Πρεμιέρα για τον Ιερεμιάδη στο πρωτάθλημα IRC στην Ιταλία

Έχοντας στα χέρια του ένα κορυφαίων προδιαγραφών αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο συμπατριώτης μας θα τρέξει στο 30ο Rally Del Taro, έναν αγώνα με πολύ έντονο ανταγωνισμό.

  • -
  • -

Το Σαββατοκύριακο 25-26 Μαΐου, o Σωτήρης Ιερεμιάδης θα συμμετάσχει στο 30ο Rally Del Taro, 2ο αγώνα του θεσμού International Rally Cup που διεξάγεται αποκλειστικά σε ασφάλτινο τερέν επί ιταλικού εδάφους με την υποστήριξη της Pirelli. Κύρια χαρακτηριστικά του πρωταθλήματος είναι το υψηλό επίπεδο συμμετοχών με σχεδόν 30 συμμετοχές αυτοκινήτων Rally2.

skoda

Με τη φανέλα του GOCAR

Ο αγώνας διεξάγεται στη Bedonia της Emilia Romagna, στη Β. Ιταλία. Ξεκινά το πρωί του Σαββάτου με το shakedown και ολοκληρώνεται το απόγευμα της Κυριακής μετά από επτά ειδικές διαδρομές και σχεδόν 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Είναι χαρά μας που ο Σωτήρης Ιερεμιάδης αγωνίζεται με τη «φανέλα» του GOCAR, φέροντας τα σήματά μας στο livery του Skoda Fabia R5, και τον στηρίζουμε σε αυτή του την προσπάθεια με όλη μας τη θετική ενέργεια. Στο δεξί του μπάκετ ο Σωτήρης έχει τον 3 φορές Πρωταθλητή Ιταλίας συνοδηγό Pietro Elia Ometto.

rally2

 

Η συμμετοχή τους είναι μία από τις κορυφαίες του θεσμού από άποψη ποιότητας προετοιμασίας, υποστήριξης και αυτοκινήτου. Το Skoda Fabia RS που οδηγεί το ελληνοϊταλικό πλήρωμα είναι προδιαγραφών Rally2, ό,τι πιο εξελιγμένο τρέχει σε άσφαλτο και χώμα μετά τα πρωτότυπα Rally1 της κατηγορίας WRC.

Ο δεύτερος είναι… πρώτος

Το Rally Del Taro είναι ο δεύτερος αγώνας του IRC 2024, αλλά για τον Ιερεμιάδη είναι ο πρώτος αφού είχε χάσει την πρεμιέρα για οικογενειακούς λόγους. Ο Σωτήρης Ιερεμιάδης ζει στην Ελλάδα, είναι επιχειρηματίας και όσο κι αν λατρεύει τα ράλι, δεν παύει να είναι ένας ερασιτέχνης που συμμετέχει για την προσωπική του ευχαρίστηση και για ένα καλό πλασάρισμα με της ελληνικής σημαίας. Ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ένα πλήρωμα με αυτά τα χαρακτηριστικά του #20 Skoda Fabia;

rally2

«Είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός θεσμός. Ο μέσος ρυθμός στα 28 πληρώματα με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, είναι πολύ υψηλός. Και όσο μένεις εκτός μπάκετ, τόσο δυσκολότερη είναι η προσαρμογή. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Να βρούμε ρυθμό. Ακόμη και 15 ημέρες μακριά από το αυτοκίνητο, κοστίζουν σε ρυθμό. Πόσο μάλλον δύο μήνες που έχουν μεσολαβήσει από τη συμμετοχή μας στο Rally Camunia», εκμυστηρεύεται με ειλικρίνεια ο Ιερεμιάδης. 

skoda

Υψηλού ρίσκου

Ο καιρός θα είναι μια επιπλέον δυσκολία. Προβλέπεται άστατος, με πιθανότητα βροχής το Σάββατο και καταιγίδες την Κυριακή. «Οι μικτές συνθήκες δεν μου αρέσουν» παραδέχεται ο Έλληνας οδηγός. «Όλο στεγνό ή και όλο βρεγμένο, κανένα πρόβλημα. Αλλά τα ενδιάμεσα στάδια κάνουν σπαζοκεφαλιά την επιλογή ελαστικών και το set-up του αυτοκινήτου. Και όταν μέσα στην ίδια ειδική, από τη μία στροφή ως την άλλη μπορεί να συναντήσεις από εντελώς στεγνή άσφαλτο μέχρι έντονα βρεγμένη, χρειάζεται ακόμη περισσότερη συγκέντρωση και περισσότερη αυτοπεποίθηση. Η οποία έρχεται με τα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Αυτό ακριβώς δηλαδή που μας λείπει. Παρόλα αυτά, παραμένουμε αισιόδοξοι. Δεν έχουμε άγχος, δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα. Στοχεύουμε στη 10άδα που είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μεταξύ 28 αυτοκινήτων της κατηγορίας μας. Και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».

rally2

Δείτε ακόμη: EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Μεγάλες αλλαγές - Όλες οι ειδικές διαδρομές

Μείνετε συντονισμένοι στο GOCAR για να παρακολουθήσετε την πορεία του Σωτήρη Ιερεμιάδη και του Pietro Elia Ometto στο Rally Del Taro και στο IRC. Με ατού το εξελιγμένο Skoda Fabia R5 και έναν πολύ καλό συνδυασμό εμπειρίας και ενθουσιασμού, έχουν ό,τι απαιτείται για να πετύχουν τους στόχους τους και το χειροκρότημα. Το δικό μας, δεδομένο ήδη.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...