτοιες συνθήκες, αλλά και με τα 450 lt αποθηκευτικού χώρου που εδρεύει στον τρίτο όγκο.
Ακόμα περισσότερο όμως υποστηρίζεται από τις συνολικές ικανότητες που προκύπτουν από κινητήρα και οδική συμπεριφορά. Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος BlueDIRECT των 184 ίππων και 270 Nm ροπής, αποτελεί την βάση (για την ώρα) στους βενζινοκινητήρες και ρόλος του εκτός από απόδοση και επιδόσεις, πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και οικονομία, είναι να καλύπτει προδιαγραφές Euro6. Πρακτικά οι επιδόσεις είναι με το μέρος της Ε 200 Coupe και το πληθωρικό και αεροδυναμικότατο (Cd: 0,24) αμάξωμα των σχεδόν 1.600 κιλών επιταχύνει σε 8,0’’ στα πρώτα 100 km/h, ενώ φτάνει τα 240 km/h τελικής ταχύτητας διατηρώντας ακλόνητη συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα και σεμιναριακή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης. Το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic απλοποιεί τις καταστάσεις και δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με αλλαγές, ενώ προσφέρει τρία στάδια επιλογών (Normal, Eco, Sport) ανάλογα με την διάθεση. Φυσικά ακόμα και στo πιο δραστήριο mode δεν πετυχαίνει απόλυτα τον σκοπό του και οι καθυστερήσεις σε ανέβασμα και κατέβασμα είναι δεδομένες.
Η άψογη θέση οδήγησης συνδέει τον οδηγό με τις προθέσεις της για απολαυστικές στιγμές πίσω από το τιμόνι. Στο ταξίδι η E 200 Coupe καταπίνει τα χιλιόμετρα με χαρακτηριστική αίσθηση ταχύτητας, ασφάλειας και άνεσης, ενώ όταν επιλέξεις επαρχιακό δίκτυο και η διαδρομή σφίξει από στροφές, διατηρεί την αποτελεσματικότητα της αρκεί να μην της ζητήσεις σπορ τοποθετήσεις. Θα γλιστρήσει σπάνια την ουρά της και μόνο σε καλογυαλισμένο οδόστρωμα αν έχεις απενεργοποιήσει το ESP, αλλά και πάλι τα ηλεκτρονικά βρίσκονται σε εγρήγορση, ανιχνεύοντας τις περίεργες γωνίες. Επικοινωνιακή μεν αλλά ουδέτερη ακόμα και όταν υπερβάλεις σε καλό ή μέτριο οδόστρωμα, καταφέρνει να σε ταξιδέψει πιο γρήγορα απ’ ότι φαντάζεσαι, συμβιβάζοντας φυσικά το ποσοστό υπέρ της ασφάλειας και αποτελεσματικότητας. Τα φρένα είναι καθηλωτικά σε απόδοση, το τιμόνι υπάκουο χωρίς να διαπρέπει σε αίσθηση και η στακάτη AMG ανάρτηση δεν είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου τύχει αν ψάχνεις την απόλυτη άνεση. Προσφέρει σπορ πάτημα και αμεσότητα στις εντολές, αλλά η νορμάλ ανάρτηση υποστηρίζει καλύτερα την άνεση στις διαρκείς εγκάρσιες ανωμαλίες. Η μέση κατανάλωση στρογγυλοκάθεται συνήθως στο δεκάρικο, ενώ σε στιγμές cruising στην κόψη του ορίου ταχύτητας των αυτοκινητοδρόμων, μπορείς να ρίξεις έως και δυο λίτρα παρακάτω ανά 100 km την ανάγκη του κινητήρα για καύσιμο.
Εν τέλει, η σύγχρονη E Class Coupe με τα ισορροπημένα χαρακτηριστικά, την αρχοντική διάθεση και τον ήπιο δυναμισμό της μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένη ακόμα και με τον δίλιτρο κινητήρα που αποτελεί τη βάση στην γκάμα. 

συμπέρασμα

Η βάση στην γκάμα των E-Class Coupe ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα χαρίσματα μιας δραστήριας σύγχρονης Mercedes που χαίρεσαι να ζεις μαζί της, να την κοιτάζεις και να την οδηγείς. Σε μια απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε σπορ ερεθίσματα και αριστοκρατική διάθεση και εικόνα, το μεσαίο κουπέ εμφανίζεται φρεσκαρισμένο και μοντέρνο σε χαρίσματα και δείχνει να μην νιώθει από ανταγωνισμό με βάση τις προσδοκίες του και το κοινό που απευθύνεται. Και αν αναγνωρίζεις το πακέτο που σου προσφέρει πρέπει να περιμένεις ότι η τιμή της έχει δικαίως γεύση αλμυρή και φυσικά είναι για λίγους.  

Mercedes New E-Class Coupé and Cabriolet

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
85
GOCAR Magazine #85

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...