Νέο Audi A6

Συνονθύλευμα πολυτέλειας και τεχνολογίας

  • -
  • -

Δυναμικά στο παιχνίδι της μεγάλης κατηγορίας φαίνεται να ξαναμπαίνει η Audi με το νέο Α6, το οποίο θα βρίσκεται στις περισσότερες εκθέσεις της Ευρώπης από τις αρχές του 2011. Η νέα πρόταση της Audi βάζει πλώρη για την κορυφή της κατηγορίας, κοιτάζοντας στα μάτια τους βασικούς ανταγωνιστές της, την Mercedes E-Class και την BMW 5 series.

Το νέο αμάξωμα του Α6 είναι ελαφρύτερο (βάρος από 1575 kg), στιβαρότερο και πιο ασφαλές, χάρη στις νέες μεθόδους κατασκευής και τα μελετημένα υλικά (πάνω από 20% χρήση αλουμινίου). Στο εσωτερικό η βελτιωμένη ηχομόνωση και η προσεκτική σχεδίαση, μαζί με τη χρήση εξελιγμένων υλικών, προσφέρουν αναβαθμισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πολλά νέα στοιχεία άνεσης και ψυχαγωγίας στην καμπίνα των επιβατών, αναβαθμίζουν σημαντικά την εικόνα. Στο εσωτερικό του A6, εκτός από το σύστημα πολυμέσων ΜΜΙ, θα υπάρχει προαιρετικά και δυνατότητα ύπαρξης internet (WLAN Hotspot), με το οποίο θα μπορούν να συνδέονται διάφορες συσκευές. Παράλληλα η συνεργασία με την Google, δίνει την δυνατότητα στο σύστημα πλοήγησης να συνεργάζεται με τα δεδομένα του Google Earth!

Στην εξωτερική εμφάνιση, στο εμπρός μέρος την παράσταση κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα, με την πρωτοποριακή σχεδίαση τους. Η υιοθέτηση της τεχνολογίας Xenon Plus και τα φώτα ημέρας LED, δίνουν δυναμικά το στίγμα τους στην εμφάνιση του A6. Σύγχρονες γραμμές πλαισιώνουν και το πίσω μέρος, με το αποτέλεσμα να διατηρεί την εταιρική ταυτότητα της σημερινής γκάμας της γερμανικής εταιρείας.

Το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς κοντύτερο (4.920 mm πλέον) και πιο χαμηλό από το προηγούμενο, αλλά κυρίως το μεταξόνιο και το πλάτος έχουν αυξηθεί σημαντικά. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο ισορροπημένο αισθητικά, διαθέτοντας τα στοιχεία πρακτικότητας που απαιτεί η κατηγορία, προσφέροντας χώρους και άνεση. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 530 lt.

Τεχνολογικά ανεπτυγμένο

Αρχικά δύο είναι οι κινητήρες βενζίνης για το νέο A6, με τον ατμοσφαιρικό 2.8 FSI των 204 ίππων, να αποτελεί τη βάση. Επιδόσεις πάντως αναμένονται από τον V6 3.0 TFSI των 300 ίππων και 440 Nm ροπής, ο οποίος χρησιμοποιεί μηχανικό υπερσυμπιεστή. Όσον αφορά τους κινητήρες diesel, οι εκδόσεις ξεκινούν από τον 4κύλινδρο 2.0 TDI των 177 ίππων, ο οποίος έχει και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην γκάμα με 129 gr/km. Ο V6 TDI των 3.0 λίτρων θα εξοπλίζει το Α6 σε δύο εκδόσεις απόδοσης 204 και 245 ίππων. Εκτός από τα χειροκίνητα κιβώτια, στις επιλογές της αυτόματης μετάδοσης θα υπάρχει το κιβώτιο Multitronic ή το S tronic διπλού συμπλέκτη, αναλόγως του κινητήρα. Όπως είναι αναμενόμενο θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις Quattro. Η τετρακίνηση συνοδεύει  στάνταρτ τις 3.0 TFSI και 3.0 TDI των 245 ίππων εκδόσεις, προσφέρεται προαιρετικά για τις υπόλοιπες, πλην της μικρής 2.0 TDI. Η βελτιωμένη τετρακίνηση (κατανομή 40:60) περιλαμβάνει τρία διαφορικά, με νέο κεντρικό διαφορικό και προαιρετικά το sport διαφορικό για τον πίσω άξονα, το οποίο μοιράζει ιδανικά, ανάλογα με την περίσταση, την ροπή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.

Λίγο αργότερα αναμένεται και η υβριδική έκδοση του Α6, το οποίο θα πλαισιώνει το Q5 hybrid στην υβριδική γκάμα της Audi. Η διάταξη του Α6 hybrid θα βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων και τον γνωστό 4κύλινδρο 2.0 λίτρων TFSI. Η δύναμη θα περνά στους εμπρός τροχούς, μέσω του εξελιγμένου αυτόματου κιβώτιου 8 σχέσεων. Οι εκπομπές CO2 θα είναι 142 gr/km και η μέση κατανάλωση 6.2 lt/100km. Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 238 km/h, ενώ τα 0-100 km/h ανακοινώνονται στα 7.2 sec.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...