Η Dacia έβγαλε αγωνιστικό αυτοκίνητο – Θα έχει οδηγό έναν θρύλο!

Το Sandrider είναι το νέο αυτοκίνητο της Dacia. Ανήκει στα αγωνιστικά και με αυτό θα τρέξει στο Ράλι Ντακάρ το 2025, έχοντας πίσω από το τιμόνι έναν από τους κορυφαίους οδηγούς.

  • -
  • -

Στο Ράλι Ντακάρ και συγκεκριμένα στην κατηγορία Ράλι Raid (W2RC), θα αγωνιστεί το 2025 η Dacia. H ρουμανική εταιρεία θα τρέξει στα πιο απαιτητικά και σκληρά εδάφη του κόσμου με το Sandrider, ένα πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για να κερδίσει.

dacia

Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Manifesto, το εργαστήριο νέων ιδεών της Dacia που παρουσιάστηκε το 2022, το Sandrider είναι ένα εντελώς νέο όχημα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αγώνες rally-raid. Το μοντέλο βασίζεται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του Renault Group και της Prodrive, μίας αγγλικής εταιρείας που ειδικεύεται στους αγώνες αυτοκινήτων.

Αυτό το καινοτόμο πρωτότυπο εκμεταλλεύεται έξυπνα όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν οι κανονισμοί στην κατηγορία Ultimate T1+, εστιάζοντας κυρίως στην ευελιξία και το βάρος. Καλύπτει πλήρως τις βασικές ανάγκες τόσο των οδηγών όσο και των συνοδηγών, οι οποίοι συμμετείχαν από την αρχή, ενεργά στην εξέλιξή του.

dacia

Σε ό,τι αφορά την καμπίνα, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Dacia έδωσαν μεγάλη έμφαση στις ανάγκες και τους περιορισμούς του πληρώματος. Το αρθρωτό ταμπλό του Sandrider δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μέλος να προσαρμόσει την εργονομία και τη διάταξη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών και συστημάτων, σύμφωνα με τις δικές του απαιτήσεις.

Το αμάξωμα είναι από carbon, η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και το κιβώτιο ταχυτήτων 4x4 έχει κατασκευαστεί για τις εξαντλητικές απαιτήσεις των αγώνων rally-raid. Ένα καινοτόμο ηλεκτρικό σύστημα διατηρεί τη βέλτιστη ισχύ για όλα τα ενσωματωμένα αξεσουάρ, ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες.

dacia

Το Sandrider είναι εξοπλισμένο με νέας γενιάς ελαστικά BF Goodrich που παρέχουν βέλτιστη πρόσφυση σε όλους τους τύπους εδάφους, με μέγιστη αντοχή σε χτυπήματα και κλαταρίσματα. Όσο για τα καθίσματα της Sabelt, διαθέτουν επένδυση από ειδικό αντιβακτηριακό ύφασμα που ρυθμίζει μόνο του το ποσοστό της υγρασίας. Οι ρεζέρβες είναι εξωτερικά τοποθετημένες και δεν διαθέτουν κανενός είδους κάλυμμα, ώστε να μπορεί το πλήρωμα να τις χρησιμοποιήσει άμεσα και με ευκολία. Με το ίδιο σκεπτικό, το πλήρωμα μπορεί να έχει άμεση πρόσβαση στα εργαλεία, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει κάποιο κουτί.

Άλλο παράδειγμα, είναι μια μαγνητική πλάκα, ενσωματωμένη στο αμάξωμα του Sandrider, που εμποδίζει στα μπουλόνια των τροχών να χαθούν στην άμμο. 

Ποιοι θα τρέξουν με το Sandrider

Το Sandrider θα ξεκινήσει μια σειρά εντατικών δοκιμών εξέλιξης σε πολλές χώρες. Το ντεμπούτο του στην αγωνιστική σκηνή θα πραγματοποιηθεί στο Rallye du Maroc του 2024, το σκέλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid (W2RC) που διεξάγεται από τις 5 έως τις 11 Οκτωβρίου του 2024.

dacia

Οι Dacia Sandriders, η επίσημη ομάδα οδηγών της Dacia για το πρωτάθλημα W2RC, θα λάβει μέρος στο πρώτο της Dakar και στα υπόλοιπα σκέλη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid, του 2025.

Η ομάδα αποτελείται από τρία πληρώματα που συνδυάζουν εμπειρία, ταλέντο και ενθουσιασμό:

Ο 49χρονος Γάλλος rallyman, Sébastien Loeb, με 9 συνεχόμενους τίτλους στο WRC από το 2004 έως το 2012. Συνοδηγό θα έχει τον Fabian Lurquin.

Η 32χρονη οδηγός Ράλι, Cristina Gutierrez Herrero, είναι ένα κορυφαίο όνομα στους αγώνες cross-country. Τον Ιανουάριο του 2024, έγινε η δεύτερη γυναίκα που κέρδισε σε μια κατηγορία (Challenger) του Dakar, μετά τη Jutta Kleinschmidt που κατέλαβε την 1η θέση γενικής. Συνοδηγός της Cristina θα είναι ο Pablo Moreno Huete.

Δείτε ακόμη: Το Dacia που καίει 2 ευρώ στα 100 km

Ο Nasser Al-Attiyah είναι πέντε φορές νικητής του Παγκοσμίου Κυπέλλου cross-country και δύο φορές νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid. Ένας πραγματικός θρύλος του Ντακάρ, έχοντας κερδίσει αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα πέντε φορές. Συνοδηγός του Nasser θα είναι ο Mathieu Baumel.

dacia

Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Sandrider: 

  • FIA class: Ultimate T1+
  • Σασί: σωληνωτό
  • Αμάξωμα: από ανθρακονήματα
  • Κινητήρας: 3λιτρος V6, twin-turbo, άμεσου ψεκασμού
  • Μέγιστη ισχύς: 265 kW/360 bhp στις 5.000 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή: 539 Nm στις 4.250 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: 4X4
  • Κιβώτιο: Σειριακό 6 σχέσεων
  • Ανάρτηση εμπρός/πίσω: διπλά ψαλίδια
  • Διαδρομή ανάρτησης: 350 mm
  • Τροχοί: Αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών 
  • Ελαστικά: BF Goodrich, 37 ιντσών
  • Μήκος/πλάτος/ύψος: 4.140 x 2.290 x 1.810 mm
  • Μεταξόνιο: 3.000 mm
  • Εμπρός/πίσω πρόβολοι: 590/550 mm

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...