Abarth Punto SuperSport

Με στοιχεία από την κληρονομία της Abarth και το κιτ Essesse

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο πνεύμα του νέου σλόγκαν της ιταλικής φίρμας “Abarth, ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949” κινείται η νέα έκδοση SuperSport του Abarth Punto Evo που λανσαρίστηκε επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Κύριο χαρακτηριστικό της ειδικής αυτής έκδοσης είναι η διχρωμία Grigio Campovolo με οροφή και καπό βαμμένα σε μαύρο ματ, όπως συνέβαινε στα παλιά αγωνιστικά αυτοκίνητα για την αποτροπή αντανακλάσεων. Στο εξωτερικό υπάρχουν ακόμη γραφικά “SuperSport” στο πλάι και την πίσω πόρτα, μαύρα ματ καλύμματα καθρεφτών και ανάλογα βαμμένες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σχέδιο Abarth esseesse, με κόκκινες δαγκάνες φρένων και καπάκια. Ο αναβαθμισμένος 1.4 Multiair αποδίδει 180 PS και 270 Nm, απόδοση που δίνει τελική ταχύτητα 216 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,5 sec. Αναβάθμιση υπέστησαν επίσης η ανάρτηση και τα φρένα με την τοποθέτηση αμορτισέρ Κoni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping), ειδικών χαμηλότερων ελατηρίων, αεριζόμενων δισκόφρενων μπροστά με μεγάλες κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες και αγωνιστικά τακάκια και διάτρητων πίσω δίσκων (στοιχεία του κιτ “Esseesse Abarth Koni”). Η εξάτμιση επίσης προέρχεται από το κιτ «Esseesse».

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα “Abarth Corsa by Sabelt” με κόκκινες/κίτρινες ραφές και γυαλιστερή μαύρη πλάτη, το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Magneti Marelli, τα αλουμινένια μαρσπιέ με γραφικά “SuperSport”, τα ανοξείδωτα πεντάλ με το λογότυπο Abarth, το δερμάτινο τιμόνι με διπλή κόκκινη/κίτρινη ραφή και τα σπορ όργανα της Jaeger.

 

ABARTH PUNTO “SUPERSPORT” - ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ

 

Ισχύς: 180 PS @ 5750 σ.α.λ.

 

Ροπή: 270 Nm @ 2500 σ.α.λ (RPM σε “Sport mode”)

 

Υπερτροφοδότηση με Garrett 1446 turbo

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Ηλεκτρικό με ρύθμιση “Sport mode”

ΦΡΕΝΑ

Αεριζόμενοι και διάτρητοι εμπρός δίσκοι 305 mm x 28 mm

 

Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 mm x 11 mm

 

TTC – Torque Transfer Control

ΤΡΟΧΟΙ

7,5” x 18” αλουμινίου με ελαστικά 215/40 R18

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΡΥΠΩΝ

Euro 5

ΕΚΠΟΜΠΕΣ  CO2

142 g/km

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Μέση: 6,1 lt/100 km

 

Εκτός πόλης: 4,8 lt/100 km

 

Πόλη: 8,0 lt/100 km

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Tελική ταχύτητα: > 216 km/h

 

Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,5 sec

ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Τροποποιημένη εξάτμιση στο μεσαίο και τελικό καζανάκι

 

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...