Ανάβαση Ριτσώνας 2011

Θέαμα και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου

  • -
  • -

Χιλιάδες ήταν οι θεατές που έδωσαν και φέτος το παρών τις στροφές της θρυλικής ανάβασης Ριτσώνας. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα υπήρξε καθυστέρηση λόγω μηχανκών προβλημάτων δύο αυτοκινήτων, ωστόσο το θέαμα και ο συναγωνισμός κράτησαν το ενδιαφέρον ψηλά μέχρι το τέλος. Νικητής στη Ν1 ήταν ο Δημήτρης Κουμπούρης (Peugeot 106 Rallye) που ήταν και στα δύο σκέλη ταχύτερος των Πολύδωρα Φούντα (Peugeot 106 Rallye) και Φώτη Χειλάκη (Peugeot 106 Rallye), οι οποίοι τερμάτισαν 2ος και 3ος αντίστοιχα. Στη Ν2 και στα 2λιτρα Ν νικητής με διαφορά ήταν ο Γιώργος Ζαχαριάδης (Peugeot 106 S16), πίσω από τον οποίο έγινε σκληρή μάχη: ο Σωτήρης Μαλακτάρης (Citroen Saxo VTS) ήταν 2ος ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Θανάση Κρέτσα (Peugeot 106 S16) και τον Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106 S16) να είναι ένα μόλις δέκατο πίσω από τον Κρέτσα! Τον καλύτερο χρόνο στη Ν4 αλλά και στη γενική κατάταξη της Ομάδας Ν έκανε ο Κλεάνθης Οικονομίδης (Subaru Impreza Spec Sti C), ωστόσο μετά από ένσταση (για παρέλευση του τρίλεπτου κατά την αποχωρησή του απο τα σέρβις για την εκκίνηση του αγώνα) του Διαμαντή Τζαμπάζη (Mitsubishi Evo X), η νίκη καταχωρήθηκε στον δεύτερο.

Στην Ομάδα Α (και στην Α8) ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) επικράτησε εύκολα των Αργύρη Τσούλου (Mitsubishi Evo VIII) και Μανώλη Πιτσάκη (Mitsubishi Evo VIII), οι οποίοι είχαν τη δική τους κόντρα κάνοντας σχεδόν ίδιο χρόνο στο πρώτο σκέλος. Στο δεύτερο σκέλος ο Τσούλος επικράτησε με πολύ μικρή διαφορά παίρνοντας τη 2η θέση. Η Α7 ήταν υπόθεση του Χρήστου Μάντεση (Honda Civic Type R) που άντεξε στην πίεση του Γιάννη Γύζη (Renault Clio Williams). Τρίτος στην κλάση ήταν ο Ιωσήφ Βούλγαρης (MG ZR 160), λιγότερο από δύο δέκατα εμπρός από τον Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R). Σπουδαίες μονομαχίες είχαμε στην Α6. Ο Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo VTS) ήταν ο νικητής, με δεύτερο τον Σταμάτη Κατσίμη (Honda Civic VTI) και τρίτο τον Γιώργο Περουλάκη (Honda Civic VTI) με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου. Στην Α5 είχαμε άνετη επικράτηση του Αντώνη Παπαρινόπουλου (Peugeot 206 Kit Car) που είχε ως μοναδικό αντίπαλο τον Λευτέρη Καρδαμάκη (Toyota Yaris) και αρκετά πίσω τους τον Γιάννη Σύλλα (Peugeot 106 Rallye) που είχε τη δική του μάχη με τον Νίκο Μώρο (Peugeot 106 Rallye).

Στην Ομάδα Ε δεν έχουμε τελικά αποτελέσματα καθώς εκκρεμεί ένσταση του Μάριου Ηλιόπουλου κατά του Λεωνίδα Κύρκου. Στον αγώνα, ο Κύρκος (Ford Escort WRC) ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο δεύτερο μάλιστα έπεσε κάτω από το 2:20 (ο μοναδικός οδηγός σε ολόκληρο τον αγώνα) και με χρόνο 2:17.18 έκανε την απόλυτη επίδοση της ημέρας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Παντελάκης (BMW M3) που επικράτησε στην Ε12, ενώ τρίτος στη γενική της Ομάδας Ε ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3), αρκετά κοντά στον Παντελάκη. Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort Cosworth) έμεινε τελικά τέταρτος καθώς στο πρώτο σκέλος είχε μηχανικά προβλήματα (σπασμένη τουρμπίνα). Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK2) πήρε τη νίκη, είχε όμως να αντιμετωπίσει τον νικητή της Ε10, Γιώργο Πολίτη (Citroen AX Maxi) στη μάχη για τα 2λιτρα Ε. Ο Πολίτης, αν και έχασε το πρώτο σκέλος σε αυτή τη μονομαχία, πήρε το δεύτερο και μάλιστα υπερκάλυψε τη διαφορά παίρνοντας τελικά τη νίκη στα 2λιτρα Ε. Δεύτερος στην Ε10 ήταν ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi) και τρίτος ο Κωνσταντίνος Κουνιάκης (Citroen AX). Τέλος, στην Ε9 νικητής ήταν ο Μιχάλης Παρασκευάς (Suzuki Swift GTi) με 2ο τον Σταμάτη Σταματίου (Suzuki Swift GTi) και 3ο τον Αναστάσιο Μιχόπουλο (Peugeot 205).

Στην Formula Saloon o Τάκης Καμπύλης (VW Scirocco) δεν συμμετείχε στο δεύτερο σκέλος, αν και είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο. Έτσι, η πρωτιά πήγε στον Κώστα Λιγουδιστιανό (Toyota Corolla 4x4), τον οποίο ακολούθησε ο Γεράσιμος Κυπραίος (Ford Focus RS). Στα Ιστορικά και στην κατηγορία 2 ο Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911 RS) Mπήρε τη νίκη αφήνοντας πίσω του τους Θάνο Παπαδόπουλο (Ford Escort RS 1600) και ο Γιώργο Φραντζεσκάκη (Ford Escort RS 2000). Στην κατηγορία 3 επικράτησε ο Θανάσης Κάζακλης (Ford Escort RS 2000) με δεύτερο τον Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS 2000) και τρίτο τον Γιάννη Ταχτά (BMW E21).

 

Ο επόμενος αγώνας του Πρωταθλήματος Αναβάσεων γίνεται στη Θεσσαλονίκη στις 2 & 3 Ιουλίου 2011.

 

1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας – Αποτελέσματα

Τελική κατάταξη

1ο σκέλος

2ο σκέλος

 

Πηγή: Ο.Μ.Α.Ε. - Επιτροπή Αγώνων Αυτοκινήτου και Κάρτ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...