Το concept EQT φέρνει την εξηλεκτρισμένη πολυτέλεια των Mercedes-Benz και στην κατηγορία των minivan

Ακόμη κι αν δεν είστε φαν της κατηγορίας τα αρχικά EQ είναι αρκετά για να σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον

  • -
  • -

Η ευρύχωρη Mercedes-Benz T-Class περνά στην ηλεκτρική εποχή με το concept που ακούει στο όνομα EQT. Το πρακτικό minivan ενστερνίζεται τα γράμματα EQ που έχουν γίνει πλέον συνώνυμα του τμήματος ηλεκτροκίνησης της premium γερμανικής μάρκας και μας αποδεικνύει πως το αρκτικόλεξο δεν χρησιμοποιείται μόνο σε πολυτελή σεντάν ή SUV μοντέλα.

front

Η επερχόμενη T-Class αποτελεί την επιβατική έκδοση του μικρού Mercedes van που αντικαθιστά την τωρινή Citan, αν και το όνομα δεν θα αποσυρθεί τελείως μιας και θα παραμείνει στις επαγγελματικές εκδόσεις του μοντέλου. Το ανανεωμένο van συνεχίζει να βασίζεται στο Renault Kangoo, το οποίο έχει φτάσει στην 3η του γενιά από τον περασμένο Νοέμβριο, αλλά οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας έχουν φροντίσει ώστε κανείς να μην μπερδέψει ποτέ την νέα T-Class με τον Γάλλο συγγενή.

Στο εμπρός μέρος η μάσκα έχει έντονες επιρροές από την ναυαρχίδα του στόλου, την EQS, με τις άκρες της γρίλιας να καταλήγουν σε δύο λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τα οποία ρέουν προς τους θόλους των εμπρός τροχών, ενώ στο πίσω μέρος έχει χρησιμοποιηθεί μία παρόμοια φιλοσοφία συνεχόμενων γραμμών με δύο επίσης μινιμαλιστικά αλλά και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται με μία μπάρα αντίστοιχου χρώματος που βρίσκεται κάτω από το τζάμι.

back

Το σχεδόν 5 μέτρων αμάξωμα (4.945 mm) φέρει συρόμενες πόρτες και στις δύο μεριές του, οι οποίες ανοίγουν αρκετά ώστε οι επιβάτες να μπαινοβγαίνουν με άνεση ακόμη και στην τρίτη σειρά καθισμάτων, που έχουν ντυθεί με λευκό δέρμα nappa. Αν εξαιρέσουμε τις μπλε χρωμιωμένες λεπτομέρειες, το εσωτερικό φαίνεται αρκετά συμβατικό εάν συγκριθεί με τις νέες C-Class και EQS, αλλά και αρκετά πιο premium απέναντι στο αντίστοιχο Renault, χαρη στο infotainment MBUX και την πανοραμική οροφή.

Πληροφορίες που να αφορούν τα μηχανικά μέρη δυστυχώς δεν υπάρχουν ακόμη, αλλά η Mercedes-Benz επιβεβαιώνει πως θα υπάρξουν τόσο έκδοσης βενζίνης και diesel αλλά και αμιγώς ηλεκτρική. Οι παραδοσιακοί κινητήρες πιθανότατα να είναι κοινοί με αυτούς του Kangoo (βενζινοκινητήρας 1,3 λίτρων και πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων), ενώ εάν η εξηλεκτρισμένη έκδοση υιοθετήσει το αντίστοιχο σύνολο με το Kangoo E-TECH, τότε θα έχουμε μία μπαταρία 44 kWh η οποία θα είναι ικανή για αυτονομία που φτάνει τα 265 km σε κύκλο WLTP.

interior

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...