Ανάβαση Ριτσώνας 2012

Παρόντες οι θεατές, απόντες οι αγωνιζόμενοι

  • -
  • -

Πρεμιέρα στη Ριτσώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, όπου παρά τις λίγες συμμετοχές, η αθρόα προσέλευση του κόσμου αποζημίωσαν με τον καλύτερο τρόπο αγωνιζόμενους και οργανωτές. Φέτος εφαρμόστηκε το νέο άρθρο του κανονισμού που αφορούσε την επιστροφή των αυτοκινήτων μετά το μέσο της διαδικασίας. Αυτό έγινε μετά το τέλος της Ομάδας Α, δηλαδή στη 43η διέλευση σε σύνολο 74 που ξεκίνησαν το πρώτο σκέλος. Με τον τρόπο αυτό αποφεύχθηκαν οι καθυστερήσεις και συντομεύτηκε η διαδικασία για το δεύτερο σκέλος αφού τα σέρβις είχαν προλάβει να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες στα πρώτα αυτοκίνητα.

 

Αγωνιστικό μέρος

Στα Ιστορικά αυτοκίνητα ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKII επικράτησε στην κατηγορία 3 σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση μεταξύ των ιστορικών, ενώ στην κατηγορία 2 η νίκη πήγε στον Μάριο Σταφυλοπάτη με Ford Escort RS.

Στην Ομάδα Ν η μάχη σε επίπεδο κορυφής δεν έγινε ποτέ λόγω της εγκατάλειψης του Τζαμπάζη από σπασμένο κιβώτιο. Αυτό άνοιξε το δρόμο στον Στέφανο Σπάρταλη με Mitsubishi EVO IX που είχε καιρό να εμφανιστεί στις αναβάσεις σημειώνοντας καλούς χρόνους. Στη Ν2 έστω και με λίγες συμμετοχές είχαμε πολύ ενδιαφέρουσα κόντρα και έντονο ανταγωνισμό. Στη μάχη των Peugeot o Ανδρέας Παπαγεωργίου ξεκίνησε δυναμικά και ήταν ταχύτερος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος όμως ο Σμυρναίος βελτίωσε πολύ την επίδοσή του και υπερκάλυψε τη διαφορά παίρνοντας τελικά σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Παπαγεωργίου. Τα δίλιτρα της κατηγορίας δεν προσμετρούν στην τελική κατάταξη λόγω λίγων συμμετοχών.

Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά του ήταν σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Αργύρη Τσούλο που έδωσε μάχη με τον Μανώλη Πιτσάκη για τη δεύτερη θέση. Στα δίλιτρα της Ομάδας Α νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R και εκπληκτικές επιδόσεις. Πίσω του για την Α7 βρέθηκε τελικά ο Γιώργος Αναδιώτης με το Renault Clio και τρίτος ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης ο οποίος έκανε κακό δεύτερο σκέλος και έχασε το προβάδισμα που είχε κερδίσει από το πρώτο έναντι του Αναδιώτη.

Στην Α6 το ενδιαφέρον ήταν μεγαλύτερο, επικράτησε ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 έχοντας μικρή διαφορά από τον Γιάννη Κακεπάκη με Citroen Saxo. Ο Κρητικός οδηγός ήταν εντυπωσιακός ιδίως στο δεύτερο σκέλος όπου σημείωσε την καλύτερη επίδοση της κλάσης. Τρίτος έμεινε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106 μόλις 1.7 πίσω από τον νικητή σε μια τριπλή μονομαχία. Η Α5 με δύο εκκινήσαντες δεν προσμέτρησε.

Στην Ομάδα Ε νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC. Σημείωσε τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και ήταν πάλι ο ταχύτερος όλων. Πίσω του έγινε μια μικρή μονομαχία έστω και άνισου χαρακτήρα. Ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC ήταν τελικά δεύτερος χάρη στο χρόνο του στο δεύτερο σκέλος γιατί στο πρώτο ήταν αργότερος από τον Παναγιώτη Ευθυμίου με το δικίνητο BMW M3. Ο Ευθυμίου εντυπωσίασε με τους χρόνους του και σημείωσε μια από τις ταχύτερες επιδόσεις που έχουν κάνει ποτέ στη Ριτσώνα δικίνητα αυτοκίνητα. Επικράτησε στην Ε12 αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο Διονύση Τροβά με BMW M3 που κάνει ακόμη πιο σημαντική την προσπάθειά του. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII πρόσθεσε άλλη μια νίκη στη Ριτσώνα στην καριέρα του, ωστόσο αισθάνθηκε την πίεση του Παναγιώτη Μπίμπικα με VW Golf GTI. Τέλος στην Ε10 με μόλις τρεις συμμετοχές ο Παντελής Βασιλειάδης με Citroen AX κέρδισε την κλάση.

Εντυπωσιακά ήταν και τα αυτοκίνητα της Formula Saloon που έκλεισαν το πρόγραμμα της ανάβασης. Εκεί ο Τάκης Καμπύλης με Audi A4 STW κινήθηκε ταχύτατα σε επίπεδο κορυφής και μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο ακόμη και από τον Κύρκο στο δεύτερο σκέλος. Έτσι επικράτησε στα ατμοσφαιρικά της Saloon όπου ακόμη τερμάτισε ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Scirocco. Στα Turbo της Saloon η νίκη πήγε στον Νικόλα Περατινό με Ford Escort Cosworth εμπρός από τον Γεράσιμο Κυπραίο με Ford Focus RS.

 

Αποτελέσματα

1ο Σκέλος

2ο Σκέλος

Γενική

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...