Πέντε νέα Ford στη Φρανκφούρτη

Focus & Fiesta ST, B-MAX, Ranger και concept Kinetic 2.0

  • -
  • -
Πέντε νέα Ford στη Φρανκφούρτη
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πέντε καινούργια μοντέλα θα παρουσιάσει η Ford στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Για τα τρία από αυτά έχουμε ήδη πάρει μια πρώτη γεύση με τη μορφή πρωτοτύπου. Πρόκειται για τα Focus ST, B-MAX και Ranger. Το τέταρτο είναι η σπορ έκδοση του Fiesta, το Fiesta ST. Δίπλα τους θα βρίσκεται και ένα πρωτότυπο που θα δείχνει την σχεδιαστική φιλοσοφία Kinetic 2.0” των επόμενων Ford και το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πολύ κοντά στην παραγωγή.

 

Focus ST

Το πρωτοείδαμε ως πρωτότυπο στο Παρίσι το 2010. Κυρίαρχο στοιχείο στο νέο Focus ST είναι ο 2λιτρος τούρμπο EcoBoost ο οποίος αποδίδει 250 ίππους και 360 Nm ροπής, αντικαθιστά τον 5κύλινδρο 2,5λιτρο του προηγούμενου μοντέλου και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το αμάξωμα είναι κατά 10 mm χαμηλότερο και πατάει πάνω σε τροχούς 19 ιντσών. Οι εκπομπές CO2 είναι βελτωμένες κατά 20% σε σχέση με το πρηγούμενο μοντέλο, ενώ οι επιδόσεις θα είναι κοντά στα 6,8 sec για το 0-100 km/h και 240 km/h τελικής ταχύτητας. Για την αισθητική διαφοροποίηση του ST από τα υπόλοιπα Focus φροντίζουν κυρίως ο τεράστιος αεραγωγός στον εμπρός προφυλακτήρα και σε δεύτερη φάση τα αεροδυναμικά βοηθήματα και η κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στον τομέα της ασφάλειας, η Ford θα εξοπλίζει το ST με μια νέα γενιά αερόσακων που περιορίζουν την πιθανότητα τραυματισμού στο θώρακα και τα πλευρά. Το νέο ST θα βρίσκεται στις αγορές αρχές του 2012 αρχικά σε 5θυρη εκδοχή, με την 3θυρη να ακολουθεί αργότερα.

 

Fiesta ST

Το γρήγορο Fiesta επιστρέφει με τον 1.600άρη turbo EcoBoost που για την περίσταση αποδίδει κοντά στους 200 ίππους! Εκτός από τον κινητήρα, το Fiesta ST δανείζεται από το Focus το ηλεκτρονικό διαφορικό Torque Vectoring Control που περιορίζει το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού. Η δυναμική εμφάνιση στο εμπρός μέρος θα θυμίζει αρκετά το Focus ST.

 

B-MAX

Το - βασισμένο στο Fiesta - Β-ΜΑΧ παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στη Γενεύη (2011) και πρόκειται να αντικαταστήσει το Fusion. Το νέο μικρό MPV της Ford αναμένεται στην αγορά στις αρχές του 2012 και χαρακτηρίζεται από τη δυναμική σχεδίαση, τις συρόμενες πίσω πόρτες, θυμίζοντας αυτές του Grand C-MAX και την έλλειψη κεντρικής κολώνας που αφήνει ένα τεράστιο άνοιγμα 1,5 m. Η σχεδίαση υιοθετεί την αισθητική γραμμή του νέου Focus και του S-MAX, ενώ το αμάξωμα είναι κατά 110 mm μακρύτερο από αυτό του Fiesta. Κάτω από το καπό του Β-ΜΑΧ βρίσκεται ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης EcoBoost βενζινοκινητήρας που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Start. Ανάμεσα στα διαθέσιμα κιβώτια θα είναι και ένα διπλού συμπλέκτη, 6 σχέσεων. Στάνταρ αναμένεται να είναι και το σύστημα Auto-Start-Stop.

 

Ranger

Το νέο pick-up της Ford το πρωτοείδαμε στη Γενεύη (Μάρτης 2011). Χαρακτηρίζεται από το σύγχρονο, δυναμικό ντιζάιν και τους ισχυρούς κινητήρες diesel. Ο μικρότερος της γκάμας είναι ο 2.2 TDCi I4 με ισχύ 150 PS και ροπή 375 Nm, ενώ ο μεγαλύτερος 3.2 TDCi I5 αποδίδει 200 PS και 470 Nm αντίστοιχα. Όσον αφορά τα κιβώτια, υπάρχουν ένα αυτόματο κι ένα χειροκίνητο, 6 σχέσεων και τα δύο. Το νέο Ranger θα διατίθεται με τρία διαφορετικά αμαξώματα, σε εκδόσεις 4x2 και 4x4 και σε δύο επιλογές στην απόσταση από το έδαφος. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης είναι 3.300 kg.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...