ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Volkswagen Passat 1.4 TSI ACT

Premium σε όλα. Αν το Golf αποτελεί την "καρδιά" του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ομίλου, το Passat είναι σίγουρα το μυαλό της!

  • -
  • -
Ισχύς150 PS
Ροπή250 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h8,4 sec
Μέση κατανάλωση4,9 lt/100km
Εκπομπές CO2115 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η ολοκαίνουργια γενιά του μεσαίου οικογενειακού της Volkswagen με τον 1.400άρη Turbo των 150 ίππων.

γλυκά
  • Απόδοση κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώροι επιβατών και αποσκευών
  • Ποιοτική κατασκευή
  • Εξοπλισμός
ξινά

Μεγάλωσε πολύ και δυσκολεύει στην πόλη

Αποτελεί την απόλυτα στοχευμένη πρόταση, που απευθύνεται στο μέσο Ευρωπαίο καταναλωτή. Αρκεί να σας πούμε ότι μέσα σε επτά γενιές, που απλώνονται σε 40 χρόνια, έχει πουλήσει περισσότερα από 22.000.000 αντίτυπα, πολλά από τα οποία μάλιστα είναι Variant (δηλαδή station wagon εις την ελληνική), κάτι που τονίζει ακόμη περισσότερο τη μεσοαστική του αξία!    

Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, ως Β1 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1973 και μοιράστηκε πολλά στοιχεία με την Audi, όπως τη διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα. Αποδείχτηκε με το «καλημέρα» τεράστια εμπορική επιτυχία πουλώντας 2.000.000 αντίτυπα μέχρι το 1980. Το Β2 που ακολούθησε έζησε μέρες δόξας μέχρι το 1988 κατακλύζοντας τους δρόμους με 5.500.000 αντίτυπα, πριν το στρογγυλεμένο B3 που πλέον άλλαξε τη θέση του κινητήρα σε εγκάρσια. Το Β4 ήταν η αναμενόμενη εξέλιξη με γαλβανισμένο πλέον πλαίσιο και σημαντική ποιοτική αναβάθμιση που το βοήθησε να πουλήσει 4.000.000 αυτοκίνητα μέχρι το 1996. Το Β6 ακολούθησε τον ίδιο δρόμο και το 2010 το Β7 εμπλουτίστηκε με έκδοση CC, τετρακίνηση και μοσχοπουλήθηκε στην Κίνα.

Η νέα προσπάθεια της VW είναι εμφανής και μπορεί να περιγραφεί με δύο και μόνο λέξεις: «Ποιότητα, παρουσία!» Το Passat δεν είναι πλέον το αυτοκίνητο του μεσαίου χώρου, αλλά στοχεύει πολύ υψηλότερα στην premium κατηγορία. Στη premium; Ναι, και καλά θα κάνετε να το πιστέψετε. Πρώτα από όλα η παρουσία του. Η νέα μάσκα του ομίλου με τα ενσωματωμένα φώτα στα άκρα (και τα εσωτερικά led), που τονίζει το πλάτος, βρίσκει εδώ την πιο εντυπωσιακή της εφαρμογή αισθητικά. Δεν ξέρουμε αν θα τοποθετούσατε το νέο Passat ανάμεσα στα όμορφα μοντέλα αλλά σίγουρα διαθέτει παρουσία που μάλλον δύσκολα θα ξεπεραστεί από το χρόνο. Η ποιότητά του φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού κυρίως στην καμπίνα του. Η προσοχή με την οποία έχουν σχεδιαστεί οι επιφάνειες και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί παραπέμπουν σε μεγαλύτερη κατηγορία, ενώ η σχεδίαση ακολουθεί και αυτή το δρόμο της ρήξης με τις πολύπλοκες επιφάνειες. Η απλότητα κυριαρχεί και εδώ δίνοντάς του αίσθηση αρχοντιάς. Και εδώ οι οριζόντιες γραμμές ορίζουν το εσωτερικό που και χάρη σε αυτό δείχνει πλατύτερο από όσο είναι, αν και εδώ που τα λέμε είναι πραγματικά ιδιαίτερα ευρύχωρο προς όλες τις κατευθύνσεις. Ειδικά οι πίσω επιβάτες θα κάτσουν υπέρ-άνετα. Προσθέστε τέλος άλλες τόσες αποσκευές, ενώ με την έκδοση Variant (που όμως ποτέ δεν υπήρξε εμπορική επιτυχία στην αγορά μας) κάνεις … μετακόμιση!

Και ο εξοπλισμός; Full! Απλώς να απαριθμήσουμε κάποια: Active info display, Head on display, Rear seat entertainment, Traffic jam assist, Trailer assist, Emergency assist, Front assist, μαζί φυσικά με κιβώτιο DSG επτά σχέσεων, θύρα USB, αερόσακους γονάτων και φυσικά σύστημα πλοήγησης με μεγάλη οθόνη… ουφ! Βαρεθήκαμε. Με λίγα λόγια, η λίστα είναι ατέλειωτη.

ΔΕΣ ΕΔΩ 5 VIDEO ΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VW PASSAT
 

Premium στο δρόμο

Ακόμα μια ευχάριστη έκπληξη. Και αυτό γιατί μπορεί με ευκολία να κρύβει τα 1.400 κιλά του, αν και ελαφρύτερο κατά 85 κιλά από τον προκάτοχο και πάνω από όλα τα 4,7 μέτρα (79 mm μεγαλύτερο από το προηγούμενο) μήκους και 1,8 m πλάτους. Το πόσο premium είναι φαίνεται στην ποιότητα κύλισης και στον τρόπο λειτουργίας όλων των υποσυστημάτων. Είναι απίστευτα ήσυχο, περνά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων με μοναδική άνεση, αν και πρέπει να τονίσουμε ότι είναι πλέον ρυθμισμένο «ένα κλικ» πιο σκληρό από πριν. Κάτι που μας άρεσε. Το τιμόνι προσφέρει πληροφόρηση, το αμάξωμα δεν γέρνει και όπως είπαμε κρύβει τα κιλά και τις διαστάσεις του.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.4 ΤSI είναι τοποθετημένος εγκάρσια, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προσφέρει 150 ίππους με άφθονη ροπή από τις 1.500 rpm λόγω turbo, ενώ είναι και απόλυτα ήσυχος. Οι 150 ίπποι είναι αρκετοί από ένα τόσο μικρό (αναλογικά) κινητήρα, τραβά θετικά και ταξιδεύει άνετα. Παράλληλα, το σύστημα ACT που απενεργοποιεί τους δύο από τους 4 κυλίνδρους όταν το αυτοκίνητο κινείται με μικρό φορτίο στον κινητήρα, υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση – 4,9 lt/100 km ανακοινώνει ως μέσο όρο το εργοστάσιο.


ΔΕΣ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VW PASSAT ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΤΙΜΩΝ, ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

ΦΩΤΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΥΒΑΡΗΣ, VW

συμπέρασμα

Η VW με το νέο Passat στοχεύει στην ουσία της αυτοκίνησης που αποζητά ο απαιτητικός μέσος οικογενειάρχης: Ένα τετράτροχο που εκπληρώνει τις ανάγκες σε χώρους, ασφάλεια και ανέσεις αλλά παράλληλα κάνει τον οδηγό του να χαμογελά από ευχαρίστηση. Και αυτό λέει πολλά! 

VW PASSAT 2015

VW PASSAT EXPERIENCE

VW Passat 2015 Variant

VW Passat 2015 Trailer

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...