Το Volkswagen Multivan επιστρέφει με τεχνολογία plug-in hybrid

Το γερμανικό MPV επαναπροσδιορίζεται με νέα πλατφόρμα, τολμηρό design και επαναστατική καμπίνα

  • -
  • -

Το νέο Volkswagen Multivan μόλις αποκαλύφθηκε σημειώνοντας παράλληλα μία από τις μεγαλύτερες αναβιώσεις του μοντέλου στα 71 χρόνια ιστορίας του. Η νέα γενιά δεν μοιράζεται πλέον το ίδιο πάτωμα με το επαγγελματικό Transporter, γεγονός που την κάνει αποκλειστική, ενώ το Transporter ετοιμάζεται να υιοθετήσει το σώμα του επόμενου Ford Transit, λειτουργώντας σαν ετεροθαλή «αδερφάκι» με διαφορετικό σήμα.

Για να επιστρέψουμε όμως στο Multivan, το νέο 7-θέσιο χρησιμοποιεί πλέον την πλατφόρμα MQB του Ομίλου Volkswagen, την οποία βρίσκουμε και στα Seat Tarraco, Skoda Kodiaq και Volkswagen Tiguan. Αυτή η αλλαγή ανοίγει ένα μεγάλο φάσμα δυνατότητων ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών, στοιχείων σχεδίασης και εργονομίας, ενώ επιτρέπει στο MPV να υιοθετήσει την πρώτη του plug-in hybrid κινητήρια μονάδα.

Το Multivan eHybrid συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων και απόδοσης 150 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων για να παρέχει μία συνδυαστική απόδοση 220 ίππων, η οποία περνά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, στους εμπρός τροχούς. Παράλληλα, η μπαταρία των 13 kWh που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα χαρίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων.

back

Εκτός από την plug-in έκδοση όμως, διαθέσιμες θα είναι και ακόμη δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις των 1,5 και 2 λίτρων, οι οποίες θα χρησιμοποιούν και αυτές αυτόματο κιβώτιο -7 σχέσεων αυτή τη φορά- , αλλά και μία πετρελαιοκίνητη με 205 ίππους.

Στην βασική του έκδοση – θα υπάρξει και μία με μακρύ μεταξόνιο – το μήκος του Multivan αγγίζει τα 5 μέτρα (4.973mm), με το πλάτος να είναι 1.941 mm και το ύψος 1.903 mm. Παράλληλα, η βελτιωμένη αεροδυναμική του μοντέλου βοηθά με την οικονομία καυσίμου.

Στο εσωτερικό, εκτός από τα 469 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην βασική έκδοση, τα οποία μπορούν να αυξηθούν σε 1.844 λίτρα με την αφαίρεση των πίσω θέσεων, το MPV της Volkswagen προσφέρει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης όσον’ αφορά την διάταξη του χώρου. Αρχικά η αφαίρεση της κεντρικής κονσόλας ανάμεσα από τα δύο μπροστινά καθίσματα έχει επιτρέψει την ενσωμάτωση επίπεδου πατώματος σε όλο το εμβαδόν της καμπίνας, ενώ τα 5 καθίσματα πίσω από αυτά του οδηγού και του συνοδηγού μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως. Επίσης η δεύτερη σειρά καθισμάτων περιστρέφονται ώστε αυτοί που τις χρησιμοποιούν να μπορούν να κοινωνικοποιούνται με άνεση τόσο με τους μπροστά, όσο και με τους πίσω συνεπιβάτες.

Τέλος, από το εσωτερικό του στάνταρ εξοπλισμού φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και παροχές τελευταίας τεχνολογίας όπως, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25’’ αλλά και η οθόνη για το infotainment των 10’’, ενώ στον προαιρετικό είναι διαθέσιμα τα head-up display και ασύρματη φόρτιση κινητού. Συστήματα όπως αναγνώριση πινακίδων οδικού δικτύου, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα και adaptive cruise control, είναι επίσης διαθέσιμα.

interior

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...