Ρεκόρ παραγωγής για τον MultiJet

Τέσσερα εκατομμύρια diesel των 1,3 λίτρων

  • -
  • -

Ο στόχος για την παραγωγή 4 εκατομμυρίων κινητήρων 1.3 16v MultiJet ήδη ξεπεράστηκε για τον πολύ πετυχημένο diesel του ομίλου της Fiat. O πρωτοποριακός αυτός κινητήρας ξεκίνησε να παράγεται από το 2003 και είναι ο πρώτος κινητήρας στον οποίο εφαρμόστηκε η τεχνολογία MultiJet (Πολλαπλού Ψεκασμού) σε παγκόσμια κλίμακα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την εξέλιξη του συστήματος Common Rail, το οποίο είχε επινοήσει η Fiat το 1997. Με διαρκείς εξελίξεις όσον αφορά την τεχνολογία, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet (ο οποίος σήμερα παράγεται στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, γνωστή διεθνώς ως MultiJet II) έχει λάβει πολλές σημαντικές βραβεύσεις, περιλαμβανομένης της ανακήρυξής του ως «Κινητήρα της Χρονιάς» (στην κατηγορία των 1.0 - 1.4 λίτρων) το 2005.

Ο κινητήρας διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις όσον αφορά την ιπποδύναμη: από τους 75 HP, με σύστημα turbo σταθερής γεωμετρίας, έως τους 85 HP ή ακόμα και τους 95 HP με σύστημα turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Σε όλες τις εκδόσεις, ο κινητήρας MultiJet εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ενώ παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία αιχμής που διαθέτει, παρέχει πολύ μεγάλα μεσοδιαστήματα για το service: αλλαγή λαδιών ανά 35.000 χιλιόμετρα και service ανά 250.000 χιλιόμετρα.

Ο κινητήρας MultiJet τοποθετείται σε μεγάλο αριθμό μοντέλων αυτοκινήτων του ομίλου Fiat Group Automobiles, από το Fiat Panda έως τα μοντέλα της οικογένειας Punto, από τη Lancia Ypsilon έως το Fiat Qubo και από την Alfa Romeo MiTo (γνωστή στο εμπόριο ως JTDm) έως το Fiat 500.

Από το 2008, ο κινητήρας 1.3 16v MultiJet κατασκευάζεται επίσης στο εργοστάσιο παραγωγής Κινητήριων Μονάδων Fiat στο Ranjangaon της Ινδίας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...