Επίσημο: Νέο MINI Aceman - Πόλεμος στα ηλεκτρικά Β-SUV/Crossover

H ΜINI ρίχνει στην αγορά το Aceman, το νέο μικρό ηλεκτρικό crossover της, με στόχο να ηγηθεί στην κλάση των ελευθέρου χρόνου οχημάτων, όπου θα αντιμετωπίσει μεταξύ άλλων, τα Jeep Avenger, Fiat 600e και Peugeot e-2008.

  • -
  • -

Η MINI παρουσίασε σήμερα με κάθε επισημότητα, το νέο Aceman. Το μικρό ηλεκτρικό SUV/Crossover μοντέλο της το οποίο τοποθετείται στη γκάμα της πάνω από το Cooper και κάτω… από το Countryman.

Λανσάρισμα τέλος του χρόνου

Το νέο Aceman θα ξεκινήσει την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ευρώπη προς τα τέλη του έτους. Η παραγωγή πάντως θα ξεκινήσει από την Κίνα και κατόπιν, θα επεκταθεί και στο εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το Aceman είναι ένα μικρό, νεανικό και μοντέρνο crossover, που συνδυάζει την πρακτικότητα και την ευελιξία, δίχως όμως να στερείται οδηγικής ευχαρίστησης. Τουλάχιστον, όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας.

Το μήκος του Αceman ανέρχεται στα 4 m (4.07 για την ακρίβεια), το πλάτος φθάνει τα 1,75 m, ενώ το ύψος του είναι 1,50 m. Αισθητικά, ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της MINI, όπως αυτή έχει αποτυπωθεί στα τελευταία της μοντέλα, με το βλέμμα να εστιάζει στο εμπρόσθιο τμήμα με τους χαρακτηριστικούς προβολείς, ενώ τα περιμετρικά χαμηλά πλαστικά με τις ράγες οροφής, έρχονται να προσδώσουν την απαραίτητη εκδρομική πινελιά στο στιλ του αυτοκινήτου.  

Στην καμπίνα, η MINI υποστηρίζει ότι θα μεταφερθούν με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν στη διάθεση τους 300 lt αποθηκευτικού χώρου, ενώ σε περίπτωση που αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, ο όγκος του πορτπαγκάζ αυξάνεται στα 1.005 lt.

O σχεδιασμός στο εσωτερικό εμπνέεται από του Cooper, με την κυκλική OLED οθόνη αφής των 9,5’’ να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, η οποία «τρέχει» με το πιο πρόσφατο λογισμικό Mini OS 9 και φυσικά περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το αυτοκίνητο καθώς και πλήθος εφαρμογών άνεσης, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας.

Παρά το high tech βέβαια περιβάλλον, η MINI, διατήρησε μια σειρά από φυσικούς διακόπτες στο αυτοκίνητο όπως για τη λειτουργία του ηχοσυστήματος, την εκκίνηση του κινητήρα κ.α.

Σε δυο ηλεκτρικές εκδόσεις

Για την κίνηση του Aceman φροντίζουν δύο εκδόσεις ηλεκτρικού συστήματος, αμφότερες με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στη entry level «E», ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 PS και χρειάζεται 7,9” για τα πρώτα 0-100 km/h από στάση, ενώ η έκδοση «SE» ανεβάζει την απόδοση της στους 218 PS, βελτιώνει το 0-100 km/h κατά 0,8’’ και φθάνει τα 170 km/h τελικής ταχύτητας.

Σε ότι αφορά τη μπαταρία που συνοδεύει τις δυο αυτές εκδόσεις, η βασική είναι χωρητικότητας 40,7 kWh προσφέροντας αυτονομία κίνησης της τάξεως των 310 km, ενώ η μεγαλύτερη των 54,2 kWh της έκδοσης «SE» προσφέρει 403 km αυτονομίας.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο MINI Countryman C των 170 ίππων

Το Aceman θα διατίθεται σε τέσσερις ξεχωριστές εκδόσεις (Essential, Classic, Favoured και JCW) με την ισχυρότερη version με το πρόθεμα «JCW» να προσφέρει 300 ίππους και να διαθέτει και πιο σπορ ρυθμίσεις προκειμένου να αναδείξει και ένα πικάντικο ταπεραμέντο στο μοντέλο.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...