ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Kia Ceed

Η συνολικά καλή εικόνα του compact hatch μεγεθύνεται από την επιθετική εμπορική πολιτική της αντιπροσωπείας

  • - views
  • - comments
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπορεί το C segment να έπεσε στην Ελλάδα θύμα αφενός της οικονομικής κρίσης και αφετέρου των SUV, όμως οι τελευταίες αφίξεις στην μικρομεσαία κατηγορία αναθερμαίνουν το ενδιαφέρον του κοινού. Η πιο πρόσφατη είναι αυτή του Ceed τρίτης γενιάς, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία. Το οδηγήσαμε επί ελληνικού εδάφους, σε διαδρομή που σχεδίασε η Kia Motors Ελλάς από την Αθήνα έως τη Νεμέα.

Το Ceed έχει διατηρήσει το συνολικό μήκος του προκατόχου του (4,31 m), όμως το αμάξωμα είναι πιο φαρδύ (+2 cm) και πιο χαμηλό (-2,3 cm) γεγονός που τονίζει την πιο δυναμική εμφάνισή του. Παράλληλα προσφέρει ένα από τα πιο ευρύχωρα εσωτερικά στην μικρομεσαία κατηγορία, ενώ και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (395 lt) είναι ικανοποιητική.

Η σπορτίφ σχεδίαση του νέου Ceed (με την tiger nose μάσκα και τα φωτιστικά σώματα LED που φθάνουν έως ψηλά στο καπό) συνοδεύεται από την ποιοτική εικόνα στην καμπίνα των επιβατών, ιδίως στις πλούσιες εκδόσεις. Ο οδηγός κρατά στα χέρια του ένα όμορφο τιμόνι, έχει στη διάθεσή του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον πίνακα οργάνων, συνδέει το κινητό του εύκολα στην (προαιρετική) οθόνη αφής 8 ιντσών και ακουμπά μαλακά υλικά σε όλο το ταμπλό.

Η Kia δίνει έμφαση όχι μόνο στην εικόνα του αυτοκινήτου αλλά και στη συμπεριφορά του στο δρόμο. Για αυτό εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις του νέου Ceed με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ανεξάρτητα από τον κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το καπό.   

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων είναι πράγματι πλούσια, περιλαμβάνοντας τον ατμοσφαιρικό 1.4 με 100 ίππους και μία σειρά από turbo T-GDI: τον τρικύλινδρο 1.0 lt που αποδίδει 120 ίππους, τους τετρακυλίνδρους 1.4 140 PS, 1.6 177 ή 204 PS (o τελευταίος για την έκδοση GT). Στην πλευρά των diesel υπάρχει ο νέος 1.6 U3, με 115 ή 136 PS.

Στον αυτοκινητόδρομο αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο έως το οινοποιείο Σεμέλη στη Νεμέα, πήραμε την πρώτη γεύση από τον 1.0 T-GDI και τον 1.4 T-GDI, σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Η Kia προσφέρει βέβαια σε αρκετές περιπτώσεις και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT.

Το Ceed σε εκπλήσσει ευχάριστα με την ποιότητα κύλισης και την οδική του συμπεριφορά, ανεβάζοντας γρήγορα χιλιόμετρα στην εθνική οδό. Η ηχομόνωση είναι καλή και οι μόνοι θόρυβοι που περνούσαν στο εσωτερικό ήταν λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν την ημέρα της παρουσίασης. Ο 1.0 turbo με τους 120 ίππους κινεί ικανοποιητικά το Ceed και δεν θα προβληματίσει έναν οικογενειάρχη που μεταφέρει 4 άτομα με τις αποσκευές τους. Αν όμως θέλει πραγματικά δυναμική συμπεριφορά και καλές ρεπρίζ τότε θα πρέπει να στραφεί στον 1.4 turbo των 140 ίππων και των 242 Nm ροπής. Για όσους βέβαια διανύουν πολλά χιλιόμετρα ανά έτος, ο 1.6 diesel φαντάζει η ιδανικότερη επιλογή

Η αντιπροσωπεία της Kia προχώρησε σε γενναίες μειώσεις στις τιμές του νέου Ceed που είχαν ανακοινωθεί πριν το λανσάρισμά του, προκειμένου να το καταστήσει ελκυστικό στα μάτια του ελληνικού κοινού και μπελά σε αυτά των ανταγωνιστών του. Έτσι η βασική τιμή ορίζεται πλέον στα 15.190 ευρώ για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό 1.4 100 ίππων και το επίπεδο εξοπλισμού InMotion. Το μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να προσελκύσει το Ceed με τον 1.0 Turbo 120 PS και την πλούσια εξοπλισμένη έκδοση UpTown (περιλαμβάνει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τεχνολογία συνδεσιμότητας με smartphone). Η τιμή είναι άκρως ελκυστική, στα 17.690 ευρώ και με δώρο το μεταλλικό χρώμα! Στην ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας θεωρούν ότι το 50% πωλήσεων του νέου Ceed θα αφορούν τις εκδόσεις UpTown.

Διαθέσιμο είναι επίσης το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Premium, καθώς και το σπορ GT-Line. Η γκάμα θα ενισχυθεί κι άλλο τους προσεχείς μήνες, τόσο με το Ceed GT των 204 ίππων (26.600 ευρώ) όσο και με το shooting brake ProCeed (από 22.200 ευρώ στην έκδοση GT-Line). Όπως όλα τα μοντέλα Kia, έτσι και το Ceed καλύπτεται από 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.

Περισσότερα για το νέο Kia Ceed θα διαβάσετε στο GOCAR σύντομα, για την αναλυτική δοκιμή του.

GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

links
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ