Mercedes E-Class facelift

Μοντέρνο look και περισσότερη τεχνολογία, σε ένα πακέτο που αναζητά το στέμμα της κατηγορίας

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Με νέα δεδομένα σε όλα τα επίπεδα και ανανεωμένη εμφάνιση, η E-Class κάνει πρωταθλητισμό στη μεγάλη κατηγορία

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Συστήματα ασφαλείας
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Πληθώρα σε επιλογές κινητήρων
ξινά
  • Μη ύπαρξη έκδοσης 1.8 λίτρων 

Δεν υπήρχε δίλλημα για τους γερμανούς, όσο αφορά την E-Class, οι προτεραιότητες είναι δεδομένες, οπότε προσαρμόζεις τις λεπτομέρειες στις απαιτήσεις του κοινού. Η ανανεωμένη E-Class αγαπά ακόμα περισσότερο την ενεργητική ασφάλεια, νοιάζεται περισσότερο για την ακεραιότητα του οδηγού και επιβατών και δείχνει πιο μοντέρνα στο μάτι. Δυστυχώς για το ιδιαίτερο ελληνικό περιβάλλον, οι αλλαγές στα πλάνα των Γερμανών όσο αφορά τους κινητήρες, δεν περιλαμβάνουν μια έκδοση 1.8 λίτρων, οπότε και η βάση της γκάμας κάθεται στο νέο δίλιτρο turbo μοτέρ βενζίνης. Η ανανεωμένη εμφάνιση και οι νέοι κινητήρες φέρνουν μικρές αλλαγές και στο πλαίσιο, αποκαλύπτοντας ένα έντονα αναβαθμισμένο κλίμα για τη νέα E-Class που οδηγήσαμε στα πέριξ της Βαρκελώνης.

Μοντέρνα ισορροπία

Δεν έχει χάσει καμία από τις αξίες της η νέα E-Class που πατά με ευστοχία στην εμφάνιση της προηγούμενης και φέρει αέρα ανανέωσης εκεί που χρειάζεται. Τα νέα στοιχεία κάνουν εμπρός πιο έντονα την παρουσία τους, αφού στέκεσαι στα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και την πληθωρική μάσκα που δίνει άλλο ενδιαφέρον από εμπρός (ειδικά στην έκδοση Avantgarde). Πίσω οι αλλαγές είναι πιο ήπιες αλλά άμεσα ορατές, ακολουθώντας το νέο σχεδιαστικό στιλ του ανανεωμένου μοντέλου. Δίπλα στην κλασσική sedan, η έκδοση station wagon (Estate) καλείται να ικανοποιήσει στο ίδιο κλίμα ανανέωσης τις ορέξεις των αγοραστών, που  βάζουν την πρακτικότητα σε πρώτη θέση.

Ευχάριστο το κλίμα στο εσωτερικό, η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, συνοδεύεται από μελετημένη εργονομία. Σοβαρό και μοντέρνο, δεν είναι σε καμία περίπτωση φλύαρο, ενώ οι μικρές αισθητικές προσθήκες, όπως το κλασσικό αναλογικό ρολόι, αναβαθμίζουν μαζί με τον πλούσιο προαιρετικό εξοπλισμό τις θετικές σκέψεις, οποιουδήποτε φιλοξενηθεί έστω και για λίγο σε αυτό. Νέο αέρα high tech, δίπλα στα πολλά στοιχεία ασφαλείας, προσφέρει και η 360ο κάμερα, που βοηθά έντεχνα στο παρκάρισμα και τις απαιτητικές μανούβρες σε στενό περιβάλλον.

Ντίβα στην ασφάλεια!

Βούτυρο στο ψωμί των Γερμανών, τα νέα συστήματα ασφαλείας  που έχουν προέλθει από την S-Class και συντροφεύουν πλέον την ανανεωμένη E-Class στο πακέτο «Ιntelligent Drive». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανάμεσα στα καινούργια στοιχεία Pre-Safe για την διατήρηση της σωστής απόστασης εν κινήσει, την αποφυγή συγκρούσεων και την προστασία από επαφή με πεζό, έχει το νέο σύστημα αλλαγής λωρίδας Active Lane Keeping Assist. Η νέα σκοπιά που εξετάζει η Mercedes το λειτουργία προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, όταν κάποιος οδηγεί αφηρημένος, είναι να φρενάρει τους εξωτερικούς τροχούς και έτσι το αυτοκίνητο να επανέρχεται με ασφάλεια στην ενδεδειγμένη πορεία.

 

 

Φρέσκια ματιά

Νέα δεδομένα από πλευράς κινητήρων, ειδικά όσο αφορά τη βάση της γκάμας, που εξοπλίζει πλέον ο νέος δίλιτρος turbo κινητήρας προδιαγραφών Euro 6. Η συναναστροφή μαζί του, στην πιο ισχυρή εκδοχή των 211 ίππων στην Ε250 (υπάρχει και E200 με 184 ίππους) δίνει μαζί με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο, νέο ενδιαφέρον για μια entry-level E-Class. Γραμμικός και με σωστή ροπή (350 Nm), δείχνει να ταιριάζει στο ύφος της κατασκευής και βγάζει οποιοδήποτε έννοια συμβιβασμού από το μυαλό του υποψηφίου αγοραστή. Σαν εναλλακτική επιλογή, η τετρακύλινδρη έκδοση diesel των 2,2 λίτρων, στην εκδοχή των 204 ίππων (E250 CDI), βάζει πιο έντονα την οικονομία και την χαλαρή μετακίνηση στο προσκήνιο και δείχνει λιγότερο ραφιναρισμένη  εν κινήσει σε σχέση με την μικρή βενζινοκίνητη έκδοση. Ανάμεσα στις μικρές diesel εκδόσεις είναι και η υβριδική E300 BlueTEC Hybrid, η οποία διαθέτει τον τετρακύλινδρο diesel των 204 ίππων κινητήρα και εκπέμπει μόλις 107 gr/km CO2 (4.2 lt/100km).

Ιδανική περίπτωση αποτελεί η μεγαλύτερη έκδοση diesel που οδηγήσαμε, με κινητήρα 3,0 λίτρων στην ισχυρή εκδοχή Ε350 BlueTEC των 252 ίππων και 620 Nm ροπής. «Αέρινη» σε λειτουργία, πριμοδοτεί την άνεση –συνηγορεί και η ανάρτηση Airmatic στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε- και σε μεταφέρει σε επίπεδο αίσθησης στα πρώτυπα ενός V6 «βενζίνης», χωρίς εκπτώσεις στην οδική συμπεριφορά και με το δεδομένο bonus της χαμηλής κατανάλωσης. Εξαιρετικός κινητήρας, επικροτεί έντεχνα το χαρακτήρα του μοντέλου και αποτελεί μια από τις ιδανικότερες εκδόσεις που μπορείς να ζήσεις μαζί του. Για τους ελαφρώς πιο απαιτητικούς σε επιδόσεις, οι Γερμανοί πήραν την τεχνολογία έγχυσης καυσίμου από το νέο μικρό τετρακύλινδρο βενζίνης των 2,0 λίτρων (Ε200 & Ε250) και την προσάρμοσαν σε έναν biturbo V6 βενζίνης 3,0 λίτρων. Η αποκλειστικά αυτόματη E400 αποδίδει 333 ίππους και 480 Nm ροπής και αποτελεί μια εύστοχη υλοποίηση της πιο «πικάντικης» πλευράς της νέας E-Class, πριν μπεις στα χωράφια της AMG. Φοβερά γραμμική και πληθωρική σε απόδοση, εντυπωσιάζει με την καμπύλη ροπής της και το εύρος λειτουργίας, δημιουργώντας μια ενδιαφέρουσα παρουσία για μια εξαιρετικά σβέλτη E-Class.

Συνολικά η ανανεωμένη E-Class δείχνει πιο ώριμη και βελτιωμένη, δίνοντας μονάχα επιπλέον θετικά στοιχεία στο δρόμο. Η άνεση και η ποιοτική κύλιση μπαίνουν σε προτεραιότητα, αλλά δεν θίγουν σε καμία περίπτωση τον τρόπο που κινείται το αυτοκίνητο. Ασφαλής συμπεριφορά, έλλειψη πλεύσεων και οχυρωμένος χαρακτήρας γύρω από τα μεστά σε λειτουργία ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης του οδηγού προς το αυτοκίνητο, ειδικά για αυτόν που αναγνωρίζει και επιλέγει να ζήσει με τις αξίες μιας σύγχρονης Mercedes της μεγάλης κατηγορίας. Ταξιδεύει υποδειγματικά, διαθέτει εξαιρετικά φρένα, ενώ αν επιλέξεις να ανεβάσεις ρυθμό σε πιο «κλειστό» περιβάλλον, διαχειρίζεται με μαεστρία τον όγκο και το βάρος της.

 

Δείτε αναλυτικά τις τιμές, τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας E-Class και E-Class Estate

συμπέρασμα

Ανανέωση ουσίας για την Ε-Class, η οποία βάζει πλέον το πήχη απόκτησης της στα 2,0 λίτρα. Μεθοδικά εξελιγμένη, με έμφαση στην ποιότητα και τις τεχνολογίες ασφαλείας, μπαίνει σε ευθεία αντιπαράθεση με ολόκληρο το γερμανικό λόμπι, που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο μικρός τετρακύλινδρος κινητήρας, στην έκδοση των 211 ίππων, βάζει κατανάλωση και εκπομπές ρύπων σε πρώτο πλάνο, αλλά δεν χάνει επί της ουσίας σε λειτουργία και επιδόσεις, ταιριάζοντας απόλυτα με τον «αέρα» ανανέωσης του μοντέλου. Κρίμα που πλέον η ελληνική αγορά δεν αποτελεί το κατάλληλο πεδίο δράσης για ένα ολοκληρωμένο από κάθε πλευρά μοντέλο, που έχει εξελιχθεί προς τη σωστή κατεύθυνση

Mercedes: The new E-Class

Mercedes E-Class 2013 Barcelona

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...