Honda CR-V: η 4η Γενιά

Πλήρης επίσημη αποκάλυψη στο Σαλόνι του Παρισιού

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Honda CR-V: Η ιστορία

Το Honda CR-V παρουσιάστηκε στο Τόκιο το 1995, σχεδισμένο κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά με στυλ SUV και υψηλή ποιότητα και πρακτικότητα. Στην Ευρώπη ήρθε το 1997 και το 2000 ξεκίνησε η παραγωγή του στη Μ. Βρετανία.

 

Η δεύτερη γενιά του 2001 είχε νέο βενζινοκινητήρα 2.0 i-VTEC. Το 2004 υπέστη μικρό facelift και το 2005 ακολούθησε ο 2.2 i-CTDi diesel.

 

Το 2007 κυκλοφόρησε η 3η γενιά. Το facelift του 2009 συνέπεσε με τον νέο i-DTEC. Πάνω από 5 εκατομμύρια CR-V έχουν πουληθεί παγκοσμίως από το 1995. 


Το σήριαλ “νέο CR-V” μπαίνει πλέον σε ουσιαστική πλοκή. Μετά από το πρωτότυπο που είδαμε το καλοκαίρι του 2011 στην Καλιφόρνια, την αμερικανική έκδοση στο Los Angeles το Νοέμβριο (2011) και την ευρωπαϊκή έκδοση (εξωτερικά μόνο) στην περασμένη Γενεύη (2012), στο Παρίσι 2012 έγινε η πρώτη επίσημη, πλήρη παρουσίαση του νέου SUV της Honda.
Βασισμένο στην επιτυχία των προκατόχων του, το νέο CR-V έχει βελτιωθεί σε ποιότητα, πρακτικότητα και πολιτισμένη λειτουργία, ενώ η αναβάθμιση των βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έχει επιφέρει σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές CO2. Η γκάμα περιλαμβάνει αρχικά ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC και ένα 2.2 i-DTEC diesel, με ισχύ 155 και 150 ίππους αντίστοιχα. Τον Σεπτέμβριο του 2013 θα ακολουθήσει ο πολυαναμενόμενος 1.6 i-DTEC diesel της Honda.
Στον τομέα της μετάδοσης, το σύστημα τετρακίνησης Real Time AWD πλέον ενεργοποιείται ηλεκτρονικά προσφέροντας καλύτερη απόδοση. Για πρώτη φορά μάλιστα στην Ευρώπη, το CR-V, εκτός από τετρακίνητο (4WD), θα προσφέρεται και με μετάδοση στους εμπρός μόνο τροχούς (2WD - αποκλειστικά βενζινοκίνητο). Τα διαθέσιμα κιβώτια είναι ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων (στάνταρ) και ένα αυτόματο 5άρι (προαιρετικό στις εκδόσεις 4WD). Μειονέκτημα αποτελεί η μικρή απόσταση από το έδαφος των 165 mm, τιμή που δείχνει τον σαφή ασφάλτινο προσανατολισμό του νέου CR-V - το τωρινό μοντέλο έχει 185 mm.

Το νέο CR-V συνοδεύεται από μία πλήρη γκάμα εξοπλισμού ασφάλειας σχεδιασμένο να βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει ή να μετριάζει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης, αλλά και να προστατεύει τους επιβάτες όταν αυτή είναι αναπόφευκτη. Τα συστήματα Collision Mitigation Braking System (CMBS) και Adaptive Cruise Control (ACC) παραμένουν στο οπλοστάσιο της ασφάλειας του CR-V, και τώρα - για πρώτη φορά στο CR-V - πλαισιώνονται από το Lane Keeping Assist System (LKAS). Εννοείται πως το VSA και οι 6 αερόσακοι είναι στάνταρ. Το νέο CR-V κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Βρετανίας από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2012.

 



HONDA CRV - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2.2 i-DTEC diesel

2.0 i-VTEC 4WD

2.0 i-VTEC 2WD

Κυβισμός

cc

2199

1997

1997

Μέγιστη ισχύς (Κινητήρας)

kW/PS

110 kW / 150 PS

114 kW / 155 PS

114 kW / 155 PS

@ rpm

4000 rpm

6500 rpm

6500 rpm

Μέγιστη ροπή (Κινητήρας)

Nm

350 Nm

192 Nm

192 Nm

@ rpm

2000 rpm

4300 rpm

4300 rpm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Γόνατα MacPherson

Πίσω

Διπλά ψαλίδια με γεωμετρία παθητικής τετραδιεύθυνσης

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΒΑΡΗ, ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

 

Συνολικό μήκος

mm

4570

Συνολικό πλάτος (με εξωτερικούς καθρέπτες)

mm

2096

Συνολικό ύψος

mm

1685

Μεταξόνιο

mm

2630

Απόσταση από το έδαφος

mm

165

Χώρος αποσκευών
(Καθίσματα Αναδιπλωμένα)

litres

1146
1669 (από το δάπεδο μέχρι την οροφή)

Χώρος αποσκευών
(Καθίσματα Όρθια)

litres

589*

Απόβαρο

kg

M/T 1653-1753

A/T 1712-1806

1517-1627

1542-1652

1456-1508

-

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

kg

M/T 2200
A/T 2250

2075
2100

1955
-

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

litres

58

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (1999/100/EC)

 

Εκτός πόλης *

l/100 km

5.1 MT / 5.7 AT

6.3 MT / 6.0 AT

6.2

Μικτός κύκλος *

l/100 km

5.6 MT / 6.6 AT

7.4 MT / 7.5 AT

7.2

Εκπομπές CO2 *

g/km

149 MT / 174 AT

173 MT/ 175 AT

168

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

Μέγιστη Ταχύτητα*

190 MT / AT

190 MT / 182 AT

190

Επιτάχυνση 0 -100 km/h *

9,7 MT / 10,6 AT

10,2 MT / 12,3 AT

10,0

ΤΡΟΧΟΙ  & ΕΛΑΣΤΙΚΑ

 

Τροχοί

17X6 1/2J/ 18X7J

17X6 1/2J/ 18X7J

17X6 1/2J/ 18X7J

Ελαστικά

Εμπρός/Πίσω 225/65R17

Εμπρός/Πίσω 225/60R18

Εμπρός/Πίσω 225/65R17

Εμπρός/Πίσω 225/60R18

Εμπρός/Πίσω 225/65R17

 

                 

 

* ΜΤ=χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ΑΤ=αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων

 

New 2012 Honda CR-V

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
84
GOCAR Magazine #84

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...