Νέο Ford Focus ST Edition: Τα στοιχεία που το καθιστούν… έτοιμο για πίστα!

Σύμφωνα με τη Ford πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο Focus ST, ικανό να ανταπεξέλθει στις καθημερινές ανάγκες, αλλά παράλληλα να γράψει κορυφαίους χρόνους στην πίστα!

  • -
  • -

Κάθε φορά που η Ford Performance βάζει την υπογραφή της σε κάποια από της δημιουργίες της αμερικανικής μάρκας, το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό. Δεν είναι υπερβολή, πως η Ford είναι μία από τις ελάχιστες εταιρείες που επενδύουν σε όσους αναζητούν έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου, προσφέροντας κατασκευές που απευθύνονται σε αυτόν που ονομάζουμε Πραγματικό Οδηγό. Το ίδιο ακριβώς ισχύει σήμερα και στην περίπτωση του νέου Focus ST Edition. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας είναι το πιο ολοκληρωμένο ST που έχει βγει ποτέ από τη γραμμή παραγωγής τους.

Στόχος των τεχνικών της Ford Performance είναι να προσφέρει άνεση στην καθημερινότητα, αλλά έχοντας παράλληλα την ικανότητα να γράψει κορυφαίους χρόνους στην πίστα. Ο διττός του χαρακτήρας είναι φανερός και από τη σχεδίαση του αμαξώματος, αφού είναι επιθετικό συνάμα διακριτικό. Χωρίς κραυγαλέα αεροδυναμικά βοηθήματα, ξεχωρίζει από το μπλε χρώμα Azura Blue, αλλά και τις μαύρες high gloss λεπτομέρειες στους καθρέπτες, στον εμπρός προφυλακτήρα και τον διαχύτη, αλλά και τις χαρακτηριστικές μαύρες ζάντες αλουμινίου. 

Δείτε ακόμη: Ford Focus - Φθηνότερο 3.300 € στην Ελλάδα! 

Μηχανικά μέρη ποίημα…

Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη είναι στοχευμένες, με την παράσταση να κλέβει η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη γνωστή KW Automotive. Πριν περάσει στο μοντέλο παραγωγής, δοκιμάστηκε για αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα στην πίστα του Nurburgring. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση με coilover αμορτισέρ δύο δρόμων έχει φέρει το αμάξωμα κατά 10 mm πιο κοντά στο έδαφος (σε σχέση με το απλό ST), ενώ υπάρχει η δυνατότητα να μειωθεί έως και τα 20 mm! Επιπλέον, τα ελατήρια είναι κατά 50% πιο σκληρά, έχοντας σειρά ρυθμίσεων που αφορούν τα bump stop, αλλά και το rebound του αμορτισέρ. Μάλιστα, το αυτοκίνητο διατίθεται μαζί με ένα εγχειρίδιο, το οποίο αναφέρει τις προτεινόμενες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης ανάλογα τις συνθήκες, ενώ προσφέρει ειδικά settings για την πίστα του Nurburgring.

Οι ζάντες των 19 ιντσών είναι κατασκευασμένες από υλικό υψηλής αντοχής, συνδυάζοντας αντοχή και χαμηλό βάρος, ενώ τη μεταφορά της ισχύς στο δρόμο έχουν αναλάβει τα Pirelli P Zero Corsa. Ο Ecoboost των 2,3 λίτρων δεν έχει υποστεί κάποια αλλαγή, αποδίδοντας 280 ίππους και 420 Nm ροπής, με τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 5,7 sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 km/h. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, την ευθύνη φέρει παραδοσιακά η Brembo. To πιο σημαντικό στοιχείο, όμως, είναι πως το νέο Focus ST Edition συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ίσως ακόμα ένας παραπάνω λόγος για να χαρακτηριστεί ως ο τελευταίος των Μοϊκανών…

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...