VW Golf 1.6 TDI

Πλανήτης happy!

  • -
  • -
Ισχύς105 PS
Ροπή250 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,7 sec
Μέση κατανάλωση3,8 lt/100km
Εκπομπές CO299 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Το νέο Golf «μαρκάρει» στενά τον diesel ανταγωνισμό στην κατηγορία των μικρομεσαίων, με την έκδοση 1.6 TDI

γλυκά
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εξοπλισμός
  • Χώροι – Πρακτικότητα
  • Κατανάλωση
  • Φρένα
ξiνά

Άτολμη σχεδίαση

Το νέο Golf έβδομης γενιάς έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι της κατηγορίας των μικρομεσαίων, πετυχαίνοντας high-score στους περισσότερους καίριους τομείς. Οι εκδόσεις TSI κερδίζουν τις εντυπώσεις με τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές επιδόσεις που προσφέρουν, αλλά η νέα μόδα στην ελληνική αγορά προστάσει πλέον diesel. Εκεί η βασική diesel έκδοση του Golf μπορεί να μην ενθουσιάζει σε νούμερα, με τους 105 ίππους του κινητήρα των 1,6 λίτρων, αλλά στην πράξη καταφέρνει να προσφέρει ουσία και οικονομία, σε ένα συνολικό πακέτο, που στοχεύει -και σε αυτή του την έκφανση- στην κορυφή.

All time classic

Οι άνθρωποι της Volkswagen δεν πειραματίζονται με την εμφάνιση του Golf, που εκτελεί χρέη «κλασσικής αξίας» στην γκάμα της γερμανικής φίρμας. Η έβδομη γενιά, διατηρεί την σχεδιαστική φόρμουλα των προκατόχων της, υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο look, το οποίο σίγουρα αναβαθμίζει το αποτέλεσμα στο μάτι. Η ταυτότητα Golf παραμένει πάντως αναλλοίωτη και ακόμα πιο ενισχυμένη σε αυτήν την έβδομη γενιά, η οποία βάζει τα δυνατά της, να πείσει για άλλη μια φορά το αγοραστικό κοινό, με το σοβαρό και γεροδεμένο της ύφος. Σύγχρονη πρακτική για όλα τα νέα μοντέλα του Volkswagen Group, η νέα εξελιγμένη πλατφόρμα MQB πάνω στην οποία πατάει και το Golf έβδομης γενιάς. Με μεταξόνιο 2637 mm είναι αρκετά ευρύχωρο για τα μέτρα και σταθμά της κατηγορίας, ενώ η νέα πλατφόρμα προικίζει την έβδομη γενιάς και σε πολλούς άλλους τομείς, όπως π.χ και το βάρος.

Στο εσωτερικό η κουλτούρα κάθε σύγχρονου Volkswagen βρίσκει πλήρη εφαρμογή, με μελετημένη ως προς την πρακτικότητα και την εργονομία σχεδίαση και πλούσιο εξοπλισμό. Τα όργανα και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλα, μεταφέρουν με συνέπεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό και τους επιβάτες, εξυπηρετώντας με ουσία και σύγχρονο τρόπο τις ανάγκες τους, χωρίς φανταχτερά στοιχεία εντυπωσιασμού. Στο κέντρο του ταμπλό, εδράζεται η touch screen οθόνη 5 ιντσών  από την οποία ο οδηγός χειρίζεται το ηχοσύστημα, το trip computer, την απενεργοποίηση του ASR (και όχι του ESP) και άλλων ρυθμίσεων και λειτουργιών που αφορούν το αυτοκίνητο. Κορυφαία η ποιότητα κατασκευής, παραδοσιακά στο «ταβάνι της κατηγορίας», συνδυάζεται με σωστή συναρμογή και μερικές μικρές λεπτομέρειες που κερδίζουν το εκπαιδευμένο μάτι. Εκτός από ευρυχωρία για τους επιβάτες, το νέο Golf προσφέρει και έναν πρακτικό χώρο αποσκευών 380 λίτρων, ο οποίος με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1270 λίτρα.

Με γεύση TDI

Βασική έκδοση diesel για το Golf είναι αυτή των 1,6 λίτρων με 105 ίππους και 250 Nm ροπής. Το τετρακύλινδρο μοτέρ διαθέτει ποιοτική λειτουργία, με ένα ελαφρύ δισταγμό μόνο στις πολύ χαμηλές στροφές (κάτω από 1000 rpm). Συνδυάζεται με ένα απλωμένο 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ σε άμεση διαθεσιμότητα είναι το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Επικεντρωμένο στην οικονομική οδήγηση καταφέρνει να κινήσει σβέλτα το βάρους 1300 kg αμάξωμα. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Volkswagen είναι 10,7’’ για τα 0-100km/h και 192 km/h, τιμές που εκφράζουν πλήρως την αίσθηση που αποκομίζεις στο δρόμο. Βέβαια δεν θα ήταν δυνατόν, στο επικεντρωμένο στη χαμηλή κατανάλωση Golf TDI, να λείπει το σύστημα Start&Stop. Η μέση κατανάλωση, σε μικτή χρήση, ανέρχεται γύρω στα 5,5 – 6,0 lt/100km, νούμερο εξαιρετικό για το μέγεθος του Golf.

Ζωντανό εν κινήσει το Golf, παρά τους 105 ίππους του κινητήρα του, προσφέρει «επικοινωνιακό» περιβάλλον στον οδηγό. Η μελετημένη δομή της πλατφόρμας MQB και η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρουν εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο, έχοντας εξαφανίσει σε μεγάλο ποσοστό τις υποστροφικές τάσεις της προηγούμενης γενιάς. Οχυρωμένο πίσω από το πλαίσιο του, το Golf προσφέρει αποτελεσματικότητα, κορυφαία ποιότητα κύλισης και αναβαθμισμένη αίσθηση ασφάλειας σε κάθε επίπεδο. Το ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας (ESP) στέκεται διακριτικά σε ετοιμότητα και επεμβαίνει όποτε πραγματικά χρειάζεται, ενώ τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα, καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις ακόμα του πιο «ενθουσιώδη» πίσω από το τιμόνι.

συμπέρασμα

Σωστές αναλογίες σε όλες του τομείς και ουσία προσφέρει η έβδομη γενιά Golf. Καλοφτιαγμένο με πλούσια παλέτα από επιλογές σε κινητήρες και κιβώτια, δείχνει ικανό να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό αγοραστή. Αρκεί να συμφιλιωθείς με την κομψή αλλά άτολμη εμφάνιση και τον παραδοσιακό όχι και τόσο προσιτό τιμοκατάλογο. Η έκδοση TDI συμπληρώνει ιδανικά τις απαιτήσεις για ένα οικονομικό εν κινήσει Golf, που βάζει την οικονομία καυσίμου σε πρώτο πλάνο. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε απόδοση, αλλά σίγουρα δεν αλλοιώνει τον μεθοδικά εξελιγμένο χαρακτήρα της έβδομης γενιάς Golf, αποτελώντας μια ιδανική επιλογή για ένα entry level ποιοτικό diesel μικρομεσαίο

VW Golf 2013 Mk7_Exterior

VW Golf 2013 Mk7_Interior

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...