Νέα ΒΜW M2: Πισωκίνητη με 460 ίππους! [video]

Η BMW αποκάλυψε τη νέα M2 και οι προδιαγραφές της προκαλούν ρίγος στους λάτρεις της αυτοκίνησης και της οδήγησης!

  • -
  • -

Μπορεί η σημερινή εποχή να προτάσσει τις «πράσινες» και φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, αλλά ευτυχώς για τους φίλους της αυτοκίνησης υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που βασική σχεδιαστική φιλοσοφία αποτελεί η οδηγική απόλαυση. Η BMW Μ2 αποτελούσε χαρακτηριστικό παράδειγμα κατασκευής αυτού του είδους και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τη νεότερη γενιά του εκρηκτικού κουπέ μοντέλου, το οποίο και ακολουθεί τις ίδιες βασικές και… παραδοσιακές αρχές. Κόμπακτ διαστάσεις, ισχυρός κινητήρας, κίνηση που μεταφέρεται στο δρόμο από τους πίσω τροχούς, αλλά και η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην υπηρεσία του οδηγού, είναι τα συστατικά που συνθέτουν τη συνταγή για τη νέα M2.

Μυώδες παρουσιαστικό

Ένα από τα στοιχεία που καθιστούσαν την προηγούμενη γενιά της Μ2 ξεχωριστή ήταν οι διαστάσεις της. Το κόμπακτ αμάξωμα παρέπεμπε στην κλασσική Ε30 προκαλώντας και τους σχετικούς συνειρμούς. Πίσω στο 2022, η νεότερη γενιά του γερμανικού κουπέ είναι 214 mm μικρότερη σε μήκος σε σχέση με την M4 Coupe, ενώ το μεταξόνιο είναι μικρότερο κατά 110 mm. Συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις της σειράς 2, σημαντικά αυξημένα είναι τα μετατρόχια, στοιχείο που συμβάλλει στην επιθετική εικόνα του συνόλου. Στο σχεδιαστικό μέρος, είναι φανερό ότι η νέα Μ2 δεν φροντίζει να κρύψει την ταυτότητα της. Είναι αναμφίβολα μυώδης και επιθετική, ακολουθώντας μέρος της φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει τα μοντέλα του M Division. Οι ευμεγέθεις αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρας είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου. Μπορεί να ξενίζουν, αλλά σύμφωνα με τους ανθρώπους της BMW η παρουσία τους είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος ψύξης. Το ίδιο ισχύει και για τα βοηθήματα σε όλο το αμάξωμα, τα οποία έχουν μοναδικό στόχο τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής.

Εξακύλινδρος με κόφτη στις 7.200 rpm

Κάτω από το εντυπωσιακό εμπρός καπό κρύβεται ένας εξακύλινδρος Twin Turbo κινητήρας 3.000 cc, ο οποίος αποδίδει 460 ίππους, 90 περισσότερους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Την ίδια ώρα, η ροπή είναι 550 Nm που αποδίδονται από τις 2.650 prm έως τις 5.870 rpm. Ένα από τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κινητήρα, είναι ο υψηλός ρυθμός περιστροφής, αφού ο κόφτης είναι τοποθετημένος στις 7.200 rpm. Αντίθετα με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν, η στάνταρ έκδοση της νέας Μ2 προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic, ενώ προαιρετικά μπορεί κανείς να επιλέξει και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων! Η μετάδοση της κίνησης γίνεται φυσικά μέσω των πίσω τροχών, ενώ οι επιδόσεις της είναι εκρηκτικές. Είναι χαρακτηριστικό, ότι για την αυτόματη εκδοχή χρειάζονται μόλις 4,1 sec για τα πρώτα 100 km/από στάση, ενώ το 0-200 km/h πραγματοποιείται σε μόλις 14,3 sec! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ με το πακέτο M Driver εκτοξεύεται στα 285 km/h.
Δείτε ακόμη: Πως ντριφτάρεις με την BMW M

Ανάρτηση και διαφορικό στην υπηρεσία του οδηγού

Με την ισχύ των 460 ίππων να μεταφέρεται στο δρόμο από τους πίσω τροχούς, οι τεχνικοί της BMW M φρόντισαν να την εφοδιάσουν με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτουν στα ράφια τους. Κάτι που μεταφράζεται σε δοκιμασμένες λύσεις από τις Μ3 και Μ4. Όλα είναι ρυθμισμένα για την κορυφαία οδική συμπεριφορά και τα αντίστοιχα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το M Traction Control διαθέτει δέκα διαφορετικά στάδια εμπλοκής, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει τη ρύθμιση που του ταιριάζει. Παράλληλα, ιδιαίτερα σημαντική είναι η παρουσία του ενεργού διαφορικού Active Differential, το περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και έχει δυνατότητα κλειδώματος έως και 100%, όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Οι κόμπακτ διαστάσεις του αμαξώματος έχουν σαν αποτέλεσμα και το εξαιρετικό ζύγισμα του μοντέλου, με την κατανομή του βάρους να αγγίζει το ιδανικό 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Στον τομέα της ανάρτησης έχει επιλεχθεί αντίστοιχη αρχιτεκτονική με την M4, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ έχουν διαφορετική ρύθμιση σε σχέση με την Μ4, αν και τα εμπρός ελατήρια είναι ελαφρώς πιο σκληρά. Από την M4 έχει μεταφερθεί αυτούσιο και το σύστημα πέδησης, με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω. Όσον αφορά το μέγεθος των τροχών, μπροστά συναντάμε ζάντες 19 ιντσών, ενώ πίσω έχουν μεγαλύτερη διάσταση αγγίζοντας τις 20’’.

Εντυπωσιακό εσωτερικό!

Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, η εικόνα που θα αντικρίζουν οι τυχεροί ιδιοκτήτες της M2 είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή. Υιοθετεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρείας, BMW Curved Display, με τις δύο μεγάλες οθόνες 12,3 και 14,9 ιντσών να ξεχωρίζουν. Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της ΒΜW M, έτσι και εδώ συναντάμε τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα M Sport. Μάλιστα, χρησιμοποιούν πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα να εξοικονομούνται 10,8 kg! Σημειώστε, ότι εκτός από τη… βασική έκδοση είναι διαθέσιμη και το Race Track Package, το οποίο περιλαμβάνει επιπλέον κάρμπον οροφή, κάρμπον μπάκετ καθίσματα, πινελιές κάρμπον στην καμπίνα, αλλά και semi slick ελαστικά.

H νέα BMW M2 θα κατασκευάζεται μαζί με την σειρά 2 Coupe στο Μεξικό, ενώ το παγκόσμιο εμπορικό της λανσάρισμα θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...