F1: Αλλαγή σχεδιασμού στην McLaren

Κάνει … γαλλική μύτη

  • -
  • -

Η McLaren ήταν μια από τις δυο ομάδες η οποία αποφάσισε να μην κάνει το χαρακτηριστικό σκαλοπάτι στο ρύγχος του μονοθεσίου. Οι κανονισμοί ορίζουν ένα μέγιστο επιτρεπτό ύψος στο ρύγχος, το οποίο είναι χαμηλότερο σε σχέση με πέρσι, ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος σε πλαγιομετωπικές συγκρούσεις. Οι περισσότερες ομάδες έριξαν το βάρος στην μέγιστη ροή αέρα κάνω από την «καρίνα» και συνεπώς κράτησαν το σασί ψηλά, δημιουργώντας ένα «σκαλοπάτι» ώστε να ρίξουν την μύτη και να είναι νόμιμοι.

 

Την τελευταία μέρα των δοκιμών στο Mugello η McLaren δοκίμασε για λίγους γύρους μια τροποποιημένη έκδοση του ρύγχους η οποία είναι ψηλότερη από αυτή που έχουν στο μονοθέσιο. Φαίνεται ότι τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά και σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren Martin Whitmarsh μπορεί να την δούμε στον αγώνα της Κυριακής.

 

«Υπάρχει βάσιμη πιθανότητα να την δούμε την Κυριακή στον αγώνα, και θα είναι η πρώτη φορά που οι οδηγοί μας θα την δοκιμάσουν. Πήραμε πολλά δεδομένα από το Mugello, και συνεπώς έχουμε τα στοιχεία να την στήσουμε και να βρούμε την απόδοση στην πίστα», είπε ο Whitmarsh σε μια τηλεδιάσκεψη της Vodafone.

 

Ποια θα είναι τα θετικά στοιχεία που περιμένουν από την νέα πτέρυγα; «Χειρίζεσαι την ροή του αέρα στο υπόλοιπο μονοθέσιο. Σήμερα, σε αρκετά σημαντικά σημεία του μονοθεσίου βρίσκεις μικρές βελτιώσεις. Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί στο πίσω μέρος, έτσι δημιουργείς περισσότερες βελτιώσεις χειρίζοντας την ροή που πηγαίνει στο πίσω μέρος, από το να βελτιώνεις το πίσω μέρος από μόνο του», είπε ο Whitmarsh.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...