Αγνώριστη η νέα BMW X7 με οθόνη 14,9 ίντσες και έως 530 ίππους

Το επιβλητικό κορυφαίο SUV της BMW επέστρεψε στο σχεδιαστήριο για να βγει ανανεωμένη, με αρκετές νέες πινελιές που διαφοροποιούν την εμφάνισή της.

  • -
  • -

Όταν η BMW παρουσίασε την X7, πήρε τη θέση του κορυφαίου πολυτελούς SUV στην γκάμα της. Το κύρος και το τεχνολογικό υπόβαθρο εξασφάλισε πολύ καλές πωλήσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας, οπότε οι Γερμανοί δεν ήθελαν να την αφήσουν να «γεράσει». Έτσι λοιπόν παρουσιάζουν την ανανεωμένη εκδοχή της, την LCI (Life Cycle Impulse) στη γλώσσα της BMW, η οποία διαφοροποιείται κυρίως στο εμπρός της τμήμα.

Τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν αρχιτεκτονική «δύο ορόφων» με μια λεπτή λωρίδα LED για τα φώτα ημέρας και έναν κεντρικό προβολέα από κάτω. Τα κύρια φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία Laser για κορυφαία ορατότητα σε όλες τις συνθήκες και προσαρμοζόμενη δέσμη. Ο προφυλακτήρας επίσης ανασχεδιάστηκε και η τεράστια μάσκα παρέμεινε ως είχε, αποτελώντας ένα ξεκάθαρο σήμα κατατεθέν του μοντέλου.

Όπως και στην X7 προ ανανέωσης, έτσι και εδώ, η μάσκα φωτίζεται και διαμορφώνει μια επιβλητική παρουσία το βράδυ. Τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη διαφορετικότητα της ανανεωμένης X7 βλέπουμε ένα νέο γκρι χρώμα στη διαθέσιμη παλέτα (Sparkling Copper Grey Metallic) μαζί με νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου. Για πρώτη φορά, το εργοστάσιο προσφέρει την επιλογή ζαντών διάστασης 23 ιντσών.

Το εσωτερικό δέχθηκε ένα τεχνολογικό update με τις κυρτές, ενωμένες οθόνες που είδαμε για πρώτη φορά στην iX να ξεχωρίζουν. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 12,3 ίντσες και η κεντρική οθόνη πολυμέσων που φιλοξενεί το νέο iDrive BMW Operating System 8.0 να είναι μεγαλύτερη, στις 14,9 ίντσες. Η καμπίνα διατηρεί την επταθέσια διάταξή της ως στάνταρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει εξαθέσια διαμόρφωση εσωτερικού με δύο άνετα, πολυτελή καθίσματα στη δεύτερη σειρά. Η αερανάρτηση και στους δύο άξονες εγγυάται κορυφαία άνεση αλλά και δυναμική συμπεριφορά στο αντίστοιχο πρόγραμμα οδήγησης, συνδυάζοντας δύο διαφορετικούς κόσμους σε ένα αυτοκίνητο.

Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, έχουμε στη βάση έναν εξακύλινδρο σε σειρά, τούρμπο βενζινοκινητήρα των 3.0 λίτρων με 380 ίππους στην έκδοση xDrive40i. Στη συνέχεια, υπάρχει η X7 M60i xDrive με τον τούρμπο V8 βενζινοκινητήρα των 530 ίππων και από τη μεριά των πετρελαιοκινητήρων, βρίσκουμε έναν εξακύλινδρο σε σειρά, τούρμπο, με 352 ίππους. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, οκτάρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic και τετρακίνηση xDrive. Η έκδοση M60i διαφοροποιείται οπτικά στο εξωτερικό τμήμα της με πιο «άγρια» εικόνα και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...