Συνεχόμενες «σφαλιάρες» της Mercedes στην Ferrari

Παρασκηνιακή μάχη ανάμεσα στην Ferrari και την Mercedes

  • -
  • -

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς είχε αρκετή δράση εντός πίστας, αλλά και πολύ δράση εκτός αυτής. Μπορεί ο κόσμος να βλέπει στην πίστα την διαμάχη ανάμεσα στους Hamilton – Rosberg και τον Vettel να μπαίνει σφήνα, όμως δεν έχει δει τις συνεχόμενες «σφαλιάρες» που δέχεται η Ferrari εκτός πίστας.

 

Η αρχή έγινε παραμονές του τελευταίου αγώνα όταν η FIA έδωσε στην δημοσιότητα αλληλογραφία που είχε με την Mercedes στην οποία η ομάδα από το Brackley ζητούσε διευκρινήσεις σχετικά με την συνεργασία Haas και Ferrari. Η Ferrari είχε βρει μια «τρύπα» στον κανονισμό και χρησιμοποιούσε την συνεργασία της με την Haas για να εκμεταλλεύεται την έλλειψη περιορισμού που είχε η Αμερικάνικη ομάδα στην χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας. Τι γινόταν στο περίπου; Η Haas χρησιμοποιεί την σήραγγα της Ferrari στο Maranello. Η Ferrari μετακόμιζε προσωπικό της στο δυναμικό της Haas, δούλευαν πάνω στο μονοθέσιο της Αμερικάνικης ομάδας χωρίς περιορισμό χρόνου, και μετά από κάποιους μήνες επέστρεφαν στην Ferrari, έχοντας κερδίσει εμπειρία και γνώση, χωρίς να παίρνουν την απαραίτητη άδεια που συνήθως είναι 6 μήνες ανάμεσα σε μετακινήσεις. Προφανώς «κερδισμένες» ήταν και οι δυο πλευρές.

 

Η FIA έδωσε στην δημοσιότητα το παρακάτω γράμμα στο οποίο υπήρχαν συγκεκριμένες ερωτήσεις που ζητούσαν διευκρινήσεις. Η FIA απάντησε ότι σε αυτό έπρεπε να απαντήσουν οι αγωνοδίκες και την άλλη μέρα βγήκε η απόφαση. Τι κερδίζει η Mercedes από την ιστορία αυτή; Η Ferrari υποχρεούται να δίνει αναγκαστική άδεια στο προσωπικό που ανταλλάσσεται ανάμεσα στις δυο ομάδες. Με το σκεπτικό ότι αυτή τη στιγμή περίπου 20 μηχανικοί έχουν μετατεθεί στην Haas, σημαίνει ότι για να γυρίσουν πίσω θα πρέπει να πάρουν 6μηνη άδεια.

 

Όμως σήμερα βγήκε και μια ακόμα ιστορία. Η Mercedes AMG High Performance Powertrains, η εταιρία που φτιάχνει τους κινητήρες της Mercedes, μηνύει  τον Benjamin Hoyle, ο οποίος θα πήγαινε στην Ferrari αυτές τις μέρες για να ξεκινήσει την δουλειά. Σύμφωνα με την αναφορά η Mercedes παρατήρησε ότι ο Hoyle έψαξε και αποθήκευσε αρχεία μέσα στα οποία υπήρχε και race report από το Ουγγρικό GP του 2015, στοιχεία για τον κινητήρα και ακόμα προγραμματιστικό κώδικα που χρειάζεται για την αποκρυπτογράφηση δεδομένων.

 

Ο Hoyle είχε ενημερώσει στις 21 Μαιου ότι θα φύγει στο τέλος του 2015 και η ομάδα του είχε δώσει διαφορετικό e-mail και είχε αφαιρέσει ευαίσθητα δεδομένα από τον υπολογιστή του. Μόλις δε κατάλαβε ότι θα πήγαινε στην Ferrari του ανέθεσε ρόλο εκτός του προγράμματος της F1 παρατήρησε ότι ο υπάλληλός της κοίταζε αναφορές αγώνα και έβλεπε ευαίσθητα δεδομένα. Στην προσπάθειά του να καλύψει τις ατασθαλίες του έσβηνε αρχεία.

 

Η Mercedes ζητά να της επιστραφούν όλα τα αρχεία και οι πληροφορίες, να πληρωθούν τα νομικά έξοδα και να μην επιτραπεί στον Hoyle να πάει στην Ferrari ή σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα μέχρι τέλος του 2016.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...